Sabah uyandığımda jungkook yanımda yatıyordu.İlk defa onu yatarken bu kadar şirin olduğunu farketmiştim.Sonra onun saçlarıyla oynamaya başladım,bu hoşuma gidiyordu.Yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı.
Jungkook:Çok mu şirinimde saçlarımla oynuyorsun?
Taylor:Sanada günaydın ilk önce bi günaydın der insan.
Jungkook:Ben hayla sorumun cevabını alamadım küçük hanım!
Taylor:Bi kere şirin mirin değilsin...
Jungkook:O zaman neden saçlarımla oynuyordun?
Taylor:Bir saçında toz vardı onu aldım iki hiç şirin değilsin!
Jungkook:Külahıma anlat!...
Taylor:Sana şirin değilsin ded-
Jungkook aniden senin dudaklarına yapışır.Sen onu itmeye çalışırsın ama nafile...Yavaş yavaş senin dudaklarından ayrılır.
Jungkook:Şimdi kalkta aşağıya kahvaltıyı hazırlayalım.
Taylor:Tamam.
Jungkook:Haaa Taylor!Bide bugün seni bir yere götürücem haberin olsun akşam hazır ol ve şık giyin!
Taylor:Nereye?
Jungkook:Seni diyer üyelerle tanıştırmaya götürücem.
Taylor:Tamam.
Aşağıya indiğinizde ikiniz kahvaltıyı hazırlayıp yersiniz.Sonra sen vakit geçirmek için birşeylerle uğraşamaya başlarsın.O sırada akşam olur üstüne bunu giyersin,
saçınıda böyle yaparsın,
Ve hafif bir makyaj yapıp aşağıya inersin.Jungkookta üstüne bunu giymiştir,
Jungkookun bu saç modeli çok hoşuma gitmişti.Ve arabaya bindik.Arabada ikimizde hiç konuşmadık,sadece arada bi ben ona bakıyordum.Sonra bir restoranın önünde durduk.Jungkook:Hadi inelim bide sakın oradakilere asılmaya kalkışma...
Taylor:Bi kere ben oradakilere asılmaya kalkışmam!!!
Jungkook:Ben bilmem sadece uyarımı yapıyorum.Bu arada çok güzel olmuşsun.
Jungkookla arabadan inmiştik ve içeriye girdik.
______««««»»»»______
Arkadaşlar merhaba!Ne zamandır bölüm atmıyordum inşallah beğenirsiniz
.ÖPÜLDÜNÜZ.