bilinmeyen numara

3 0 0
                                    

olayların üstünden 2 hafta geçmişti ve artık canım yanmıyordu. sabah her zamanki gibi okula hazırlandım iklim'in dediği doğru ise sınıfa yeni 5 kişi gelicekti 5'nin erkek ve yakışıklı olmasını diledim. glossumu sürüp evden çıktım havada bi bokluk vardı ama pek takmadım okula geldiğimde iklim ve melis bana koşarak geliyorlardı ışıl'a hafif tebessüm edip beni kendi yanlarına çektiler "besteee çınar gelmişş bizim okula" "neee" diyiverdim birden herkes bize bakıyordu buna yeni 4lü ve çınar'da dahildi ufak çaplı bir rezillik yaşasamda odaklanmam gereken daha önemli şeyler vardı.
bu sabah bilinmeyen numaradan bir mesaj aldım "yavru kuş terk edilmiş hahaha çınar'ın telefonunda bir fotoğraf var bul ve bana at yoksa herkesin diline sakız olmak istemezsin x.o.x.o-bir dost" bu mesaj beni baya korkutmuştu ve bir şeyler yapmam lazımdı çınar yanıma gelince yüzüm kireç gibi olmuştu korku heyecan her şeyi bir anda yaşadım "konuşmamız lazım" dediğinde resmen ruhtum ruh "bunu sen mi attın" "hayır" kolumu sıkıca tuttu "bana yalan söyleme" sinirlenmiştim gerçekten sinirlenmiştim "kolumu bırakta bana gelen mesajı göstereyim" dedim bunu sinirli ben değil aşık olan ben söylemişti galiba beni bir yerlere doğru çekiştirince kendimi serbest bıraktım sinirden titriyordum ve ağlamak üzereydim beni arabaya bindirince sakinleşmeye çalıştım.
bana fotoğrafı gösterdi her şeyi
anlattı ben ise eblek eblek bakıyordum ve bilinmeyen numaraya o fotoyu atmama izin vermişti şaşkındım ona teşekkür ettim beni evime bıraktı uyumaya ihticayım vardı uykunun kollarına kendimi teslim ettim artık teslim olmuştum yalnızlığıma yorgunluğuma saçmalığa her şeye.

paramparçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin