Üyeler masada bizi bekliyordu.Onlara doğru yürüyüp masaya oturduk,yemek siparişlerimizi verdikten sonra SUGA sessizliği bozdu.
Suga:Jungkook sana söylememiz gereken bir şey var!
Jungkook:Ne?
Suga:Hani bizim işyerinin ortağı varya...
Jungkook:EVET
Suga:Işte o bizden kaçak 250 ton mal satmış,eee bu haliyle elimizdeki malların yarısıda gitmiş oluyor!
Jungkook:Hah şimdi boku yedik!Şimdi diyer firmaya ne satıcaz...Ben böyle işin içine amk
Rm-V:Eee onun bizle hala çalışmasını mı bekliycez
Jungkook:Ne saçmalıyosunuz!!!Onukendi ellerimle geberticem ben...
J-hope:O zaman ne zaman gelicen şirkete??
Jungkook:Yarın şirkete gelirim.Ve bu konuyuda kapatın hiç bunun yüzünden şimdi moralimi bozamam!!!
Jimin:Eee konuyu kapattıysak bu güzellik kim??
Jungkook:Adı taylor benim sevgilim aslında sizi bu yüzden buraya toplamıştım.
Taylor:Bi kere ben senin sevgilin değilim jungkook.Bi insan birisini kaçırıyorsa o sevgilin olamaz!
Jungkook:Sadece ben kaçırmadımki üyelerde vardı yanımda?Hem ben seni kaçırmışsam bu demektir ki sen benim malımsındır...
Taylor:Her neyse ne ama senin sevgilin değilim ve senden nefret ediyorum bunuda bil.
Jungkook:Ayyy kabullenmek zorundasın taylor,hem banada yakında alışırsın.
Jungkook bu sözüyle konuyu kapattı.Yemeklerimizi yedikten sonra eve döndük.Eve döner dönmez direk duş alıp en çok sevdiğim tulumu giydim
pikachuya acayip çok seviyordum.Aşağıya indiğimde koltuğa uzanmıştım.Jungkook ta karşı koltukta oturuyordu.
Jungkook:Çok sevimli mi olmuş benim bebeğimmmmmmm
Taylor:Ne var attarafı bir pikachu tulumu giydim!!!
Jungkook kafasına direk bir yastık fırlarım.
Jungkook:Tamam tamam şaka yaptım sen her halinle sevimlisin.
Sonra gece yarısı oldu odaya çıkıp uyuduk.
Merhaba canlar kitapta eğer bir sorun buluyorsanız yorumlara yazınız.
ÖPÜLDÜNÜZ