Giriş |İlgisizlik|

7 1 0
                                    

Bu platformda yazdığım tüm hikayelerim kurgulardan veya başka tür düşüncelerden meydana gelmişti. Asıl sorunu bu kurgularla bulmaya çalışıyordum fakat kurgumla bir türlü asıl konuya geçiş yapamıyordum. Yapabildiğimde ise görüntülenme sayımda büyük bir düşüklük gözlemliyordum.

Asıl nedenini belki saçma gelecektir elbet ancak aylarca düşünmeme sebep olan bir konuydu. Her gece gözümü kapatır ve bunu düşünürdüm. Ne kadar fazla kurgu hikayesi okuduğumu bile dile getirmek istemem...

Nedeni çok basitti! İnsanlar veya gençler öğüt veren kitaplar sevmezlerdi. Onlar yalnızca kötü alışkanlıkları olan kitaplara yönelim gösterirlerdi. Gençlerin çoğu bu tür kitaplardan etkilenerek bu yönelimlere başvurmuyor muydu? 'Ah okuduğum kitapta derdi olduğunda hep sarhoş olurdu. Belkide benimde kurtuluş yöntemim budur.' ve bir alkolik genç daha meydana getiriyorduk.

İşler çok daha çok zorlaştı. Bu tür hikayelerdeki artışı gören yazarlar kötü alışkanlıkları olan kitapları yazmaya başladı. Artık çoğu yazar bu tür kitaplar yazdığında günümüz eserlerinde geleceğe dair gerçekten öğretici bir eser bırakamaz olduk.

Doğrusu bir Potterheadim ve bundan gurur duyuyorum. Delicesine bir Potterheadim desem çok daha doğru olun aslında. İnsanlar elimdeki Harry Potter kitabını görünce "ahahah çocuk musun sen?" tepkisini vermekten çekinmiyorlardı. Oysaki Harry Potter sadece çocuklara hitap eden bir kitap değildi. Yaşlansamda okumaktan asla bıkmayacağım tek kitaptı hatta! Pekala, kötü alışkanlık yok diye mi çocuk kitabı ünvanı almıştı? Veyahut cinsellik yok diye mi? Şiddet olmadığından ya da taciz vakaları görülmediğinden mi çocuk kitabı gözüyle bakılmaya başlamıştı?

Bunca ödül alan, sayısız makaleye konu olan bu kitap istediğiniz o iğrenç içerikte olmadığı için mi çocuk kitabı?

Daha 15 yaşında bir kızım. Ailem her seferinde benim o kötü alışkanlıklı kitaplardan, dizlilerden, filmlerden olabildiğince uzak tuttu. Bir yaşıma geldim ve izin vermeye başladılar çünkü ben onların güvenlerini kazanmıştım. Biliyorlardı içmeyeceğimi hatta ve hatta elimi dahi sürmeyeceğimi...

Çocuklarınıza güvenene kadar ellerini sürdürtmeyin bile. Diyebilirsiniz bu çocuk ne anlar? İşte tam bu noktada utanmalısınız. Ben bunları bu yaşta düşünebiliyorum fakat sizler düşünemiyorsunuz bile.

Eğer ki o çocuk kötü bir alışkanlığa başlamış ise bunun tüm sorumluluğunun ebeveynlerinde olduğunu gözüm kapalı söyleyebilirim.

İlgilenmiyorsunuz. Arkadaş çevresine bakmıyorsunuz veya neler yaptığı hakkında hiçbir fikriniz dahi yok.

Bu yüzden suçlusu o değil, onu kontrol etmeyenlerde!

########

Hikayenin tutup tutması inanın ki umrumda dahi değil. belki birkaç kişi okursa bile işlerine az buçuk yarayabilmem...

İstediğiniz konuları yazabilirsiniz <3

(İnternetten araştırmadan yazmayacağıma emin olabilirsiniz. Belki bir bilgi yanlışım çıkar, belki konuyu bilmiyorumdur. En doğru bilgilerle yazacağına emin olabilirsiniz.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin Yüz KarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin