Part 1: Ændring af verden

59 7 6
                                    

(Stemningsmusik er med)

Jimin lader ikke til at være spor nervøs eller overrasket. Han sætter sig længere ud på stolen og slikker sin læbe.

 Han sætter sig længere ud på stolen og slikker sin læbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Derefter rejser Jimin sig op fra stolen og gå imod mig. Mine øjne er klistret til hans rolige og venlig blik. Han tager fat i mine rystende hænder uden at slippe øjenkontakten. Med det samme kaster jeg mine hænder op i luften og siger gentagende gange. "Nope...Nope.. Nope, det kan ikke lade sig gøre." Jeg vender med om et forbavset udtryk og går ud til indgangen.

Jeg bliver ved med at sige. "Nope...Nope.. Nope, det kan ikke lade sig gøre," imens jeg tager mine sko og jakke på. "Ej, Y/n hvorfor opføre du dig så uhøfligt overfor din kæreste?" Kan jeg høre Bedste råbe indefra stuen af. Hun afbryder min gentagende sætning. "Nope...Nope.. Nope, det kan ikke lade sig gøre... Han er ikke min kæreste!" Råber jeg tilbage og lukker døren efter mig uden at se tilbage.

Idet jeg kommer ud på fortovet bliver mit forbavset ansigt mødt af blæsten, som får mig til at lukke mine øjne, sådan jeg kan samle tankerne. Men lige meget, hvor meget jeg klemmer mine øjne lader det ikke til, at jeg kan finde en realistisk begrundelse til, hvorfor i alverden Jimin er dukket op i min verden.
Et udmattet suk kommer ud fra min mund og jeg lukker langsomt mine øjne op. Til min overraskelse, som gør at jeg tager nogle forskrækket skridt tilbage og ser op på en bygning, som reklamere noget alt for bekendt.

 Til min overraskelse, som gør at jeg tager nogle forskrækket skridt tilbage og ser op på en bygning, som reklamere noget alt for bekendt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hvad helvede er det for noget?! Findes bandet virkeligt. Nej, det er umuligt jeg var selv inde og Google BTS, da jeg stadig spillet "Min online kærlighed," men der fandt jeg intet... eller for at være præcis. Der var ikke noget der eksisterede med søgningen på BTS."
Mit hoved føler at det er ved at eksplodere af undring og at ikke kunne finde en realistisk grund til alt det her. Det er kan jo ikke passe, at verden har ændret sig på grund af et spil... eller kan det?

"Nårh, det er her du gemmer dig." Kan jeg pludselig høre en dyb stemme sig bag mig, som er lige ved at lægge sin hånd på min skulder. Men hurtigt som lynet får jeg springet til den ene siden og får samlet en pind op fra jorden, hvorefter jeg holder den truende foran mig.
"Hold dig væk fra mig, din...din... dæmon!" Jeg vifter med pinden, sådan Jimin træder tøvende skridt tilbage og forsøger at tale til mig, sådan jeg kan falde til ro. "Y/n, jeg vil ikke gøre dig noget... stol på mig." Han stopper med at bakke og ser uskyldigt på mig med hans hundeøjne. "Jeg ved du er forskrækket og bange. Men, vil du ikke nok lægge pinden væk, sådan vi kan snakke?"

The Game Where stories live. Discover now