• Thurisaz - Endless
• Nasılsınız? Biraz kendinizden bahsedin.TARİH - 2019
Dışarda olan inşaat seslerinden dolayı erken kalkmak zorunda kalmıştım.Başım öyle bir sızlıyordu ki sanki biri kafama sert bir cisimle vurmuş gibi hissediyorum.
Dün akşam Yankı beni eve bıraktıktan sonra kısa bir duş alıp uyumuştum.Yorgunluktan dolayı geç uyanmıştım.Elimi yüzümü yıkayıp tekrar yatağımın üstüne oturup elime telefonumu aldım.
3 cevapsız çağrı
İki tanesi Şeyma'dan diğeri ise Yankı'dandı onun ismini görünce heyecanlanmıştım.Normalde bu yaşıma kadar iki konuştuğum kişi olmuştu bir tanesi yetimhaneden diğeri ise çalıştığım iş yerinde başka bir garsondu,ama başka bir şehre taşındığı için konuşmamızı kesmiştik.Yetimhaneden olanla ise o beni aldatmıştı ama öyle fiziksel bir aldatma değildi şuan evliler tabi Şeyma'nın demesiyle , ondan sonra ise pek erkeklere güvenim kalmamıştı.
İlk Şeymay'ı aradım.Ama yanıt alamamıştım.Sonra Yankı'ı aradım,ikinci çalışta telefonu açıp " bu saate kadar uyuyormuydun? " bu sözüne biraz utanıp ona " Evet " cevabını verdim.Yankı telefondan beni onaylayan sesler çıkarıp " Buluşalım mı? " dedi ilk bir an şaşırmıştım,çünkü çok hızlı ilerliyordu.Bende onu onaylayıp bir saate buraya geleceğini söylemişti.
Hemen ayağa kalkıp birşeyler atıştırıp üstüme dizimde biten hafif bol bir elbise kolları dirseklerimin biraz üzerinde biden hafif v yaka olan kıyafeti üstüme geçirip ten rengi kilotlu çoraplarıda giyip saçlarımı örüp hafif bir kalemle yeşil gözlerimi meydana çıkarmış ve makyajımı bitirmiştim beyaz tenli olduğum için toz pembe elbiseleri kendime yakıştırıyordum . Ayağımı babetlerimide geçirip sırt çantamıda alarak evden ayrılıp kapının önünde beklemeye başlamıştım.
7-8 dakika sonra ise o gelmişti.Onu bekletmeden hemen arabaya binip onun yüzüne bakarak " selam " dedim o yüzüme tebessüm ederek " kahvaltı yapmak ister misin? " diye bir soru yöneltince ona dönüp " ben kahvaltımı yaptım ama sen yapmadıysan sana eşlik edebilirim " dedim.Asla doymuyordum. " bende kahvaltımı yaptım gidip bir kahve içelim başım çatlıyor " dedi.Onu onaylayıp bakışlarımı etrafta dolaştırmaya başladım.
Biraz sonra araba deniz kenarı cam mekan olan bir restoranda durup arabadan indik . Yanyana içeriye girerek kenar bir yere oturduk,karşı karşıya.Elini kaldırarak garsonu çağırıp bir sade bir orta kahve istedi.Bana ne içip , ne içmeyeceğimi sormaması tuhafıma gitsede sesimi çıkarmadan gözlerimi denizin üstünde gezdirmeye başladım,masmavi suda.
Simsiyah bakışları yanağımda hissedince harelerimi onun hareleriyle buluşturup hemen ona kafamı sallayıp 'nevar?' Dercesine baktım tebessüm ederek.O bana gülerek " bugün çalışmıyor musun? " dedi." Hayır haftasonları izinli olduğum günler " dedim.O yüzüme bakarak başını salladı.Hemen arkasından " o elbiseyle üşümüyor musun ? " dedi.İlk yüzüne sonra elbiseme baktım ve " hayır , hem bugün hava güzel ve yaza girmiş bulunmaktayız " diyerek ona yanıt verdim.Garson kahvelerimizi getirip masadan ayrıldıktan sonra biraz sohbet etmeye başlamıştık ve gerçekten her yerinde dövme vardı,yanağının yukarısı gözünün aşağısında tam ortada dövmesi bulunuyordu ve ona çok yakışıyordu.Bugün üstüne mavi bir jeen üstüne karışık desenlerin olduğu bir tişört giymişti.
Aklıma gelen bir şeyle hemen yüzüne dönüp " senden birşey isteyebilir miyim? " dedim.İlk şaşırdı sonra kollarını masaya koyarak beni başıyla onayladı." Ben dövme yaptırmak istiyorum " gözlerini büyüterek bana baktı ve " nerene yaptırmak istiyorsun " dedi ben hemen sol kolumu ona uzatıp bileğimin iç kısmını gösterdim heyecanlı bir şekilde , " kafanda şekil veya bir yazı var mı " dedi hemen onu onaylayıp telefonumu çıkarıp istediğim deseni ona gösterdim.Ona gösterdiğim resimde bir kızın bileği vardı ve bir dal çiçek vardi ve o çiçeğin rengi lila rengiydi fotoğrafta öyle güzel duruyordu ki hep aklımda olan bir şeydi.Biraz resmi inceledikten sonra cüzdanını çıkarıp hesabı ödedi ve bana bakışlarıyla kalkmamı söyledi.Hemen ayağa kalkıp yanyana ilerlemeye başladık. Ona bakıp '' nereye gidiyoruz " dedim.O bana kısa bir bakış atıp " istediğini yapmaya " dedi.Onun yüzüne gözlerimi büyülterek gülümsedim ve hemen önüme dönüp yolun bitmesini bekledim.
Kısa bir yolculuğun ardından bakışlarıyla kapıyı gösterdi.Hemen arabadan indim ve onu beklemeye başladım . Dar bir sokağa girdiğimizde buraya arabanın giremeyeceğini fark ettim.Yürümeye devam ederken sağa döndüğümüzde koyu renklerin hakim olduğu ufak bir dükkan'la karşılaştım ve hayran bakışlar atıyordum.O bu halime kısa bir bakış atıp beni kolumdan tutarak içeri sürükledi.Bu sırada telefonum çalınca Yankı'nın hemen bakışları bana döndü ben ona kısa bir bakış atıp elbisenin cebinden telefonu çıkarıp yanıtladım.Arayan Şeyma'ydı bana ne yaptığımı sordu , kısaca ona durumu anlatıp onun bana verdiği tüyoları dinleyip hemen telefonu kapattım.
Yankı bana elimdeki telefonu göstererek " telefonu aç ve resime gir " dedi . Dediğini yapıp hemen resme girip telefonu ona uzattım o hemen elimden telefonu alıp masaya geçip resmi çizmeye başladı ben ona bakarken o karşımda ki masaya oturmuş resmi çiziyordu." Sen mi yapacaksın bana dövmeyi " dedim o bana gülüp resmi yapmaya başladı.Ah o sağ yanağındaki gamze . Resmi tamamladıktan sonra beni belimden tutup yönlendirdi ve 3 bir tarafı duvar olup giriş yeri perde olan yere girip perdeyi kapattı gözleriyle koltuğu gösterip beni oturttu kendide tekerlekli tabureye oturup yanıma geldi . Önünden masayı çekip kolumu masaya dayayıp bileğimi meydana çıkardı.ilk önce bileğimi ıslak bir mendille silip elindeki kağıdı elime yapıştırıp izini çıkardı ve kağıdı çöpe attı.Tıpkı aynısını çizmişti.Eline iğneye benzeyen aleti alıp gözlerime bakarak " hazır mısın? " dedi ben onu başımla onaylayıp elindeki aletin bileğime yaklaşmasını izledim.Ah çok acıyordu.
Yarım saatlik acıdan sonra işlem bitmişti ama benim bileğimde hale daha sızı vardı.Yankı elinde bir merhemle yanıma yaklaşıp bileğimi tuttu ve bileğime merhemi yaymaya başladı dikkatle bileğime bakarken ben onu inceliyordum . İşi bittikten sonra cebinden sigarasını çıkarıp kafasıyla dışarı çıkmamızı söyledi bende onun peşinden giderek dükkanın önünde olan sandalyelere oturduk bende çantamdan kendi sigaramı çıkarıp ucunu ateşledim. Ben bunları yaparken Yankı dikkatle bana bakıyordu dumanı içime çekip onun yüzüne karşı üfürdüm bu hareketimle sandalyesini benim önüme getirip oturdu ve dirseklerini dizlerine yaslayarak bana yaklaştı bu hareketiyle yanaklarım kızarırken onun gözleri gözlerimden düşüp yanaklarıma tutundu. Simsiyah gözlerinin yanaklarımda dolaşması beni o kadar mutlu bir yandan da utandırıyordu ki , utanmasam kalkıp eve gidecektim.
Sigaralarımızı içtikten sonra bana dönüp " hadi gidelim " dedi başımla onaylayıp ayağa kalktım.Yanyana ilerlerken başını bana doğru çevirip " seni akşama alacağım " dedi bende " tamam " diyerek onu onayladım,dikkatle bana bakıp önüne döndü.
Yarım saatlik yolculuğun ardından Yankı beni evin önüne getirmişti.Ona doğru dönüp " dövme için teşekkür ederim " dedim o bu hareketime tebessüm edip sadece başını salladı.Arabadan inip eve adımladım ve çantamdan kilidi çıkarıp kapıyı açtım ben bunları yaparken o hale daha gitmemişti ben eve girip arkamı döndüğümde ona el salladım ve tekrardan o bana tebessüm etti.Kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Arabayı işledip sokaktan çıktıktan sonra arkamı dönüp eve baktım , eve sanki bomba düşmüştü.Heryer ,heryerdeydi.Hemen üzerimi değiştirip evi toparlamaya başladım.
2 Saatlik uğraştan sonra evi toparlamıştım.Gerçekten nasıl bu kadar dağınık olabilirim ki bilmiyorum.
Telefonumun çalmasıyla hemen koşup kimin aradığına baktım . Arayan tabikide Şeyma'ydı." Efendim " ardımdan " 1 saate hazır ol seni alacağım " ben hemenden " ama bana Yankı dediki akşama hazır ol diye " Şeyma ise " Can dediki,Yankı'nın işi çıktı seni biz alacağız " moralim düşsede belli etmemeye çalışarak " tamam canım bir saate hazır olurum " dedim , ve konuşmayı sonlandırarak hemen banyoya koştum.Duşumu yaptıktan sonra , dolabımı açıp içinden düz siyah omuzları düşük bir gömlek altına ise beyaz bir jeen geçirdim ayakkabı olarak ise siyah converslerimi giydim , hafif bir makyajla saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım ve çantamı alarak Şeyma'ları beklemeye başladım.
evettt bu bölüm bitti lütfen voteleri ve yorumları eksilt etmeyin pilizz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Damla Ateşten
General Fiction• Aklıma düştüğü an 11 mayıs 2019 - 16:01 • O günün üstünden tam olarak 2 yıl 30 dakika 40 saniye gecti.Ben öyle bir yıkıldım ki iki göz pınarımdan akan her damla içimde ateş olup yüreğimi yaktı.Ben öyle bir sevdimki ondan geçmeye kıyamayıp,kendimd...