Apartment Complex

13K 115 4
                                    

POV Zachary

Argh. Aku kat mana ni? Pahal katil ni bersepah? Aku mencapai telefon aku. Ada notifikasi daripada Danish.

Danish: Hope you live happily with that woman.

Zachary: Who?!

Danish: Your friend Irene video called me last night. Korang tidur bersama kan?

Apa yang berlaku ni argh aku sumpah tak ingat apa-apa pun. Siallah Irene. Dia letak apa dalam air aku tu?

•••

POV Danish

Zarif... hmm. Aku rasa aku mula jatuh cinta pada seorang jejaka yang bernama Zarif.

Aku scroll Instagram dia. Dahla tinggi, badan muscular, handsome. Doktor pulak tu.

Aku menendang selimut.

"Kenapa pulak tu? Bukan semalam kau dah nampak ke Zachary tido dengan perempuan lain." Awish.

"Ish ni bukan Zach la. Ni Zarif."

"Ouu nak tengok! Waa sedap sia badan dia." Awish.

*Ting!* notifikasi daripada Zarif.

Zarif: Jom lepak dengan saya please 🥺

Danish: Ha yelah. Dari semalam lagi nak sangat lepaknya.

Zarif: Okie saya ambik awak pukul 5 petang nanti tau.

Danish: Okay!

Aku rasa aku boleh bagi peluamg pada Zarif. Yelah. Semalam dia dah tuliskan satu karangan panjang minta maaf kat aku.

Zach? Memang aku harapkan dia tapi... dia yang buat macam tu semalam. Hmm.

Apa-apa pun, aku nak bagi peluang pada Zarif. Apa yang aku akan rugi pun?

•••

Kereta Mercedes Benz hitam berhenti di hadapan aku. Tingkap kereta diturunkan.

"Hey Danish. Masuklah." Zarif pelawa aku masuk dengan senyuman yang agak nakal.

Aku teringat pada Zach, dia akan buka pintu untuk aku. Tapi Zarif tak bagi aku princess treatment ke?

Argh. This is just benda kecik je. Just get in Danish. Aku pun membuka pintu dan masuk.

Zarif memandang muka aku. Tangannya merayap ke dagu aku.

Terpegun aku melihat matanya yang memukau. Handsome gila!!!

"Kita pergi lepak dekat apartment complex I lah. Taknak pergi Pavilion sebab ada Zach. Kita makan2. I masak." Zarif.

Wow lelaki ni pandai masak?! "Wow tak sabarnya. Okay jom."

"Danish, saya cintakan awak tau. Please trust me." Zachary meletakkan tangannya pada paha aku.

Argh! Batang aku terbangun. Zarif mengusap dari luar.

"Ahnn..." aku merengek sikit.

"Hehe. Sabar ye sayang. Nanti kat sana u makan extra protein." Zarif tersenyum nakal.

Kereta itu dipandu laju olehnya.

•••

Zarif membawa aku masuk ke apartmen dia. Luas jugak. Banyak bilik.

Ada satu bilik yang pintunya warna merah. Aku cuba lah nak buka. Terkunci.

"Eheh tu stor. Saya kunci bilik tu. Bilik lain awak boleh guna ye." kata Zarif sambil menyediakan hidangan.

"Jom makan." Zarif pelawa.

"Okay!" Aku masih curiga sebab pintu tu macam ada kesan darah pada tombolnya. Tapi mungkin tu adalah karat?

Sebelum aku terduduk, Zarif meramas punggung aku dan bisik pada telinga "Nak makan dulu ke? Nanti kalau awak hisap nak termuntah macamana?"

Dia cium leher aku sambil mencucuk batangnya dari arah belakang.

Lelaki ini berjaya buat aku turn on. Kami bercium dengan sangat rakus.

Dia mengangkat aku masuk ke bilik master bedroom dan campak aku ke atas katil.

Satu per satu pakaian kami ditanggalkan. Zarif kini hanya beralaskan boxer Calvin Klein putih yang memaparkan bonjolan besar panjang yang basah melekit pada hujungnya.

"Sorry lah precum saya memang banyak. Hehe." Zarif senyum nakal pada aku.

Zarif terus menggigit puting aku dengan rakus. "Ahh!" Aku terjerit.

Boxer kami diluruhkan.

Batang dia bergesel dengan batang aku. Jelas sangat yang batang dia sangat besar kalau dibandingkan dengan aku.

Lidah Zarif turun ke pusat aku, batang aku kemudian ia bermain di lubang aku.

Sedap sial kena rim dengan lidah Zarif yang panjang ni. Argh.

Dia memakai kondom, mencapai pelincir dan terus sapu pada batang 8 incinya.

"Tahan sikit ea sayang?" Zarif.

"O-okayy"

Aku takut aku tak boleh tahan. Dia memasukkan Batangnya secara perlahan.

"Ketat sial. Mesti jarang main nih. Hehe." Zachary cuba menolak batangnya dengan perlahan-lahan.

"Ah! Sakitt ughh."

"Grr... aku tak tahan dah ni." *PAP* Zarif menujah batangnya dengan kuat. Masuk penuh.

"AHHH!" Aku menjerit. Rasa senak macam nak tercabut nyawa.

Zarif mencium aku dan aku membalas ciumannya.

"Sikit je lagi. Tahan eh?" Dia bisik.

Aku hanya mengangguk.

*PAP PAP FAP FAP FAP!* soft spot aku dihantak bertubi tubi oleh Zarif dengan laju.

"Ahh!" Aku mengerang kesakitan.

"Argh sedap sial lubang kau. Erghh..." Zarif memandang aku dengan titisan peluh jatuh dari mukanya. Hot siakk. Kami berdua dibasahi peluh.

"I'm gonna cum Danish. Argh. Ah ah. ARGHHH!! YEA FUCK!" Zarif.

Batang Zarif melepaskan banyak tembakan air mani. Lama gila dia pancut di dalam aku.

Tapi sampai satu tahap aku sakit sebab air mani dia banyak sangat.

"AHHH! CABUT CEPAT SAKITT!!" Aku rayu pada Zarif.

"Argh. No. I'm not finished." Kata Zarif sambil memancut lagi di dalam aku.

*POP* getah kondom Zarif pecah di dalam aku.

"AHHHNNN!!!" Aku merengek.

"Yeah take that Danish. Argh." Dia mencabut batangnya.

Air mani Zarif melimpah keluar dari lubang aku. Apa yang buat dia pancut banyak sangat ni.

"Ahh. Haa.." aku turut pancut. aku lega selepas semua airnya keluar dari badan aku. Habis penuh katil dia dengan air mani pekat.

"Soo sorry Danish. Lupa nak bagitau yang I ada hyperspermia, air mani I memang banyak gila." Zarif.

"Ohh... fuck..." aku tertidur.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ride With Me, Cute BoyWhere stories live. Discover now