,,Galy všechny přesvědčil že má pravdu." Oznámil Newt a já jsem nadzvedla obočí ,,A začal tomu tady velit". ,,Však ty zastupuješ Albyho a ne on." ,,Ostatní si ho zvolily" řekl Chuck ,,Chtějí vás obětovat, už za chvíly". Dodal a já se podívala na Lucy a pak na Thomase který se díval do země ,,Dobře, no.... mám plán." Podíval se na mě Thomas a pak i na ostatní...
*************************
Asi po čtvrt hodinové dickutaci klucy odešli a já s Lucy a Thomasem čekala až si pro nás příjde Galy. Náš plán byl, že Chuck obstará zbraně a nějaké ty obvazy kdyby se něco stalo a na můj povel nás kluci rozvážou a půjdeme do Labyrintu a dostaneme se ven. Kluci řekli že nás chtějí přivázat ke kůlům takže pro případ nouze má Pánvička mačetu. Když pronás Galy přišel tak s pár dalšíma klukama nás vytáhly z jámy a svázané nás dovedli ke kůlům které stály před 'otvorem'😂. Já jsem dělala že jsem pořád ještě mimo a tak mě jenom táhli po zemi. Odhodili mě na zem a na Galyho povel Lucy s Thomasem přivázali ke kůlům. ,,Dnes, se zbavíme přítěže! Dnes, se zbavíme rmutů!" 'Povzbudil' Galy ale všichni byli potichů a radši nic nanamítali. ,,Myslíš si že když nás pošleš do Labyrintu se něco změní? Tím Rmuty nezastavíš." Skočila do toho Lucy ,,Možná ne.... ale dostanou to, co chtějí." Řekl Galy a já jsem stále ležela na zemi. ,,Přivažte ji taky" rozkázal zřejmě na mě, když mě zvedali tak jsem jim dala pěstí do rozkroku a oni se svalili na zem a já rychle vstala a obrátila se na Chucka který mi hodil luk a toulec s šípy. Zandala jsem šíp a zády se obrátila k Labyrintu a mířila jsem na Galyho, ke mě se přidal Thomas, Lucy, Minho, Newt, Pánvička a Chuck který všem hodil oštěp. Galy zacouval a měl ten jeho naštvaný pohled. ,,Takže těď chcete utéct?" Zeptal se ,,Jo, protože tady nechceme zůstat trčet po zbytek života..." odpověděla jsem a sklonila luk ,,Jen se vás snaží vystrašit, neposlouchejte jí." ,,Já se vás nesnažím vystrašit, to já se bojím. A proto odtud chci pryč, můžete jít se mnou a aspoň se pokusit odtud dostat ven, nebo tady můžete zůstat, s Lucy jsme našli možnou cestu ven." Podívala jsem se na všechny a pak na Thomase. Toulec jsem si dala okolo pasu a šíp uklidila zpátky. ,,Máš pravdu..." řekl Winston a já se pousmála, přišel ke mě a kývnul že je se mnou a zašel za ostatní, pak se k nám začaly přidávat i ostatní. S Galym zůstalo asi jen deset kluků. ,,Můžeš jít s námi Galy." Nabídla Lucy ikdyž nechtěně na to Galy jen zakýval že nejde a začal couvat, bylo nás 15 a tak jsem byla docela ráda že se aspoň někdo přidal ,,Můžeme?" Zeptal se mně Thomas ,,Jasně že můžeme" z hluboka jsem se nadechla a otočila se na ostatní ,,Tak nás veď ". Řekl Minho a na to jsem jen kývla a rozeběhla se do Labyrintu. Vedle mě běžela Lucy a za námi Thomas a Minho.
*************************
Když jsme proběhli okolo břitů tak jsme byli jednu odbočku od toho tunelu. Zastavila jsem všechny a koukla se za roh. Udýchaně jsem se opřela zpátky o zeď ,,Takže poslouchejte, jsou tam dva Rmuti, takže o ty se postarám já a Lucy, vy se postaráte o Chucka aby se dostal na druhou stranu k tunelu a pomocí toho stroje to aktivuje." Koukla jsem na Lucy a ta se "šybalsky" pousmála😈 a připravila si oštěp, ostatní kývli na souhlas a já jsem podala Chuckovy můj luk a jednomu klukovi jsem vzala oštěp ,,Takže dokud je nesejmeme, tak nikam nechoďte, jenom Thomas a Minho dostanou na druhou stranu Chucka rozumíte?" ,,Ano" řekli jednohlasně. ,,Jdeme na to?" Zeptala jsem se Lucy ,,To víš že jo." Usmála se na mě a já taky. Vyběhly jsme z poza rohu a začaly řvát (zase jako ve filmech). Rmuti se na nás otočili jakože "co jim jebe?" a rozeběhli se proti nám. Připravily jsme si oštěpy a když byli úplně u nás tak jsme je nabobly do hrudi, lehly jsme si na zem a díky naší zřejmě "super síle" jsme je přehodily přes sebe a oni dopadli na zem. Rychle jsme se zvedly a vyskočily na ně a oštěpy jsme jim tlačily ještě hlouběji a by se nemohli hnout, otočila jsem se na Thomase a Minha a usmála se ,,Rychle všichni poběžte!!!" Zavolala jsem na ně. Oni se rozeběhli a dostali se naštěstí k tunelu. S Lucy jsme seskočily dolů a napíchly Rmuty z boku a strčily jsme je do hluboké propasti. Pak jsme rychle běželi k ostatním a ten přístroj zapípal a zase se začaly zvedat kamené zdi a mi přošli dál. Zase se rozsvítil ten skener a projel nás červeným světlem. Najednou ale vylezli další Rmuti, nebyli dva ale rovnou čtyři. Thomas, Minho a Newt se rozeběhli za nimi a nabodli je na oštěpy. Já se k nim přidala ,,Zústaň tady s Chuckem" řekla jsem jí a ona kývla, běžela jsem na toho čtvrtého a nabodla ho, zapřela jsem se nohama a držela ho jak to nejvíc šlo ale on po mě šáhnul tím jeho chapadlem, drápnul mi po zádech ale nebylo to tak vážný protože jsem tam měla naštěstí toulec ale i tak jsem spadla a ten Rmut po mě skočil, chtěl mi asi(spíš rozhodně🤦♀️😂) ukousnout hlavu ale já jsem před sebe dala oštěp a on ho skousl. Tlačila jsem ho co nejvíc od sebe ale nějak to nešlo, najednou ale někdo přišel, Rmuta nabodl a odstrčil ho ode mě a já rychle vstala ,,Díky moc" pousmál se na Jeffa (meďák) ale najednou ze zadu vylezl Rmut, nabodl ho do zad a vzal ho sebou dolů... chtěla jsem ho chytit ale už jsem to nestihla. Otočila jsem se a viděla Thomase jak je skloněný k jámě a někoho drží, rychle jsem se za ním rozeběhla abych mu pomohla. Držel jednoho kluka kterého jsem zase neznala. Chytila jsem ho za druhou ruku a tahala ho nahoru ale v tu ránu se nahoru vyškrábal další Rmut a toho kluka stáhl s sebou dolů. ,,Sakra!" Řekl Thomas a já ho zvedla a vedla ho k tunelu, mezitím už tam na nás čekal Minho a Newt. Když jsme tam doběhli tak okolo nás proběhl jeden kluk a oštěpem nabodl nově příchozího Rmuta ale jak jinak, ten Rmut ho kousl do hlavy a jakože krev ůplně všude, jako FAKT. Za ním se rozeběhl Minho a šel proti Rmutovy sám a tak jsem běžela za ním jako Pamela Anderson na pláži.
Z pohledu Lucy:
Natasha zase vyběhla za Rmuty a já jsem s Chuckem a Pánvičkou koukala na červené kruhy které byly vložené do sebe a každý se točil jiným směrem, a na nich byly čísla 1-8. Musela jsem si pospíšit protože ty Rmuty asi neudrží dlouho ale pak mi to docvaklo ,,Minho!! Jak se otevírají sektory Labyrintu po sobě??!!!" Jasně že to musí být ono, 8 sektorů a osmimístný kód. Ale když jsem ho viděla tak měl s Nat hodně svých starostí. Viděla jsem jak oštěpy odhání Rmuty a ustupují směrem k nám. ,,7-1-5-2-6-4-8!!" Zakřičel Minho já to rychle naťukala a kamené zdi začaly pomalu padat k zemi. Tunel se otevřel a já řekla ať ostatní vejdou dovnitř a já čekala s Thomasem na Natashu a Minha. Už byli u nás a Minho vrhl oštěp proti Rmutovi a tím ho zdržel aby na něj dopadla zeď a Minho s Nat vyskočili k nám do tunelu.
*************************
Takže toto je první část Cesty z Labyrintu. V druhé části už budou konečně venku..... Možná😂
-1270 slov
Jinak doufám že se vám tato kapitola líbila a jestli ano, tak zanechte like a klidně koment😂❤️}PetraRomanoff{
ČTEŠ
Labyrint : New Girl(s) [Dokončeno]
FanficBolest hlavy. Studená zem na které ležím. Dva vojáci. Zvuk úzkých podpatků. A slova nějaké ženy- ,,Převezte subjekt A12 a subjekt A7 na projekt Labyrint: útěk. " Pak nastalo ticho. . .