Kahvaltıyı bitirdikten sonra etrafı toplayıp içeri geçtim.Jungkook ise koltukta oturup kitap okuyodu.Bi dakka NE jungkook kitap okuyor
Tr:Ne zamandan beri kitap okuyorsun
Jk:....
Tr:Jungkook sana diyorum.
Jk:Şurada bir kitap okutturmadın ne yani ben kitap okuyamazmıyım?
Tr:seni ilk defa kitap okurken görüyorumda o yüzden sordum.Peki ne okuyorsun?
Jk:En iyi baba olmanın yolları.
Tr:Bende bunu kitap okuyor zannettim buna kitap mı denir?
Jk:Ama ilerde lazım olucak.Önceden okuyorumki bilgi sahibi olurum.
Tr:Kısaca ne ima etmeye çalışıyorsun?
Jk:Yani bugün evlilik tarihini alıp ondan sonra düğün gecesi ilişkiye girsek olmazmi.
Tr:Tamam evlenelimde direk ilişkiye girmek ne kook.
Jk:Tamam biraz geçtikten sonrada gireriz olur ama yani bugün tarihi alalım diyorsun.
Tr:tamam alalım ama en yakın tarihe beklemeyi sevmem.
Jk:tamam sen yukarı üstünü değiştiripte gel ben seni bekliyorum.
Tr:tamam.
Aşağı indiğimde jungkook koltukta oturmuş telefonuyla oynuyordu.
Tr:Hadi çıkalım.
Jk:tamam da bu kıyafetlemi?
Tr:Ne varmış halimde?
Jk:Artık karım olucaksın yani beni illakı hapislede süründürcen.
Tr:Ya Jungkook.Lutfen giymeme icin verr.
Jk:Ama sen böyle yaparsan kıyamam ki?Tamam bu son hadi şimdi çıkalım.
Evden çıkıp arabaya binip nikah dairesine gittik(artık orda ne deniliyosa)oraya geldiğimizde en yakın tarihe düğünümüzü aldık.Şimdi ise arabaya binmiş alışverişe gidiyorduk en sonunda düğün yeri, davetiye,gelinlik,damatlık derken herşeyi almıştık düğün iki gün sonraydı o yüzden iki güncüğü iple çekiyordum eve geldiğimizde direk ikimizde üstümüzü değiştirip yatağa yattık.
Merhaba bir bölüm daha geldi diğer bölümde sadece düğün hazırlıklarını koyucam görüşmek üzere
SİZİ SEVİYORUM 3>