Аз жаргал

408 37 4
                                    

"орохгүй яасан юм даарлаа шдээ"цонхны тавцан дээр нимгэн халаадтай зогсох Миёоноос Юнги санаа нь зовнингуй асуув

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"орохгүй яасан юм даарлаа шдээ"цонхны тавцан дээр нимгэн халаадтай зогсох Миёоноос Юнги санаа нь зовнингуй асуув.

"зүгээр дээ гадаа үнэхээр сайхан байна"

"чи гарахыг хүсэж байна уу"

"мэдээж хүсэлгүй яахав. Гэхдээ эндээс хаа холдож чадна гэж"

"чамд үзүүлжх юм байна хамт гарцгаая"

"хаачих гэж байгаа юм"

"очоод хараа хувцасаа хурдан өмсчих"
Миёон түүний хэлнээр биед эвтэйхэн хувцас сонгож өмсөөд гарлаа.

"бэлэн болчихсон уу.Алив явцгаая"Юнги түүнийг хаалганы гадна хүлээж байсан бөгөөд гарж ирэхийг нь хармагцаа гараас нь хөтлөн гадагш гарав.

"машинд суучих"тэрээр машинаа асаан Миёонд хаалга онгойлгож өгчихөөд өөрөө жолоочын суудалд суун хөдлөв.

"хаачих гэж байгаагаа хэлэхгүй юм уу" юнги түүний гарыг салаавчлан атгаад

"очиж байгаад хараарай тэр болтол нууц хэвээр нь үлдээе" гэж хэлээд гаран дээр нь үнсэв. Түүнээс хойш тэд бие биетэйгээ юу ч дугарсангүй урдах замдаа анхаарлаа хандуулав.

"Миёон сэрээрэй. Бид зорьсон газраа ирчихлээ" тэд нууц хот болох газраас гараад цаг гаран явсны эцэст нэг газар хүрсэн байлаа.

"энэ юун газар вэ"

"энэ газар бол одоо чиний эзэмшлийн газар чи хүссэн үедээ энд ирж болно"

"юу гэсэн үг вэ"

"юу ч гэсэн орж байгаад ярилцья"Юнги түүнд хариу өгөлгүй нэгэн байшин руу яван орж Миёон ч удсангүй түүний араас оров.

"за тэгэхээр одоо надад юу болоод байгааг хэлэхгүй юм уу. Энэ тансаг модон байшин болон гадаах том цэцэрлэг ямар учиртай юм бэ"

"ойлголоо доо ойлголоо ядаж баярлалаа ч гэхгүй хүн байцаагаад эхлэх юм аа"

"би жилийн өмнөөс чамд энэ газрыг өгөхөөр бэлдэж байсан юм. Ээжийн минь хамгийн хайртай газар байсан. Олон жилийн өмнө ээжийг өөд болсоноос хойш хүн амьдраагүй их удсан болохоор засаж янзлах зүйл их байсан. Тэгээд л жоохон удчихлаа"

"тийм нандин газар юм бол яагаад надад өгөхийг хүссэн юм"

"чи тийм мэдрэмжгүй юм уу. Чамд хайртай болохоороо л тэр"

"гэхдээ хоёулаа 1 жилийн өмнө л танилцсан шдээ. Чи энэ байшинг надад өгөхөөр 1 жилийн өмнөөс бэлдсэн гэж хэлсэн тэгвэл чи анх уулзахдаа л надад хайртай болсон гэж үү"

"чи зөндөө их чалчилаа одоо шинэ байшингийнхаа тухай сэтгэгдлээ хуваалцахгүй юм уу? Эсвэл чамд таалагдахгүй байгаа юм уу"

"гүээ маш их таалагдаж байна. Зүгээр л хэлэх үг олдохгүй байна"

"тэгвэл явж өөрөөнүүдээ харцгаая"

"мэдээж"

"үнэхээр гайхалтай. Юнги чамд маш их баярлалаа. Гэхдээ би ийм юм хүртэх эрхтэй хүн гэдэгтэй эргэлзэж байна"

"битгий ингэж ярь. Чи хангалттай тийм эрхтэй"

"тийм гэж үү"

"мэдээж"Юнги инээмсэглэн түүний уруул дээр үнсэв.

~~~
"би өнөөдрийг их романтик шөнө болно гэж бодсон юмсан. Яг л кинон дээр гардаг шиг"*нусаа татах*

Миёон Юнги хоёр унтлагын өрөөний том орон дээр их л даарсан янзтай хөнжилдөө шигдэн хэвтэнэ.

"чамайг дулааны шугамаа залгаагүй гэж даанч санасангүй."*чичрэх*

"чамд хурдан үзүүлэх гэж яарч байгаад мартчихаж. Энд удвал даарах нь байна. Хурдан буцсан нь дээр бололтой"*босох*

"үгүйдээ хэрэггүй эндээ үлдье. Би зүгээр бас би ийм хурдан буцахыг хүсэхгүй байна"

"тэгсэн ч гэсэн чи өвдчихвөл яах болж байна"

*гараас нь атгах*" чамайг санаа зовж байгааг ойлгож байна. Гэхдээ би үнэхээр зүгээр. Энд чи надтай хамт байна шүү дээ. Тиймээс би яах ч үгүй"Миёон инээмсэглэсээр хэлэх бөгөөд Юнги түүнийг өөртөө татсаар уруул дээр нь үнсэв.

𝐿𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑚𝑏[COMPLETED]Where stories live. Discover now