O POVESTE DE VIATA

4 0 0
                                    

V am promis ca va voi povesti si istorioara numelui "XY", așadar..
Totul a început acum 5 ani.. încă locuiam în vechea mea casa. Era o zi relativ frumoasă de vară, sau cel putin asa începuse..
Eram in curte si ma distam cu prietenii. Pe atunci aveam doar 14 ani.. Eram inca un copil inocent.. pana in acea seară..
Desi toată instalația din casa era noua.. unul dintre boilerele de la subsol a făcut probleme in acea zi. Tatal meu Xander a sunat un instalator sa vina sa l repare, insa nu putea veni decât ziua următoare..
Părinții mei erau îngrijorați de starea lui asa ca l au oprit.
Xander- Yasmine, du l pe Jimmy in camera lui pana opresc eu dracia asta si apoi o sa mâncăm.
Yasmine- Bine dragule, ai grijă te rog. Hai micule campion!
XY- Hai mama.. am 14 ani..
Mama- Poate, dar tot puiul meu ramai, si ma săruta pe frunte si pe obraji.
Adoram sa facă asta ! Pe de-o parte ma simțeam mic.. dar imi plăcea să fiu alintat de ea.
XY- Bine mami, ai castigat! O sa fiu micul Jimmy!
Mama- Te iubesc mult pustiulica!
XY- Si eu te iubesc mama!
Tata- Gata dragi mei! Am rezolvat.
Am coborât la cina apoi am mers in partea opusă a casei ca sa ne mai uitam la TV.
Deodată parca incepe sa fie mai cald ca deobicei si se aude un șuierat pe fundal..
Mama- Ai dat tu drumul la căldură?
Tata- Nu dragă.. Mie imi era bine si asa..
XY- Parcă aud cv suierat ..
Mama- Acum parca l aud si eu..
Tata- Doar nu o fi...
Nici nu apucă să termine ca intr o secundă se aude o explizie si vad cum ceva mare ca o bila de foc si aburi trece prin pilonilul principal de rezidență al casei, apoi in secunda următoare toată casa arde și cade spre interior peste noi.
In minutele următoare ii vad pe părinți mei cum se uită unul la celalat, iau niște paturi, se împreuneaza și se aruncă peste mine, ținându ma strâns.
Minute in sir am stat acolo .. auzeam flăcările in jurul meu.. auzeam casa cum cade bucata cu bucata.. țipetele de ajutor ale părinților mei, apoi niste sirene.. venisera ajutoarele.
In cateva secunde eram deja plin de apă, țipetele părinților mei nu se mai auzeau si parca stramtoarea lor mai slăbise..
Vad apoi o lumină alba orbitoare chiar si prin pătură, apoi siluetele părinților mei sunt date la o parte, sunt înfășurat in patura, ridicat si dus la câțiva metri distanță..
Reusesc să scot capul afara si vad doua siluete intinse pe jos ce inca fumegau, si multi oameni in jurul lor.
Am fost băgat intr o ambulanță, întins pe un pat si conectat la toate acele aparate. După ce au văzut că sunt bine m au pus intr o pătură curata..
Paramedic- Cum te numești?
XY- Jimmy White..
Paramedic- Si ce varsta ai ?
XY- 14
Paramedic- Sa crești mare!!
XY- Unde sunt părinți mei ?
Paramedic- Colegi mei se îngrijesc acum de ei..
XY- Vreau sa i vad..
Paramedic- Nu e posibil, trebuie să stai aici..
Ma ridic si ma uit pe geam. Părinții mei dispăruseră. Erau toti acei oameni care înconjurau de data asta 2 genti..
XY- Ce sunt alea?
Paramedic- Oh nu..( si s a albit la fata) Puștiule.. imi pare rau.. Acea sunt niste saci de cadavre.. Condoleante!.. părinți tai .. au murit..
Cand am auzit ultimele cuvinte fata mi a fost inundata de lacrimi..
Părinții mei.. au murit în timp ce ma protejau pe mine.. dar de ce ? De ce nu s au protejat si pe ei.. de ce ? Ce o sa ma fac acum?..
Ajunsesem in pădure, Marina era deja acolo..
Marina- Deci.. care ti e povestea?
XY- Stiti ca părinți mei au murit acum 5 ani si 6 zile .. toti stiu ca au murit intr un incendiu provocat de o explozie..
Si le am povestit si lor ce v am povestit si voua..
Spre final am vazut lacrimi pe fetele lor exact cum am si eu acum.. cand va povestesc voua..
XY- Si de aceea ma numesc XY.. de la Xander si Yasmine.. X si Y, inițialele părinților mei, si mai important celor ce si au dat viața pentru mine...

**Cei ce aveti părinți in viata, bucurați va de ei, faceti i fericiți, mulțumiti le pentru tot ce fac pentru voi. Caci va veni si ziua despărțiri si atunci veti vedea cum e fara ei.. XY a experimentat asta.. ii iubea foarte mult, si au fost luati de lângă el.. asa ca aveti grija de voi si de părinți voștri! Pace si iubire tuturor!!

TO BE CONTINUED...

Furtuna lui XY Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum