Aşağıya indiğimde jungkook t-shirtünü çıkarmış oturup film seyrediyordu.Benim gelmiş anlayacağımı arkasına dönüp kucağını işaret etti.Galiba kucağına oturmamı istiyordu.Ben onun yerine karşı koltuğa geçmiştim.
Jungkook:Sana kucağıma oturmanı işaret etmiştim!
Taylor:Oturmak istemiyorum!Bi itirazın varmı?
Zorla beni kucağına alır.Sonra seni yer ile arasına alıp saçımı tuttu.
Jungkook:Bak şurada direk göl var,seni öldürür göle atarım anlıyor musun?
O zaman sen korkudan ağlıyorsundur.Jungkook sana bakarak
Jungkook:Merak etme ben sevdiğime böyle birşey yapmam heleki o kişi sensen.
Jungkook senin saçını tutmayı bırakır,yavaşça yerden kalkarsınız.Sonra jungkook seni kucağına alır
Jungkook:Aşkım film izleyelimmi?
Taylor:Beni kucağından indir!
Jungkook:Ooo!Anladım romantik film izleyelim diyorsun bana uyar.
Jungkook mısır patlatmaya gider sen koltukta oturursun.Jungkook sonra elinde mısırlarla salona girer ve film açar.Jungkook yanına gelince zorla seni yine kucağına alır,sen ise ona dik dik bakarsın ama o senin bakışlarını tınlamaz.Sonra film izlemeye başlarsınız ve sen filmden sıkıcılığından jungkookun kucağında uyuya kalırsın.Jungkook seni yavaşça kucağında taşıyıp yatağa yatırmıştır.Sen anca onu yanağından öpünce anlarsın ama sen ona bakmadan uykuya dalarsın.
_.................._
Arkadaşlar merhaba ben yağmur diyer üyeleride bi sonraki bölüme katmak istiyorum bu konuda bana fikir verirseniz mutlu olurum yorumlara yazınız.