Mýtusy-cvičenie

66 3 0
                                    

1. Cvičiť stačí jeden až dvakrát týždenne.
Pravda: Podľa nedávnej štúdie si musíte dať do tela minimálne 4 až 5-krát týždenne.

2. Najlepšie sa cvičí hneď ráno.
Pravda: Cvičiť treba vtedy, keď máte čas a nebude vás nikto rušiť.

3. Ak začnete posilňovať, automaticky premeníte tuk na svaly.
Pravda: Tuk je tuk a svaly sú svaly. Tukových vankúšikov sa zbavíte predovšetkým úpravou jedálnička a svaly vybudujete cvičením a pohybom.

4. Puzzle a krížovky sú vynikajúcim cvičením mozgu.
Pravda: Asi vás sklameme. Podľa vedcov je najlepšie cvičenie na mozog  práve fyzické cvičenie.

5. Najlepšie schudnete cvičením.
Pravda: Chudnutie začína predovšetkým úpravou jedálnička.

6. Chcete mať na bruchu „radiátor?" Robte brušáky.
Pravda: Môžete ich robiť, ale aj tak nebudete mať  pekne formované brucho.

7. Činky sú len pre mužov.
Pravda: Ak to nebudú preháňať, nemusia sa báť, že prídu o jemné ženské črty.

8. Z formy vypadnete až po dvoch týždňoch.
Pravda: V skutočnosti formu začneme strácať už po siedmych dňoch.

9. Najlepší spôsob dostať sa do formy? Zabehnúť maratón!
Pravda: Maratón je predovšetkým o prekonávaní vlastných limitov, avšak určite nie je jediným spôsobom, ktorým sa dostanete do formy.

10. Po cvičení pijete nápoje pre športovcov.
Pravda: Lepšie spravíte, ak siahnete po proteínových tyčinkách a napijete sa čistej vody. Tá neobsahuje žiaden cukor navyše.

Fakty a mýtusy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora