Bana doğru eğildi,eğildi...
****************************************
Parfümün hoşuma gitti.
Laaaan ben o parfümü senin nefes boruna tıkayım da nefes alama inşallah.Sanane parfümümden.Napcan, sendemi alcan.Allahım sana geliyorum yok yada vazgeçtim ben bunu dövüyorum ondan sonra gelirim.Büyük bir acıyla furkanı ittirdim.Zaten o arada enesle nehir geldi.
***********
Gece eve geldiğimizde saat 1 e geliyordu.Çok uykum gelmişti.Direkt pembe ayıcıklı geceliğimi giyip yatağa girdim.
******
Nehiiir ses çıkarma uyuyorum yaa!Nehiir sana diyorum.
Işığı açmadan salona giriyordum ki bir adamın sessiz sessiz evimizi karıştırdığını görüp sessizce hemen odama gittim.Biran telaşlanıp kimi arıyacağımı bilemedim sonra aklıma furkan geldi.Odam salona biraz uzak olduğu için duyulmayacağını bilerek furkanı aradım.Ve hemen buraya gelmesini evimizde hırsız olduğu için yardım etmesini söyledim oda tamam geliyorum diyerek telefonu kapattı.Nehir ayısı hala fosur fosur yatıyordu.Arkadaş hiçmi duymadın beni!
*********
Furkan benim gibi salaklık yapmayıp direkt polisleri aramıştı hırsız tam çıkacakken polisler eve girdi ve onu yakaladı arkalarında da furkan vardı.İfademi almaları için karakola gittim bu arada nehir uyanmıştı ama o hiçbir şey görmediği için evde kaldı biz karakola furkanla birlikte geldik. İşimiz bitincede furkanın arabasıyla eve doğru yola çıktık.
**********
-Çok korktunmu Deniz?
-Biraz,ama sen gelince korkumun yersiz olduğunu anladım.
-Güneşin doğuşunu izleyelim mi?
-Olur.
-Bugün okula gitmesen olur mu beraber gezeriz.
-Tamam.Peki güneşin doğuşunu izlemek için nereye gidiyoruz?
-Bildiğim yüksek bir dağ var oraya gidiyoruz.
*********
Geldiğimiz yer çok güzel bir yerdi ama biraz soğuktu.Büyük bir kayanın üstüne çıkıp oturmuştuk.Birbirimize çok yakındık.Hava soğuk olduğu için kollarımı birleştirdim.Furkanda bana ceketini giymem için uzattı.Üşüdüğüm için hemen giydim.Ama ceketi ince olduğu için hala üşüyorum birde soğuğun etkisiyle titremeye başladım.
Furkan bir anda bana sarıldı.
-Çok üşüyorsun istiyorsan gidebiliriz dedi.
-Yok iyi böyle dedim,ben ne dedim! İnşallah yanlış anlamamıştır hayır çocuğun kolları altında rahatım keşke hiç kollarını çekmesen gibi birşey oluyodu benim sözüm.
Bu sözümden sonra birden gülmeye başladı.Bende gülme diyip omzuna hafifçe vurdum ama bende gülmeye başlamıştım.İkimizde kahkahalarla gülüyorduk.Birden elimde bir sıcaklık hissettim.Furkan gülmeyi kesmiş elimi tutarken benim kahkaha atarken ki halimi izliyordu.Bende dayanamayıp elini tuttum.Sonra ona sarıldım.Burak gibi değildi daha samimi daha içtendi ve sarıldığımda kalbinin hızla attığını hissettim,benimde kalbimin hızla atmaya başladığını hissetmem ona daha sıkı sarılmamı sağladı.Gözlerimizi birbirimize kilitlemiştik.Burunlarımız birbirine değiyordu.Yanağıma bir buse kondurup.Tekrar gözlerimin içine bakmaya başlamıştı.Furkan:
-Senden ilk ne zaman hoşlandığımı merak etmiyor musun?
-Çok merak ediyorum.
-Senden ilk defa......
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Arkadaşlar bayram telaşı sebebiyle bölümleri biraz geç atıyorum.Kusura bakmayın.
Bayram günleri boyunca bölüm atamayabilirim.Ama ondan önceki günler bölüm atmaya çalışacağım eğer atamazsam bunu telafi etmek için bayramdan sonraki gün art arda 2 bölüm yayınlayacağım. Bu bölümüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİDEN MUTLU BAYRAMLAR!
İYİ TATİLLER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ve NEFRET
RomanceSana aşığım...Senden nefret ediyorum.Her iki duygu bir arada olabilirmiş demek.Sen benim çok uzağımda ol ama yinede ben seni görebileyim.Saklambaç oynayalım mesela ben kaybolayım ama sen beni yine bul.Sen benden hiç gitme olur mu?