Bu gün V den yardım istiyeceğim nasıl olucak ne tepki vericek bilmiyorum ama evlerinin önünde öylece durmakdan iyidir izinsiz eve giremiyorum çünkü vapirlik yanımın kötü yönü onun çıkmasını beklemek zorundayım okula gitmeden konuşurum diye erkenden geldim ama günü tarihi bilmediğim den cumartesi pazar olabileceği ihtimali üzerinde düşünmedim hala çıkmadığına göre de tatil günü demekki bu gün umarım dışarı çıkar ağaç oldum resmen.
Güneş tam tepeye varmak üzere öğlen oldu çıkmıyor annesi çıktı bir kendi çıkmıyor.
Sonunda çıktı.
Oyyyy çok özlemişim ayrılmış olduğumuz zamana gelse yine bu kadar baskın olmazdı duygularım ama şimdi sevgilime sarılamamak kötü bir şey hemde üzgün çökmüş olan V ye.
Bakalım nereye gidiyor hmm.
Demek denize gidiyorsun ama orası adam doludur ufff başka yere git fikrini değiştir V hadiya uff alıcam kucağıma vampir hızımla kaçıracağım da kucağımda ödü patlar da ölürse zaten ben kaçırmayı düşünene kadar geldik denize amaaan V yaa.
Oy oyyyy daha nasıl kötü olabilir arkadaşları ile buluşmak için gelmiş şimdi hiç söylenmez.Söylemesem mi acaba söylemeyim ya kendim kıyafet felan bulurum eve giderim alırım artık, hem V nereden çıktı söyleme işi
ya neyse gördüğüm iyi oldu arkadaşları ile mutlu ne güzel hem insan o imkansızı zorlamakta aptallık.Evin yoluna koyulsam iyi olucak umarım evde değillerdir.
Yolda görünmez olmanın verdiği durumdan bir iki kişi korkutup moralim yerine geldi azıcık imkansız bir kişi için çok çabaladım ama olmayacağı kesin evin uzun yolunu aklıma gelen şarkıyı mırıldanıyordum."Dedim ki bu V kaçmaz Gördüğüm anda onu dedin “Kaçmaz!” Mantığım duygularıma der “Yapma!” “İnsan bu V dönüpte ona bakma!” İmkansız, be hayrola Bu kalp ona doğru atıp durur dedim “Adel dikkat et sakın kaybolma” Kabullenmem lazım da imdat nasıl? Nasıl olur bu V benim imkansızım"🎶🎵🎶
Evimin önüne geldim yatağıma gidip yatmayı o kadar çok istiyorum ki...
Babam abimle çıktı nere gidiyorlar acaba neyse merakımı işim bitince hallederim annem evde mi acep mutfağın camından bakalım yok salon yok bir sıçrayış la yatak odasının camına burdada yok evde yok demekki yoksa nerde olacak ki...
Benimm odammm!!
Bakalım benim odanın camına atlayalım vaaovv kötü sahne yapma anne böyle ya kıyafetlerimi koklayıp ağlıyor gidip ölmedim diyeceğim ama anne sen abim ile ölümsüz değilsin ki sizi korumak zorundayım planım şuana kadar iyi gidiyor şuan bozamam.
Eve girebilirim annem burda olduğuna göre mutfağın camı açık kan ihtiyacımı karşılamak için de biraz kan alırım ohhh miss şimdi annemi buraya indirmek ben de odama çıkarım malesef bir vazo kırmak zorunda kalacam.
Paaaattt!!!
Ups elim çarptı annem yanımdan geçerken nefesimi bile tuttum hızlı hareket edip odama gitsem iyi olcak kıyafet olarak annemin kokladıkları olmaz belli olur alıp bir gün giyindim tişörtler şortlar onları alalım kan torbaları kıyafetler ile ellerim doldu benim kamp çantası vardı okul için alınmıştı farkedilemez oda içine hepsini koydummu tamam herşeyi aldığıma göre camdan kaçabilir im ayyy doğru telefonum şarj aleti tablet ve leptop sıkılırım ben şimdi herşey tamam ovv ayak sesi annem geliyor gitmem gerek annem tam odama girdiği an pencereden atladığım iyi oldu cam açık değildi dikkat çekeceğim doğru büyü ile örtersem anlamaz herhalde neyse ben kaçar daha abim le babam nere gittiler ona bakıcım.
Vampir hızımla çantayı ağaç eve koydum şimdi bir yaprak ile yer bulma büyüsü yapmam lazım.
-Wo sind sie,wooo sind sie...
Hmm demek ormandalar ağaç eve çok yakınlar görünmezlik büyüsü ve kokumu kaybetme büyüsü benimde onların kokusunu almamı engellemesi ne kötü çanta hemen saklasak iyi olur da nere saklayacağım al sırtına Adel benimle geliyor sun çanta abimgili uzaktan izlememde yanımda olacaksın.
...
Orantılı güç dersi çalıştırıyor babam iyide abim çoktan bu dersi geçmişti neden çalışıyor biraz yakınlaşsam iyi olucak.
Sessizce dinleyelim bakalım.
James
-Yeter daha fazla çalışmak istemiyorum biliyorum zaten!
Austin
-Neyi biliyorsun ha gördük ne yaptığını!