Blackpink -Stay
" Ya~ Myeon dikkatli ol ! "
Soon deok küçük yeni yeni yürümeye başlayan oğlunun peşinden koşturuyordu. Prens ile saraydan uzakta yaşamaya başlayalı neredeyse 1 sene olmak üzere idi. Oğlunu yakalayıp havaya kaldırdı ve döndürdü. Tabi duralım derken birine çarpmıştı. Gözlerini hızla açtığında Prensi görmüştü. Tabi ona artık Prens demiyordu.
"Ah! Hehehe Eun ne zaman geldin?"
Eun elinde ki odunları bırakıp oğlunu kucağına aldı. Yanaklarına sulu öpücükler bıraktı.
"Daha yeni geldim. Siz oğluşumla içeri geçin bende ateşi yakayım. "
Soon deok Myeon ile içeri girdiğinde baek odunları tutuşturdu. Önceden bu işlerle asla ugraşmazdı. Ama şimdi isteye ve bilerek yapıyordu. Bir süre sonra içeri girdi ve bebegi uyutan Soon deok a gülümsedi.
" Uyudu mu? "
Soon deok kafasını salladı. Bebegi güzelce sarıp uyutmuştu. Kenara çektigi sofrayı ortaya aldı ve oturdu.
" fazla geç olmadan yiyelim Eun"
Birlikte güzelce akşam yemeğini etmişlerdi. Bebek uyurken kapının önüne çıktılar. Hava sanki bozmuş gibiydi.
"Biliyor musun Eun senin hiç bu denli değişecegin aklıma gelmezdi. Sen hep bir prens olduğunu bir şekilde gösteriyordun."
"Biliyorum geçmişi silemem ama yeni bir gelecek yazabiliriz biliyorsun değil mi?"
"Evet biliyorum."
******
"AMA YA RİJİİN"
"Ne var lan ne! RİJİN DE RİJİN"
İkisi de dip dibe gelip birbirine ters ters baktı. Kedi köpekten farkları yoktu ama birbirlerine sevgileri çok güçlüydü. Bir süre sonra ikisi de kahkaha atarak kenara çekildiler.
Sehun koltuğa oturduğunda Rijin karşıda ki masaya oturdu."Annen yıllardır o odadan biz zorlamasak çıkmıyor. Ne yapacağız?"
Sehun omuz silkti yapacak birşey yoktu. Büyük annesi de odasından kolay çıkmazdı. Ama neden hep o odada durduklarını bilmiyordu.
"Bilmiyorum JinJin, büyük annem de öyleydi. Oda kolay kolay odadan asla çıkmazdı. Oda bize eski efsaneleri anlatmak için çıkardı. Ve ne annem nede büyük annem asla efsanenin sonunu anlatmadı."
RiJin Sehunun yanına oturup ona sarıldı. Bu mutluluklarının başlangıcıydı.
*******
Efsanenin sonu nasıl bitti bilinmiyor. Ama birşeyden eminim ki o her yaşamın bir sonu vardı. Aynı bu hikayenin sonu gibi.
********
Merhaba arkadaşlar bu nasıl bir son diyorsunuz ama aylar önce planlamıştım sonunu ama araya o kadar sorun girdi ki hiç birşey yapamadım. Şimdi de ne planladığımı hatırlamıyorum. Ola ki aklıma gelirse altarnetif son yazacağım ama şu anlık final bölümü bu sizden beni affetmenizi istiyorum ayrıca yeni bir kurgu ile geleceğim ama farklı çift olacak.
Arkadaşlar şunu bilin bxb da okuyorum ama yazamıyorum. Ne zaman denesem yarım kalıyor. Yazdığın bxg çiftleri de hiç bir zaman real gördüğüm için yazmıyorum. Sadece kafamda ki karakter kurgular o kişiler ile uyuşuyorsa yazıyorum. Yoksa ship olayı yok bunu da böyle bilin. Hepinize hayırlı bayramlar ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAY HANIMI
Historical Fiction"Çok eski zamanların aşkı efsanevi olurmuş. O zaman ihanet yokmuş. Yaşamak için öldürmek varmış... " "Ama Nine niye burada kestin ki?" Nine aklına gelen hatıralar ile gülümsedi. Çocuklar bu gülümsemeyi normal sanarken aslında içinde bir çok acıyı ba...