Je t'aime papa

221 9 5
                                    


Első hónapunk

Csak egy hét kellett, de haza hoztuk magunkkal Sophia-t és bár ez számunkra csodálatos, Sophia megállás nélkül sír. Számoltunk azzal, hogy nagyon nyűgös, de még a semmi miatt is sír. Azt hinné az ember, hogy Dake-et zavarja leginkább, de ő nagyon jól kezeli a helyzetet. Esténként ő akar felkelni a kicsihez, mert annyira szereti és szinte egy újcsettintésre képes megnyugtatni. Nagyon szeretem emiatt.

Dake: Micsoda egy hiszti királynő, de akkor is egy tündér.

Constance: Meglehet, azért csinálja, hogy többet foglalkozz vele.

Dake: Hát eléri a célját. De mi lennék, ha nem segítenék egy ilyen kis angyalnak?

Constance: Miért hiszem, hogy akarsz valamit?

Dake: Csak csináld azt, amit a kórházban!

Megfogtam Sophia-t és oda emeltem Dake-hez azt mondva:

Constance: Je t'aime papa (szeretlek papa)

Szereti, mikor ezt csinálom, habár lehet Sophia-t már zavarja a dolog, mert ilyenkor grimaszol. Az a szerencsénk, hogy nem sír. Mindenkinek, aki tudott a terhességről láthatta Sophia-t és természetesen oda voltak érte. Melody mint újdonsült keresztanya, teljesen elkényeztette Sophia-t. Rosalia is megismerhette a kicsit, és mivel ha nem ruhával ünnepelte meg? Imádom, hogy mennyire nagylelkű! Lucas és Monika Egy csomó játékkal lepték meg, míg Cooper állandóan nyavalygott miatta. Nálam alig lehetett a saját gyerekem, mert annyira féltékeny volt. Boris örült annak, hogy Dake-nek új családja lett és odáig volt a kicsiért is. Az édesanyám sokat babusgatta és megismerkedhettem a kedvesével. Egy nagyon magas férfi volt, Godard, aki már így is három gyerek apja. Bár anyukám már nem volt képes gyereket vállalni, az ő gyerekivel sokat törődött. Godard még a lányai régi gyerek ruháit is nekünk ajándékozta plusz egy nagy plüssel is megajándékozta Sophia-t. Sokan megjegyezték, hogy mennyire hasonlít Dake-re és ez nekem is feltűnt, már akkor mikor a szemébe néztem.

Sophie egy éves

Kis rakoncátlan első éves korában lepett meg minket igazán. Egyik délután mikor Dake hazaért a suliból, úgy gondolta, már nem kúszva, hanem két lábon üdvözli őt. Hatalmas meglepetés volt, de még akkor sem akarta egyből felvenni őt az apja.

Constance: Meg sem dicséred?

Dake: félek, ha felveszem, akkor abbahagyja. Megvárom, míg kisétálja magát.

Constance: Nem nagyon van más választásod, bár nagyon teszi magát.

Dake: Még táncikálsz is? Te kis vakarcs! Ne mond, hogy nem figyelmeztettelek!

Ali pár hónap kellett hozzá és újabb meglepivel várt minket. Egyik hétvégén mikor Melody nálunk volt, nagyban játszott a keresztlányával. Rosalia-val is jó volt beszélni ilyen hosszú idő után. Nagyon elfoglaltak az egyetemen.

Melody: Szeretek Sophia-val lenni, kész tündér.

Rosalia: Értékes pillanatok egyike mikor épp nem az egyetemen poshadunk.

Melody: Ugyan Rosa, én szeretek oda járni.

Constance: De Sophia-t jobban szereted igaz?

Rosa: Igazi csillag! Ahogyan becézitek, akkor is.

Dake: Ez hangzik a legjobban. Csillagom, Csillag fény, csillag...

Sophia: Csjag...

Constance: Hogy?

Szemtelen csábító (Ez nem lehet szerelem) - BefejezettWhere stories live. Discover now