Beni hala çekiştiren ellerin sahibine dönüp baktığımda ise o simsiyah gözleriyle bana bakan yakışıklıyı gördüm.O kadar sinirliydimki ona uzun uzun bakmak yerine kendimi kurtarıp baş sürtüğe bi yumruk daha atma çabasındaydım.Bi an döndüğümde ise hatice ve Cansunun benim yerime onları bitirebilecekleri aklıma geldi cansu ve haticeye baktığımda buna tamamen hazırlardı .Cansu o üç sürtüğün yanında benim bitir işini bakışlarımı bekliyordu.Cansu ya psikopat bir gülüş attığımda arkasında duran kıza elinin tersi ile bakmadan yapıştırdığı tokat ile tüm okul ona övgülerini yağdırırken haticede boş duramadı . Ve dayak yemeyen kızın yanına ilerledi.Kız haticenin tipine bakınca kibar bi kız beni nasıl dövebilirki diye düşünürken hatice elini uzatarak "merhaba canısı" dedi.Elini tereddütsüz sıkan kız olacaklardan habersiz gülümsedi.Ardından kızın elini çevirerek kıran haticenin kahkahası son noktaydı.Çünki hemen ardından o iki yakışıklı çocukta hatice ve cansuyu tutmuştu .
Baş Sürtük:
-Burada benim kurallarım var sürtükler.Öyle gelipte istediğinizi yapamazsınız.Bu okulda herkes benim kurallarıma uyacak!!
Ben:
-Hey!Senin kurallarını yesinler. Uymazsak nolcak lan bizimi dövücen. Sıkıyosa gel bekleriz..
Hatice:
-Hey sarı Sürtük herkesin elini sıkma bidaha!
Cansu:
-Seni yüzüne bakarak dövmek isterdim de .Bi yüz olmayınca mecbur bu şekilde hallettik.Hadi kendine iyi bak.
Bizim üçlüye gönderilen övgüleri susturan kaba bir ses kulağıma geldi.
Sese doğru kafamı çevirdiğimde tarzı ile çok yakışıklı duran birisi konuşma yapıyordu.
-Noluyo burada .Ne bu gürültü!!
Ses tonundaki sinirlilik beni biraz korkutmuştu doğrusu.
-Asıl sana noluyo Ahmet!!
Bu ses, kolumu tutan yakışıklı çocuktan gelmişti.Şaşkındım???
Ahmet ,en azından bu sarışının adını öğrenmiştim.Ahmet
-Bak umut ,bu şekilde davranma artık olmuş bitmiş bişey için hâlâ aramız bozukmu??
Umut mu?Kollarımı tutan yakışıklının adı umuttu.Hepsinin adını öğreniyordum.
Umut:
-Hâlâ olmuş bitmiş diyo ya (diyerk kollarımı bırakıp psikopat ca kahkaha attı).Oğlum sen benim hayatımı bitirdin lan ben sana kardeşim dedim , sen ne yaptın peki!!
Ahmet:
-Tamam.Daha sonra halledelim şimdi söyleyin noluyo burada???
Ben:
-Sana ne be!!Sürtük dövüyoruz sıkıntımı var?!?!
Bana derin bir bakış atarak yanıma yaklaştı. Açıkçası biraz korkuyordum...
Ahmet:
-Bu okulda yeni misin?
Ben:
-Evet. Nolucak sıkıntılımısın arkadaşım gitsene şurdan?!!?
Umut:
-Oğlum çek git şurdan kafamı bozma benim(dedi beni kendine çekerek).
Ahmet:
-Hoşgeldin ozaman (dedi , tebessümle gülümseyerek elini uzattı)
Açıkçası fazla serttim TANIŞMAk istiyordu ve tanışıcaktım.
Ben:
-Hoşbuldum .Kusura bakma biraz sinirliydim sana çıkıştım...(dedim elimi uzatarak)
Ahmet:
-Pardon adın neydi acaba ?
Kollarımı hala bırakmayan ellerin sahibi benim yerime sesini yükselterek konuştu
Umut:
-Sanane lan gitsene şurdan!!!
Ahmet:
-Gel kantinden birer kahve ısmarlaıym size hem sohbet ederiz..
Ben:
-Peki.Ha bu arada adım Sıla...
Tamam demiştim fakat kolumu tutan ellerden kurtulamıyordum kolumu sıkıca çektim ve daha fazla sıkmaya başladı. Ben kendimi kurtarmaya çalıştıkça o daha da sıkıyordu.Canım açıyordu .Bağırarak:
-Umut !Bıraksana kolumu canım acıyo!!!
Umut beni duymamazlıktan gelirken Ahmetin , Umutun elini sıkıca tutup indirmesiyle kolumu kurtardım.
Kızlarıda alıp kantine geçtik..
Ahmet kısa bir telefon konuşması yaptı ve bize birer kahve alıp döndü
Ahmet:
-Geliyorlar...
Ben:
-Kim geliyor?
Cansu:
-Noluyo ya kim geliyor!
Hatice:
-Tamam kızlar sakin olun alt tarafı biri geliyor abartmayın.
Ahmet:
-Arkadaşlarım geliyor.
Ben:
-Peki...
Cansu:
-Knk ne pekisi delirdinmi ya arkadaşlarım diyor erkek yani !!!
Cansu sanki biraz fazla abartıyordu nolucaktı gelselerdi tanışsaydık?
Hatice:
-Cansu tamam abartma.Rahatsız olursak kalkarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Macerası-Sıla YAZAN
ChickLit10.sınıfa giden sıla ve yaşadığı maceralar okunmaya değer . Lisede çoğu kızın dışladığı ve ezik gördüğü kız olan yaren çok güçsüz bir kız olduğu için sürekli diğer cool kızlardan dayak yemekte ve dışlanmaktadır fakat diğer kızlara karşı elinden birş...