Yeni Bir "AŞK"mı Doğuyor?

35 4 2
                                    

-Merhaba ben Deniz,diyip elimi uzattım.O da nazik tavrıyla bana tanışmak için elini uzattı.Çok güler yüzlüydü.

Adım Furkan.

İçimden: "Allahım bir insanın ismiyle fiziksel ve kişisel özellikleri bu kadar uyumlu olur mu?" diye söylendim.ben bunları düşünürken çocuğun eli elimde kalmış  bu yüzden olsa gerek çocuk bana                                istersen eve götür!!!           bakışı atınca hemen terlemiş olan  elimi çektim.                 

Sanırım utancımdan yerin dibine girecektim.Bilim  adamları her boka bir çare bulurken el terlemesine niye bir çare bulmuyorlardı.Sanırım onlar kimseyle el ele tutuşmuyor ki çare bulmak için uğraşmamışlar.

*****************

Nehir son derste Furkan,furkanın arkadaşı,nehir ve benim gidebileceğim bir kafe önerdi.Bende eve gidip üstümüzü değiştirelim ondan sonra gideriz dedim.

**********

Hızlıca üstümü değiştirdim.Gideceğimiz yer kafe olduğu için fazla gösterişli bir kıyafet giymenin fazla olacağını düşünüp boyfriend pantolonumu ve bugün hava sıcaklığının 16 derece olduğunu görünce havanın soğuk olmayacağını tahmin edip donut baskılı tişörtümü giydim. Ardından Nehir'e hazır olduğumu söyledim.Furkan ve arkadaşı  binanın önüne gelmişlerdi bile.

Furkana merhaba diyip yanındaki çocuğa döndüm ve ismini sordum.Adının enes olduğunu öğrendikten sonra arabaya bindik.Ve ne yazıkki ön koltuğa binememiştim.Enes benden hızlı davranıp ön koltuğa oturmuştu çocukken öne oturanı kavga edip kaldırdığım gibi yapmanın saçma olacağını düşünüp hanım hanımcık bir kız gibi davranıp arka koltuğa oturdum.Yol boyunca instagram da gezindim.Bir ara aklıma Furkan'ın hesabına bakmak geldi.Hesabında bir tek kız yoktu OMG! Salakça fotoğraflar yoktu.Gözümü telefondan ayırıp furkana göz ucuyla baktım.Bu çocuk beni etkiliyordu her haliyle.Furkanında bana dikiz aynasından baktığını görünce hemen gözümü telefona çevirdim.

*********************

Kafede bişeyler içince canımızın sıkıldığını farkettik,sonra hep beraber deniz kenarına gitmenin iyi olacağını düşündük.

Hava kararmıştı saat 10'a geliyordu. Enes  Nehire:

-Nehir hadi midye alalım,dedi ve nehirde onaylayınca gittiler.Bizde furkanla deniz kenarına oturmak için çömeliyorduk ki  kahretsin ayağım taşa takıldı yere düşerken furkan beni belimden tuttu. nefes alamıyordum.Furkanla o kadar yakınlaşmıştık ki filmlerde bildiğim kadarıyla burada erkeğin kızın dudaklarına yapışması gerekiyordu.Furkan bana doğru eğildi,eğildi....

&&&&&&&&&&&&&&

BU BÖLÜM NASILDI? YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN.


AŞK ve NEFRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin