Hayal-8-

1.6K 28 13
                                    

Yusuf'un çocukluk arkadaşısın. Nereye gitsen ne yapsan hep berabersin. Ama o gün gelir. Lise o farklı bir okulda sen farklı bir okulda okuyacaksın. Bu 4 yıllık süreçte artık zaman bulursan buluşup konuşursun çünkü senin bi üniversite hayalin vardır. Bi an önce kazansam da aileden ayrı bi eve taşınsam dersin.

Lisenin ilk yılı

Kendini çok salmışsın. Notları hiç takmıyorsun. Ve o yıl tanımadığın bir numaradan sana bir sürü mesaj geliyor. Önceden önemsemiyor ama arada hoşuna gitmeye başlamıştır.
Lise hayatın boyunca bu kişiyle yazıştın. Ama kim olduğunu nerde yaşadığını cinsiyetini bile bilmiyorsun. Tek bildiğin şey çok kafa dengi olması....

İşte lisenin son yılı mezuniyet falan olmuş. Hemen hemen hiç kimse okula gelmiyo sende okulu ekip bir cafeye gittin. O bilinmeyen kişiden bı mesaj daha geldi " Benimle çıkar mısın?"  Orda oturup kitap okurken önüne bi tane gül düşer. Şaşkın şaşkın etrafına bakarken karşındaki koltuğa Yusuf oturur.

- YUSUF!?!?
- Evet benim ama aynı zamanda da 4 yıldır yazıştığın da benim...
- 😱😱
- Neden bu kadar şaşırdın ki
- Son mesajında ciddi miydin?
- Evet
- Evet
- Neye evet
- İşte çıkma teklifine evet
- Ya tamam arkadaş olduğumu-  dur dur dur ne dedin sen evet mi yaşasın be biliyodum.

Cafeden çıkıp el ele sahilde yürürsünüz.
💚💚💚💚💚

REYNMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin