5. fejezet

200 7 2
                                    

Csütörtök reggelre ébredtem.
Én soha nem álmodok, de most egy nagyon furcsa, különös álmom volt...
Azt álmodtam, hogy a fiúk, megtudták hogy szerelmes vagyok Ginába, és mindenki rajtam nevetett az egész suliban...

Ez nem következhet be!!
El fogom kerülni Ginát, és flegma leszek vele... nehogy rájöjjenek!!!

Direkt nem busszal mentem suliba, hogy nehogy összefussak Ginával. Amikor beértem a suliba a hátsó folyosón mentem ugyanezért az indok miatt.
Az osztályteremben a helyemről ültem de nem szóltam senkihez! Csak ültem és ültem. Nem késtem el pont hogy túl korán beértem. Több mint fél órát kellett várnom a becsengetésig, és rohadtul idegesített hogy nem csinálok semmit...
Gina akkor még nem ért be Sőt még becsengetés kor sem volt az osztályban.
Egy cseppet aggódni kezdtem de ekkor betoppan a terembe. Vékony hangján így szólt:
-Elnézést tanárnő csak Denielt vártam mert szt hittem ő is busszal jön de....-ekkor meglátott engem-NEM! Úgy látszik Deniel nem busszal jött!-mondta egy kicsit mélyebb hangon ami szerintem a "haragszok" ot jelentette nála.
Valószínűleg nagyon jól tudta hogy direkt nem szálltam fel a buszra.
Gondolom Én abból következtet rá hogy még csak rá se néztem és a leghátsó padban egyedül ültem.

Gina hátra jött és leült mellém... ebből arra következtetek hogy tesztelni akart tényleg igaz e a gondolatmenete hogy szándékosan nem találkoztam vele a buszon.
-Szia Deniel!-mondta szokatlanul a teljes nevem...
-Őhmm... Heló!
- Hát te merre voltál?? Busz?? Mert a ott nem!!!-mondta szigorúan.
-Hát... Én... Izé...    PISILNEM KELL!!!!-üvöltöttem fel elég gázulajd kirohantam a teremből.

A fenébe!! Most mi a francot csináljak????
Visszamenjek??? De akkor mit mondok neki?? Ne menjek vissza??? De akkor igazolatlant kapot!!! Mit csináljaaaaaak!!!???!!!

Végül arra a következtetésre jutottam hogy visszamegyek a terembe de kivételesen legelőre ülök.
Tudnotok kell rólam hogy én mindig középen ülök nagyon ritkán hátul de soha de soha nem ülök előre!!!
Na de most mégis!!

Óra után próbáltam fogadalmamhoz híven kerülni Ginát, de ha az a csaj valamit akar az úgy lesz!
Irtó menő lány! De nem lehet... az gáz.... ha nekem... ő... NEEEM... NEM TÖRTÉNHET MEG HOGY ÖSSZEJÖJJEK VELE!!!

Szóval Gibát elkerülni kb olyan nehéz mint gyalog Veszprémből Győrbe gyalogolni....
Jah.. tehát odajött... megtalált... azt nem tudom hogy de megtalált az alsó szinti raktárba amikor épp tízóraiztam Ginamentesen... vagyis próbáltam uzsonnázni Ginamentesen de nem sikerült...
Így szólt:
-Deniel Clark! Elmondanád nekem mi a fenéért kerülsz engem amikor tegnap még olyan jól elvoltunk és nem mellesleg az osztálytársad vagyok!
-Öhm... Én??
-Neeem mész pisilni! Behugyozol kisfiam!!!
-Oké...
-Szóval várok!!!???!!!
-Hát mert rosszat álmodtam és féltem hogy beteljesül...-mondtam szégyenkezve
-Az álom az álom a valóság pedig valóság. Ez így van így lesz és így is marad. Női fel Deniel!
-Jojojojo! Nyugivan kislány!-mondtam neki mert már nem bírtam a fejmosást.
-Te nekem ne nyugizzál! Nem tudom feltűnt-e hogy nem én futkározok egy LÁNY elől, és uzsonnázok egy raktárban csak mert egy álomra azt hiszem valóság!!
-Ez is igaz... van benne valami... ott a pont csak ne ülölts mert még a sajt is elbújik a szendvicsembe olyan hangos vagy... már bocs csak itt az igazgatói nem messze.
-Oké ott is egy pont-mondta egy kicsit halkabban-de ez akkor sem mehet így tovább!
-Jó...
-Jó??? Ennyi??
-Ennyi...
-Ok! Csá Deniel Clark!-fordított hátat majd felment.

Jól kiseszett velem mert a raktárban nincs csengő és így 15 percet késtem föciről.

Aznap elkerültük egymás társaságát és nem foglalkoztunk egymással.

Otthon megirtam a lecót és vártam a csodára...
De nem történt semmi.. hiába vártam Gina bosánatkérő MSN-ét nem érkezett semmi sem..
De igazából Miért is kére bocsánatot Gina??? Nem is csinált semmit! Én voltam a hülye.. nekem kéne irnom épp most a bocsánatkérő MSN-emet Gina számára.
Én hülye... egy álom miatt ekkora patáriát csapni... ez csak álom igaza volt Ginának..
SOHA NEM FOG KIDERÜLNI MIT ÉRZEK GINA IRÁNT...

Ma már nem, de holnap megírom a bocsikérő üzit reggel.. és busszal megyek... és köszönök... és középre ülök ahol a legjobban lehet puskázni és kajálni órán.. és nem kerülöm Ginát.. De el sem mondom senkinek az én saját kis titkomat.... 😊😊😊

A rosszfiú szerelmes!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant