V

77 13 63
                                    

Gözlerimi günün ilk ışıklarında açtım koltukta yattığımdan uyuyamamıştım zaten.
Herkes uyuyor gibi duruyor
kendimle çelişiyor um git,gitme
ama boşunaydı kararsızlığım farkında olmadan ayaklarım Adelin kapısına kadar götürmüştü.
Sessizce odaya girdim nasıl bıraktıysam öyle uyumaya devam ediyor yine ayaklarım ona sürüklüyor yanına yatsam saçları ile oynasam kimse kalkmadan tekrar koltuğa giderim.
Yavaşça yanına uzandım ben rahatsız etmem sanmıştım ama gözlerini açmıştı uyandırmak istemiyordum, bakıp gülümsedi sadece saçlarıyla oynamak istemiştim ama kolumu bedenine doladı uyumaya devam etti, saçlarından daha fazlasını vermişti sımsıkı sarıldım kokusunu çektim.
Neye doğru sürüklendiğimin farkındayım ama bunu hala Victor'a söylemeyecek tim çünkü şuan mutluyum aşık oluyor isem,hoşlanıyor isem bunu kendime itiraf etmeye hazır değilim şuan onun yanında uyumak en güzeli.
Zzzzzzzz...
Uf ne bu şimdi ya kolumu koparacak.
Gözümü hafif açtığımda Adelin babası nı sinirle bakarken buldum uyku sersemi durumun ciddiyetini fark etmedim gözümü yumup uyumaya çalıştım kendime şok etkisiyle gelmiş gözlerimi fal taşı gibi açtım.
Bu durumuma gülüyordu sonra sinirli yüzünü takındı,
Ayağa kalktım ağzını açıp bir şey diyecek iken Adelin annesi girdi
Beni ikinci kurtarışı rahatladım,
kurtuyla konuşmaya başladı;

-Adel 'e unutma büyüsü yapacağım dünü unutacak.

Ne demek unutturma büyüsü kaşlarımı çatımış üstüne yürüyordum taki babası kolumdan tutana kadar kendimi kaybetmiştim sinirle karşılık verdim;

-Yarını,nasıl unutturacak sınız ?
Herşeyi mi unutturacaksınız ?

-Hayır sadece bize sinirli olma sebebinden itibaren
ölümsüz olsun herşeyi biz anlatacağız.
Sende hiç birşey anlatmayacaksın!

Göz devirip aşağı indim.
James de kalkmıştı bana bakıp oturdu ardımdan gelen Adelin babası da oturdu
daha fazla burda kalmak istemiyorum
Ben ;

- Gitsem iyi olacak
beni Adel gördüğünde unuttuğu için şaşıracak soru soracak bende ona yalan söylemek istemiyorum.

Merdivenlerde annesi durmuş konuşmaya başladı ;

- Aynen şuan gitsen iyi olacak ve unutma hiç bir şey söylemek yok!

Kafamla onayladım çıkış kapısına elimmi atmışken onun sesini duymam ile kalbim dahi durmuştu.
Adel;
- Victor burda ne arıyorsun?

James beni bu durumdan kurtarmak için atıldı.
James;

-Ben çağırdım,
Şey sabah yürüyüşü yaparken karşılaştık,beraber okula geçelim diye eve çağırdım.

James yalanın da böylesi ne yürüyüşü ya Allah'tan bu durumu pek umursmamıştı Adel.
Adel;
- Hmm
İyi yapmışsın abi,
Baba biz kan içelim mi okadar çok susamışım ki kana dişlerim sızlıyor.

Austin;
-Olur kızım dışarda içelim biz istersen sen çık ben vampir hızında getiriyor um.

Adel;
-Tamam baba
kandan sonra ben size katılırım Victor.

Dışarı çıkmıştı Jameste ayağa kalkıp koluma vurup mutfağa onunla gelmemi işaret etti bende dediğini yapıp mutfağa gittim annesi Jessica tost yapıyordu iki tane yapmıştı bile ama bir kurdun bununla doymuyacağını kendinden de biliyor olmalıki iki tost daha yapıyordu.
Oturmuş sessizce yiyordum konuşamıyor duk hem sesli hem kurdumuzla Adel dinleyebilirdi.
Kanını bitirince babası ile gelip benim yanıma oturdu babası Austin de karısına yardım etmeye başladı ve bir tost da Adele verdi, biz James ile yavaş yerken Adel hemen bitmişti
Adel;
-Ben gidip hazırlanıyım sonra beklemezsiniz felan.

SON MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin