*Sabah*
Hoseok
Saat 7.56 ydı. 9 da orda olmamız gerekiyordu. Ama ben daha fazla uyuyamamıştım. Kapının tıklatılmasıyla gidip kapıyı açtım.
"Hoseok hyung! Bugün Survivor'a katılıyormuşsun!"
"Evet öyle. Malûm şirketin paraya ihtiyacı var ve biliyorsun ki bu şirketi açmak benim hayalimdi."
"Biliyorum biliyorum."
"Jungkook?"
"Evet?"
"Bekle. Sana bir şey sormam lazım."
Odama çıkıp okul yıllığını aldım elime. Aşağı indim ve Jungkook'un karşısına oturdum. Yumin'in olduğu sayfayı açtım ve ona gösterdim.
"Bu kız hakkında bildiğin her şeyi anlat bana."
"Ama hyung nede-"
"Lütfen Jungkook! Onu tanımam gerek."
"Peki. Adı Kim Yumin. Başarılı bir öğrenci. Aynı zamanda da şu an okçulukta ülkemizin 2.si. Senin sevgilin Min-rae biliyorsun ki 1. sırada."
"Evet ama ben şu ankini sormuyorum. Bizim zamanımızda nasıldı?"
"Dedim ya! Başarılı bir öğrenciydi işte!"
"Peki."
Odama çıkıp eksik bir şey var mı diye baktım. Umarım gelirdi...
Yumin
Saat 8.45 ti. Hazırlığım bitmişti. Zaten bugün de oraya hazırlanmak için gidecektik. Umarım gelir. İyileşmem ona bağlı. Ama hâlâ ondan nefret ediyorum.
"Eun ji ben çıkıyorum."
Ona sesli mesaj attım. Anahtarımı da alıp evden çıktım.
Oraya vardığımda herkesin toplandığını gördüm. O da oradaydı.
"Gelin bakalım. İçeride sizin hazırlanmanız için malzemeler var. Hangisiyle rahat edeceksiniz onu seçin."
İçeri girince en kaliteli ve rahat kıyafetlerin olduğunu gördüm.
"Şimdi dağılın. Hepsinin parasını biz ödeyeceğiz. Sonra da size ayrıntıları anlatacağım."
Kızlar koşup ayakkabılara saldırdılar. 8 kız 8 erkek olarak 16 kişiydik.
Bende gidip eşofmanlara baktım. Rahat ve rengini kamuflaj için uygun seçtiğim bir tanesini elime alıp kabine gittim. Gayet de rahat olmuştu. Gidip bir tişört ve hırka da seçtim. Daha çok siyah olmalarına dikkat ettim. Diğer kızlara baktığımda bazılarının çoğu şeyi açık ve kolay fark edilir renkler seçtiğini gördüm. Bazısı pembe, bazısı ise açık mavi seçmişti. Ve 4 kişi etek tarzı şeyler seçmişlerdi. Cidden bunlar salaklar. Hayatta kalıcaz mankenlik yapmicaz!
Göz devirip ayakkabıların olduğu yere gittim. Spor ayakkabı işime yarayabilirdi. Ama yılan ısırmasına karşı bir bot da alabilirdim. Çok kararsız kaldım şimdi!
O adam yanıma geldi.
"Karar vermekte zorlanıyor gibisin. Yardım-"
"Gerek yok. Ben halledebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor~JHS~
Fanfiction"İnsanların bazıları hayatını nasıl güzel yaşayacaklarını planlarken bazıları ise sadece hayatta kalmaya çalışıyor... Burası Survivor ve ben, bazı insanların peşinde koşmaktan bıktm..." Sadist bir kız ve asil bir erkek. İkisi de Survivor'a farklı n...