/wyjaśniam też tutaj kwestie Lucy, blondynki, która trochę namieszała w życiu chłopaków/
dziękuję wam bardzo za to, żeby byliście ze mną przez to bardzo krótkie opowiadanie. za wszystkie gwiazdki (omo, nie spodziewałam się 100 gwiazdek w tak krótkim czasie!), komentarze i wyświetlenia.
mam nadzieję, że wam się spodobało albo chociaż nie zawiedliście się za bardzo.
możecie tutaj napisać, co o nim sądzicie.
a co do kwestii Lucy
wiadomo, Jimin nienawidził kłamstwa i brzydził się nim jak niczym innym.
zanim chłopaki się ze sobą związali, Yoongi dowiedział się o problemach Jimina. dużo mu pomagał, ale bardzo szybko powiedział mu, że jest w związku. nie powiedział jak się nazywa, ale wysłał jej zdjęcie Jiminowi. na nim to nie zrobiło szczególnego wrażenia, bo zależało mu na Yoongim tylko jak na kumplu. kilka miesięcy później, gdy Park się zapytał o tę dziewczynę, Min mu powiedział, że już nie jest w związku, jakiś czas później zaczęli razem chodzić. jednak w międzyczasie Jimin znalazł social media tej dziewczyny (po tym samym zdjęciu, co wysłał mu Min) i okazało się, że jest ona... gwiazdą porno.
czyli w skrócie Yoongi okłamał Jimina co do tego, że miał dziewczynę, a najbardziej do tego kim ona była.
w momencie, kiedy Park o niej wspomniał chciał, żeby Min przyznał i powiedział dlaczego to zrobił, ale ten olał sprawę.miałam jeszcze drugi wariant, przy którym mógłby być możliwy happy end, ale wtedy musiałabym pisać to opowiadanie chyba od nowa.
^to opowiadanie jest oparte na moich doświadczeniach. ofc, nie wszystko, niektóre rzeczy musiałam dopisać, żeby miało sens, ale bardzo dużo jest tu związane ze mną.
kocham was, dziękuję!