✒ Yenİ ❣

212 20 76
                                    

Her bölüme uygun şarkılar bularak koyuyorum bölüm kapağının yanında 😂
Dinleyerek okuyabilirsiniz yada dikkatinizi dağılmasın diye sona saklayadabilirsiniz resimlerle de aynı şekilde görsel olarakda anlatmaya çalıştım.
💬 Yapmayı ve ⭐ basmayı unutmayın
Okuduğunuz için teşekkürler kitabın sonuna kadar okumanız dileğiyle 😉😊

Zil sesiyle kafamı kaldırmıştım resim derside sonunda bitmişti.
Resimde serbest çalışmalar yapmıştık hoca sırayla toplamaya başlamıştı Emma nın resmine baktığımda resmen bizi yansıtan iki kız çizmişti ona bakıp gülümsemiştim o her konuda harikaydı sınıfın inek öğrencisi ama sporda çıt kırıldım ben bunları düşünürken bizim resimleri almaya gelmişti hoca resim öğretmeni olduğunu kanıtlamak amacıyla Emma nın resmine yorum yapamaya başladı
- Emma gölgelendirme yaparak dahada güzel bir sonuç alabilirdin Adel'i çizerken biraz daha Adel e bakarak daha çirkin çizebilir din.

Diyip bana bakarak gülümsemeye başladı hoca
bende yalancı bir gülüş atmıştım ve kendi çizdiğim resmi uzattım benim resmimede yorum yapmaya başladı.

Diyip bana bakarak gülümsemeye başladı hoca bende yalancı bir gülüş atmıştım ve kendi çizdiğim resmi uzattım benim resmimede yorum yapmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Adel cim bu sefer vampir
çizmeyi unutmuşsun güzel bir çalışma olmuş.

Gülümseyerek teşekkür etmiştim daha fazla yorum yapamamıştı çünkü kusursuzdu resmim sadece her zaman ki çizdiğim resimden eksik vardı oda vampir ama dolunaya 2 gün kalmıştı içimdeki kurt bu yüzden daha baskın dı ki bunu resme yansıtmıştım vampir tarafım ise kenara çekilmişti buda benim için iyiydi insanların kan kokusu pek rahatsız etmiyordu aslında insanlarla vampirim sorun yaşamıyordu çünkü doğduğumdan belli bunun için babam ve annem ders vermişti ama vampirlerin doğası kandan ibadet olduğu için azda olsa zorluyordu şuan çok rahattım ama vampirimide doyurmam gerekiyor du bunun için çantamdan dikkat çekmesin diye meyve suyu kutusuna koyduğum kanımı alıp içmeye başladım. Dışarıya bakıyordum ve burnuma yavaş yavaş gelen kurt kokusu ile şaşırmıştım abimin kokusu gibiydi ama abimin kokusunun yanıda hafif kalıyordu ilk defa bir başka kurt kokusu alıyor dum annem ve abim dışında.
Koku yaklaşıyor du hızlıca kapıya kafamı çevirmiş tim ki içeri o girmişti oda benim kokumu almış olmalıydı ki göz göze bakıyor duk ikimizde şaşkındık onun halinden belliydi benim suratım onunla aynı olmalıydı ama şaşkın bakışlarımızı hoca bozdu gelen çocuğun yanına giderek konuşmaya başladı.
- Arkadaşlar bu yeni sınıf arkadaşınız dersde gelmeni bekliyordum müdür bana öyle demişti ama gelmedin ben resim öğretmenin şimdi en arka sıra boş oraya oturabilirsin.

Emma ve benim sıranın ardını göstermişti hoca.
Yeni çocuk da benim ardıma oturmuştu zil sesi ile sırayı yitmesi bir olmuştu ardıma dönüp ona baktığımda kulaklarını tutuyordu benimle beraber Emma da dönmüştü ve ne oldu der gibi kafa sallamıştı ben ne olduğunu tahmin edebiliyordum kurt olduğu için kulağı insanlara göre 5 kat daha iyi duyuyordu zilin sesi ile rahatsız olmuş olmalı bende bir melez olarak ondan daha çok rahatsız oluyorum ama alışmıştım Emma nın soru sorar tavrına cevap vermek için düşünüp sonunda konuşmuştu.

SON MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin