YENİDEN...

84 5 0
                                    

Evde bağdaş kurmuş bir şekilde koltukta oturuyordum.Televizyon izlemek yerine telefonla sosyal medyada geziniyordum.Bugün kızlarla dışarı çıkmamayı  tercih ettim.Yeni atılan storylere bakarken bildirim gelmişti.BU BURAK"tı.B-bana takip isteği yollamıştı ilk başta şaşırdım bir insanın bu kadar gurursuz olduğunu düşünmek istemedim.Hesabına girip fotoğraflarına baktım.Gözümdeki yaşlar, usulca akmaya başladı.Engel olamıyordum onlara.Hesabını engellemek için butona basıyordum ki,aklıma aylardır onunla yüzleşmek istediğim,içimdeki nefreti kusmak istediğim gelince,elimi geri çektim ve hemen mesaj kısmına girip en ıssız deniz kıyısını tarif edip hemen oraya gelmesini istedim çünkü ben ona saydırırken , hüngür hüngür ağlarken beni kimsenin görmesini istemiyordum.İlk 5 dakika mesaj gelmeyince sinirlendim ancak daha sonra "tm" diye kısa bir cevap alınca hemen bir pantolon ve  tişört giyip kapının önündeki aynaya geçtim.Bir an bunun çok ani gerçekleştiğini düşündüm sonra kendime "er yada geç bu olacaktı Deniz"diyip dışarı çıktım.Bir yandan korkarken diğer yandan öfkeliydim karşıma çıkınca ne diyeceğimi bulmak için uğraşıyordum.Sonunda bulduğum fikir çok tatmin ediciydi tabikide küfredecektim,aylardır beklettiğim üzüntümü, aşkımı nefretimi,geride bıraktıklarını kusacaktım.Buluşma yerine vardığımda daha gelmemişti.Ne kadar garip değil mi? 1 sene önce Norveç'te olan adam şimdi yanıma geliyordu.Uzaktan bir adamın geldiğini gördüm.Kalbimin atış hızının arttığını hissettim,sanki yerinden fırlayacaktı.Yaklaştı...yaklaştı...yaklaştı... tam karşımda aşık olduğum adam duruyordu.

AŞK ve NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin