POV Zachary
"Hello, tuan. Saya nampak mereka berdua dah mula meletakkan bagasi ke dalam kereta." Suara pengintip aku dari telefon.
"Baik. Ekori dia. Nanti aku akan pergi ke Marina Island." Aku meletakkan telefon.
Zarif. Kau ingat kau boleh jatuhkan aku macam tu je ke? Aku akan ambil semula Danish.
Aku dah upah seorang penyiasat untuk mengetahui setiap transaksi kau.
Kau akan pergi ke hotel di Marina Island, Perak. Dan kau nak berseronok dengan Danish kat sana?
Grrr... memikirkannya sudah membuatkan aku geram. Apa yang menakutkan aku adalah rupanya Zarif bukanlah doktor yang sebenar.
Berdasarkan penyiasatan, terdapat bukti-bukti transaksi pemerdagangan organ manusia secara haram.
Aku takut dia apa-apakan Danish. Aku mesti ke sana, selamatkan dia.
Jumpa di West Coast, Danish.
•••
POV Zarif
"Okay sayang. Semua dah sedia?" Aku tanya pada Danish.
"Stop calling me sayang. Aku bukannya boyfriend kau pun lagi. Ah!" Satu tamparan dibuat oleh aku kepada Danish.
"Haih. Aku dah layan kau baik-baik pun tak dengar cakap. Aku nak bawak kau bercuti ni." Aku mengeluh dan terus memandu.
Aku nak bawa dia jauh dari Zach. Biar aku nak puaskan nafsu aku selama yang aku mahu.
Aku rancang nak duduk di Marina Island selama sebulan.
Hehe macam-macam aku boleh buat kat Danish ni.
Argh batang aku mengeras memikirkannya. Sabar Zarif sabar. Kang basah kereta penuh dengan sperma kau.
•••
POV Danish
Telefon aku bergetar tanda masuk notifikasi.
[Zachary]
Danish. Don't worry I will save you from his hands. Meet me down tonight.Aku menaip dan membalas.
[Me]
Okay Zach. Hati-hati.Mesti korang tertanya kan? Kenapa aku balas mesej dia? Sebab dia jelah harapan yang aku ada untuk larikan diri.
Malam semalam aku memang tak boleh tidur. Jadi aku sempat mengangkat telefon dia.
Waktu itu aku menitiskan air mata mendengar suaranya serak kesedihan melalui telefon.
"Zach betul-betul tak buat semua tu... please Danish. Believe me. Lagipun tak ada bukti Irene pregnant. Zarif tu. Aku rasa dia ada rancang sesuatu. Dia bahaya..." suara Zachary malam semalam bermain di dalam minda aku.
Ya. Hidup aku dalam bahaya. Aku hanya perlu turut perintah Zarif. Malam ni, aku lari.
•••
"Dah sampai... jom check in." Zarif memarkir kereta.
"Okay..."
Kami memunggah bagasi dan terus ke concuerge hotel.
"Hi. Saya Zarif." Zarif.
"Hello, booking Encik Zarif untuk stay sebulan disini ya?" Receptionist.
"Hah?! Sebulan?!" Aku memandang Zarif.
"Yes. Sebulan. Here is my card." Zarif.
"Okay that will be all. Your room number is 415." Receptionist.
YOU ARE READING
Ride With Me, Cute Boy
Romantizm[18+] "Woy" Suara garau seorang lelaki berbadan tegap menaiki motorsikal besar menanggalkan helmet memaparkan wajah yang sangat kacak. Zachary memarahi Danish yang menumpahkan kopi padanya. "Tapi comel gak budak ni." Bisik Zachary dalam hati.