3. fejezet

278 9 0
                                    

Ma reggel kivételesen NEM ALUDTAM EL!
Történelmi pillanat...
Büszke is vagyok magamra!!
Már 7:00 kor fenn voltam.
7:30 ra elkészülődtem (még mire kikászálódtam az ágyból, 3× lenyomtam az ébresztőt stb.)
A lényeg hogy 7:30 kor már indultam a buszra ami 7:35 kor indult.

Be is értem a suliba már 7:42 re.
A srácok már ott vártak.
-Helósztok!-köszöntem
-Szia! Hát te?-kérdezte Jeck.
-Hát én ma "kivételesen nem késtem".
-Ez igen!-tapsolt nevetve Ricsi.
-Hát igen.. nem is lesz több ilyen alkalom!-motyogtam.
-Te sem láttad az új gyereket?-súgta oda nekem Jeck.
-Nem... fiú vagy lány?-kérdeztem.
-Mit érdekel az? Teljesen mindegy! Mindenkit meg lehet szivatni nem?-ütött bele a vállamba ököllel olyan nyugi haver fillinggel Ricsi.

Ekkor becsengettek.
Ofö volt az első óránk.
Az új gyerek sehol..
Lőttek a tervnek....-gondoltam magamba mikor egy gyönyörű barna hajú lány belépett az osztályfőnökünkkel egyetemben.
Nem túlzok, csodás volt... a szeme.... belenéztem és elvesztem rekintetében.. ilyet korábban még soha sem éreztem...

Gondolataimat Ricsi zavarta meg:
-Hallod Deni! Ezt nagyon nagyon megpraneljük!-mondta nagyon bízva magába.
-Ja ja ja.... persze...-improvizáltam.
-Mivan elbambultál? Min töröd ennyire a fejed?-kérdezte a fejét forgatva.
-Á csak azon gondolkozom hogy... mit vegyek majd a szünetben a kuton? Hell-t vagy Bombát?-mondtam ami először eszembe jutott.
-Az már más!-nevetett majd visszaült a helyére.

A lány bemutatkozott:

-Őhm.. Sziasztok én Georgina vagyok... szólítsatok csak Ginának... -mondta egy apró mosollyal meghintve a szája szélén.
-Köszöntünk téged Gina az osztályban. Biztos vagyok benne hogy könnyedén be fogsz hozzánk illeszkedni. Kérlek fogadjátok Ginát sok szeretettel!-mondta a tanárnő kedvesen.

Amikor megszólalt Gina tündéri hangján, nálam megállt az idő.. nem tudtam másra koncentrállni csak rá..

-Gina kérlek ülj le egy tetszőleges helyre!-mondta a tanárnő jószívűen.
Lisa aki előttem ült egyedül, felajánlotta a mellette lévő helyet, és együtt beszélgettek egész órán.
Bezzeg ha és egy szót is kiejtek a számon már SZAKTANÁRI!

Mikor kicsengettek, mindenki kiment a teremből hogy tesiórára menjen.
Én voltam a legutolsó Ginával egyetemben.
Mikor mentünk ki az ajtón, a lány megbotlott a küszöbben, és a karjaimban landolt.
-Ohh!-döbbentem meg.
-Jaj!!-mondta hangosan aranyos hangjával.
-Nyugi elkaptalak!-mondtam viszonylag kedvesen.
-Ja kössz!-mondta, majd felállt és tovább sétált!

A szeme... olyan gyönyörű barna...
És mindezt nekem mondta!
Lehet hogy nem volt egy hosszú kommunikáció.. de aki a kicsit nem becsüli, az a sokat nem érdemli!

Szóval lementem én is tesire, átöltöztem, majd bementem a terembe.
10 kör futással kezdtük.
Utána a párokba kellett állni, és egy kosárlabdát levenni.
Nekem nem jutott pár, mert Jeck és Ricsi együtt voltak, én meg majd a maradékkal leszek.
Ginának sem jutott pár.
Zoli bá párba állított minket.... életem legszebb tesije lesz ez!-gondoltam

Gina egész órán szótlan volt.
De egy mukk nem jött ki a száján.
Hogy bírja ki??
Beszélni tud, az már biztos...
Akkor miért ilyen csendes...
Talán fél tőlem?
Ennyire ilyesztő lennék?

Mikor vége lett az órának, felöltöztem és visszamentem az osztályba mivel kornyika óra következett.
Ez nálunk az éneket takarja de az nem lényeg.

Én ugyan énekelni nem tudok, de Gina... a hangja... csodálatos!!
Az enyém egy döglődő traktorra hasonlít, de az övé egy csicsergő kismadárra aki olyan gyönyörűen énekel hogy az egész erdő odagyülemlik hozzá.

Az udvaros szünetbe átmentünk a benzinkútra és ma kivételen nem energiaitalt vettem, hanem akármien furcsán is hangzik ICE TEA-t.
-Mi van veled Deni?! Furcsa vagy! Bambulsz, majd ICE TEA-t veszel!-mondta értetlenkedve Ricsi.
-Áhh ma nem kívánom valahogy az energiaitalt...-montam a fejemet vakarva.
-Hát jó.. majd én megiszom helyetted is!-lökött meg oldalról Jeck, mire mind a 3-an nevetni kezdtünk.

Ének után angolunk volt.
Gina is angolos volt.
-Ma 4-es csapatokat alkotva fogjuk ismételni a tavalyi anyagot!-mondta az angol tanár.
Mindenhol megvoltak 4-en, csak mi voltunk 3-an.. Jeck, Ricsi és Én.
-Gina kérlek ülj Denielékhez!-utasította a tanárnő.

Lisa Ginával akart lenni és Gina is Lisával, de Gina nem mert ellentmondani a tanárnőnek, így hát fogta magát és átcuccolt hozzánk.

Egy ismétlő kvízt kapott minden csapat.
Mivel hát mi fiúk elég gyatrán írunk, Gina bevállta az írást.
Nagyrészt ő oldotta meg a feladatokat amég Jeck és Ricsi hülyültek, én pedig csak néztem őt...
Egyszer csak megszólal:
-Deniel ugye?-kérdezte cuki hangján.
-Igen!-mondtam mosolyogva.
-Mi az előző suliba nem tanultuk ezt a 4-es feladatot! Itt melyik a helyes?-kérdezte miközbe a tolla végével mutogatott.
-Na várjunk csak.... ez asszem a "B" válasz lesz!-montam mintha okos lennék, pedig csak tippeltem.
-Aha... nem is tudod igaz?-nézett rán nagy szemeivel.
-Hát... foggalmam nincs!-vallottam be mire elnevette megát.

A nevetése olyan különlegesen csodálatos!!
Nincs párja!!

-Hát akkor tippeljünk!-mondta kuncogva Gina.
-Okés!-mondtam én is.
-Ez a "C" olyan szimpatikus betű nem?-gondolkodott poénkodva.
-Az biztos! Tuti az a helyes!-mondtam nevetve.
-Oké bekarikázom! De ha tényleg az a jó, elmegyünk lottózni!-jelentette ki nevetve.
-Benne vagyok!-mondtam én is nevetve.

Mikor kész lett a teszt, beadta Gina a mienket, és átpártolt Lisáékhoz.
Olyan szép volt...
És olyan édes...
Meg kedves is...
És van humora....
De nem mondhatom el a srácoknak hogy szerelmes vagyok egy JÓKISLÁNYBA!!!

Angol után márcsak egy kémiánk volt.
Nem vagyok túl jó belőle és a tanár is utál...
Igaz van rá oka, de az nemszámít...
Mindig nekem kell kotyvasztanom ilyen franc tudja miket!

Becsengettek!
-Jónapot gyerekek!-köszönt egyhangúan a tanárbá.
-Jónapot kívánunk!-harsogtuk.
-Na Deniel! A szokásos? Gyere hajrá!-mondta majd átadta a szerepet.
-Tamárúr! Miért engem hív ki minden órán?-kérdeztem mérgesen.
-Nagyon egyszerű! Mert csak a te nevedet tudom!-nevetett gúnyosan a tanár.
A szememet forgatva megszólaltam:
-Akkor ma mit kotyvasszak önnek?-mosolyogtam gonoszan.
-Hát azt amire emlékszel! Nekem mindegy!-mondta majd leült a székére és elkezdte olvasni a mai újságot!

Én elővettem 2 kémcsövet, és egy nagy cuccot amibe majd beleöntök mindent.
Az egész kémia órákról egy valami maradt meg.
Méghozzá az amelyiket még az a kedves tanárnő mutatott nekünk.
A mennyiséga attól függ miből mennyit raksz bele.
Amit én most kotyvasztani fogok, az rengeteg rózsaszín hab lesz!
Amikor a tanárnő csinálta, akkor is már a földön folyt, de én megdupláztam a hozzávalókat.
Mikor márcsak egy hozzávaló volt hátra (amitől majd az egész vuklkánszerűen feltör) felvettem a védőszemüvedet és megszólaltam:
-Tanárúr ezt nézze!-mondtam, majd beleöntöttem azt az 1 hozzávalót is, és az kitört mint a vulkán!
Nagyon királyul nézett ki! A tanárnak persze nem tetszett, mert az atya úr isten is habos volt, de mindenki más állva tapsolt... még Gina is.... mosolygott.. olyan cuki volt...
Petsze újabb 1est kaptam de már megszoktam...

Szóval kémia után fogtam a cuccom és irány haza.
Útközben megláttam egy sánta kutyust.
Nagyon nyüszített. Szegényt nagyon megsajnáltam.
Bevittem ölbe a kölyköt az állatorvoshoz, majd megállapította hogy kóbor a kutyus.
Még nem volt egész 2 hetes.
Németjuhász. Egy tüske ment a mancsába, amit hamar kiszedtek, de szegény sorsát még nem döntötték el.
-Fiatalember... maga most vagy befogadja magához, vagy biza menhelyre kerül!-mondta szomorúan a doki.
Tudtam hogy anyáék nem nagyon szeretnék, de olyan boci szemekkel nézett rám...
-Befogadjuk!-mondtam majd az ölembe kaptam a kölyköt és megnyalogatott.
Ezek után hazanentem a kutyussal együtt, lebeszéltem anyáékkal és megengedik a kutyusos ügyet...
Nehezen de megengedték.. had ne mondjam mit kell cserébe tennem.....
MOSOGATNOM ÉS TAKARÍTANOM 1 HÉTIG!!!!
Na mindegy....
Szíval ezek után lezuhanyoztam, megvacsuztunk, (a kutyusokkal együtt) és befeküdtem a szobámva az ágyra.
Még telóztam egy darabig, majd lefeküdtem aludni..
Hamar elnyott a mély álom, egy ilyen húzos de gyönyörű nap után.....

A rosszfiú szerelmes!Kde žijí příběhy. Začni objevovat