Ново училище и приятели

16 1 0
                                    

Беше ми трудно да забравя за незабравимите ми мигове там и най-вече най-добрата си приятелка....В това училище  започва от 1-ви септември. Почти две седмици минаха по вода. Беше дванайсти септ. видях нея. Най-добрата ми приятелка. Втурнахме се като луди и се прегърнахме. Не можех да повярвам че тя ще учи в моето ново училище. Няколко дена по късно дойде и още една моя приятелка. Много се зарадвах. Ние не бяхме много момичета в клас.Бяхме около 6  а момчетата около 8. Класа ми е много приятен. Ето че дойдоха и първите ми тренировки. Треньорката ми беше леко луда (та то сега е бахти изкофялата 😒). Тренирах художествена гимнастика. Хубав спорт но не и за мен.... Стана 2017.01.27 първия ми зимен лагер. Запознахме се с едно момиче на име Полина. Почти всяка вечер ндп-то ми (а и се казва Деница) отиваше при нея и оставяше мен и Моника (приятелката ми) сами в стаята. И аз не издържах и присто изкрещях *КРАДЛА НА ПРИЯТЕЛИ.МРАЗЯ ТЕ.МРАЗЯ ТЕ* и тя нищо не направи,а Деница влезе в стаята и ме прегърна. Последната вечер имаше много сладко момче на име Ерсин (сега е бахти плейбоя 😑). Оказа се ,че и той ме харесва. Вкараха го в една стая с мен и си признаха. Също така се оказа че се познаваме от 4 годишна възраст и майките ни се познават ,а и че сме родени за една и съща дата.... Излиахме три месеца майка му разбра и той спря да ми пише. И така се разделихме. А аз тоталейшън забравих за това 😅.!....

My real story ~:-) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora