Christina perri - Human
****
(İnfazdan iki ay sonra )
Soon deok kendine gelmişti ama kimse ile konuşmuyordu. Tamami ile kendi içine dönmüştü. Sehun ile bile konuşmuyordu. Öyle ki saray bile çok sessizdi. Baekhyun her defasında kapıdan dönüp bakıyordu.
"Leydi Lee?"
Kapıdaki leydiler Soondeok 'un sesini duyunca şok olmuşlardı. Böyle birşey beklemiyorlardı. Hızlıca içeri giren Leydi Lee yere düşmekten son anda kurtulmuştu.
"Buyrun hanımım."
"Prens Eun'u görmeye gideceğimi haber ver."
Leydi Lee hızla önünde eğilip selam verdi. Dışarıya çıkıp leydilerden birine Soondeok'un sözlerini iletti.
***
Prens Eun ise şokla bakıyordu. Ne yani Soon deok birden bire burayamı gelecekti. 10 dakika ya geçti ya geçmedi Soon deok gelmişti. Kapıdan içeri girdiğinde prense selam verdi. Karşısına oturup bir kaç dakika yüzüne baktı.
"Prensim?"
"Soon deok ?"
"Neden buraya gelmek istedigimi merak ediyorsunuz değil mi?"
Eun sessizce Soon deok'a bakmıştı onu daha önce böyle soguk ve ifadesiz görmemişti. Tanrı şahidi olsun ki eski Soon deok'u ölesiye istiyordu. Ama her şeyi bir kenara bırakıp başını salladı. Korkusu her dakika büyüyordu.
"Ben bir karar aldım. Umarım uygun görürsünüz. "
"Nedir o kararın?"
"Prensim ben , çocugumuz doğduktan sonra saraydan ayrılmak istiyorum. Yani başhanımlık görevimden çekilmek istiyorum. Çogumuz doğduktan sonra sarayda kalsın. Burada büyüsün ama ben burada kalmak istemiyorum. Çünkü burası beni boğuyor."
Soon deok nefes almadan konuşmuştu. Eun onu dinlemişti. Hak vermişti. Kendisi bir prens olmasına rağmen ona bile bogucu geliyordu. Bu saray o kız ne yapabilirdi ki kim bilir daha ne senaryolar dönerdi bu sarayda. Soon deok prensin cevap vermediğini görünce ayaga kalktı. Tam arkasını dönüp gidecekken prensin sözleri ile oldugu yere çakılı kalmıştı.
"Seni boğan benim değil mi? Soon deok başından beri senin suçun olmamasına rağmen herşeyde seni sorumlu tuttum. Belki de seni sevdigimi erken farketmeliydim. Herşey bir yana bir de ikinci bir eş edindim kendime ... seni en çok öldüren de buydu. Ama olanlar için elimden birşey gelmiyor. Gitme desem de beni dinlemezsin sen . Git Soon deok mutlu ol. İstersen ikinci bir evlilik yap. Çünkü hakediyorsun. Seni bu konu da engelleyemem. "
Soon deok prensin bu kadar ince düşünebildiğini daha önce hiç düşünmemişti. Sessizce cevap vermeden konuttan çıktı.
Arkasından ağlıyan bir prensin oldugundan habersizdi.
****
(5 ay sonra Soon deok dogum yaptıktan sonra )
"Hanımım buna emin misiniz? Hala vazgeçebilirsiniz?"
"Eminim Leydi Lee bu hepimiz için en doğrusu. "
Leydi Lee odadan çıktıktan sonra odaya Prens Eun girmişti. Soon deok son kez onun gözlerine bakmıştı. Bir farklılık vardı gözlerinde sanki değişmiş gibiydi yada olgunlaşmış. Keşke dedi içinde keşke erken bu halde olsaydınız prensim belki de şuan daha mutlu olurduk.
"Gerçekten gidiyorsun Soon deok"
"Evet prensim , gidiyorum."
"Hep mutlu ol Soon deok . Çünkü mutlulugu hakeden bir kadınsın. Sana asla hakettigin bir mutluluk bahşedemedim. Affet beni ama eminim gittigin yerde seni gerçekten sevecek birini bulursun. "
"Prensim ben buradan ayrılsam bile başka evlilik yapmayacağım. "
"Senden son ve tek ricam Soon deok orada sevdiginle evlen ."
"Majesteleri?..."
Eun Soon deok'un yanaklarından tutup anlına belki Soon deok'a en anlamlı veda hediyesini narin bir öpücükle bahşetmişti. (Bu nasıl bir cümle kdjdkfnf )
Soon deok son kez arkasına dönüp saraya bakmıştı. Çok kısada olsa güzel anılara sahipti. Üzüldügü çok olmuştu ama derler ya ilkler hiç unutulmaz diye tam da o sözü yaşıyordu..
"Sizi asla unutmayacağım Prensim."
Onun için hazırlanan tahtadan yapılma şeye binmişti. Sessizce yolda gidiyordu. Yaşadıgı anılar gözünün önüne düşüyordu. Prens yüzünden suya düşmeleri ,Prensin bir anda onu öpmesi ,ilk birliktelikleri ,ilk kırılıklığı daha bir sürü şey .... ama en unutulmazı hamile oldugunu öğrendiginde prensin verdigi tepki idi.
Yolda bu olanları düşünürken çoktan varmıştı bile ..
Evin o tarafa ilerlerken evin bahçesinde ki taşa bir oturmuştu acaba kimdi ?
"Siz kimsiniz?"
Kişi yüzünde ki gülümseme ile arkasını döndü. Yok daha neler dercesine baka kalmıştı
"Prensim?"
" Artık prens değil Wang Eun ile yeni bir hayat ister misin?"
******
Diğer bölüm final ...
Üzgünüm arası açıldıkça yazma hevesim kaçıyor düzgün bir finalle karşınıza çıkacagım söz veriyorum Lütfen Chen için yazdıgımı OC bir bakın güzel bir kurgu ama angst oldugunu söylemek istiyorum zaten 5 bölümden oluşacak bir hikaye şimdi siz bunu okurken ben finali yazayım iyi geceler güzellerim 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAY HANIMI
Historical Fiction"Çok eski zamanların aşkı efsanevi olurmuş. O zaman ihanet yokmuş. Yaşamak için öldürmek varmış... " "Ama Nine niye burada kestin ki?" Nine aklına gelen hatıralar ile gülümsedi. Çocuklar bu gülümsemeyi normal sanarken aslında içinde bir çok acıyı ba...