Odrazu mówię że komentarze są bardzo mile widziane ^^
***
Zaraz po wejściu do szkoły, Kageyama poczuł delikatny lecz słodki zapach. Sprawił on że czarnowłosemu momentalnie zakręciło się w głowie.
Młody Alfa zamknął oczy, a gdy ponownie jest otworzył to wszystkie kolory wydawały mu się być jakby intensywniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Mimo iż mieszało się że sobą wiele różnych zapachów, to jeden z nich wybijał się ponad wszystkie inne.Chciał on iść w stronę źródła aromatu, jednak silna woń zdawała się go paraliżować. Zapach nasilał się tak jakby jego centrum nieustannie się zbliżało. W pewnym momencie dostrzegł on sylwetkę wysokiego chłopaka o jasnych włosach. Na nosie blondyna spoczywały okulary. Spokojnym krokiem szedł on w kierunku jednej z sal lekcyjnych. Spojrzał zniesmaczony na Alfę, poczym zniknął za drzwiami, a razem z nim cudny zapach.
Kageyama przez chwilę jeszcze patrzył przed siebie otępiały po tym spotkaniu. Czuł jak w jego klatce piersiowej rozlewało się dziwne ciepło, a na jego twarzy pojawił się lekki uśmiech. Wiedział już kto jest jego Omegą. Teraz musiał się jedynie do niej zbliżyć.
~Time Skip~
Gdy tylko rozbrzmiał dzwonek oznajmujący przerwę, Kageyama ile sił w nogach pobiegł w kierunku klasy w której lekcje miał spotkany wcześniej blondyn. Ledwo co czarnowłosy dobiegł na miejsce, gdy owy chłopak wyszedł z sali. Alfa odrazu chwyciła go za nadgarstek i pociągnęła w stronę łazienki. Zaskoczona Omega nie miała pojęcia co zrobić w takiej sytuacji.
-Jak się nazywasz?- zapytał czarnowłosy spoglądając na wyższego chłopaka. Przez jego zapach ledwo co powstrzymywał się przed rzuceniem na niego.
-A co Cię to obchodzi?- warknął blondyn odtrącając dłoń napastnika. Nie chciał mieć z nim nic wspólnego.
-Po prostu jestem ciekaw- odparł czarnowłosy, obserwując każdy najdrobniejszy ruch złotookiego chłopaka.
-Ja nie mogę... Eh...Tsukishima...- rzekł zrezygnowany okularnik. Chciał już odejść, jednak zatrzymał go silny uścisk na nadgarstku-Czego chcesz?
-Jesteś moją Omegą-
CZYTASZ
Zakłamać Przeznaczenie //OMEGAVERS
FanfictionKageyama jest Alfą która poszukuje swojego partnera więzi. Ma względem niego kilka wymagań. A co jeśli jego Omega ich nie spełni?