BÖLÜM 3: '' Soygun mu? ''

39 2 0
                                    

• Ceyl'an Ertem - Uçurtma ft. Cihan Murtezaoğlu

TARİH-2019

Saat gece dokuza geliyorken seyma ve can gelmisti.Hemen arabaya binip onlarla selamlaştıktan sonra Can arabayı çalıştırıp yola koyulduk.Yarım saatlik yolculuktan sonra bir Cafe ' nin önünde araba durdu . O anda aşinası olduğum ses kulaklarıma itişti. Yankı bizden tarafa doğru adımlayıp Şeyma ve Can ' a selam verip bana dönerek " çok güzel olmuşsun " dedi ben onun sözlerine utanırken o bir anda ellerini kaldırım iki parmak kalınlığındaki göbeğimin açıklığını kapatmak için gömleğimi aşağıya doğru çekti,ama bu defa gömleği aşağıya çekerken omuzlarım ve göğüslerim ön plan'a çıkıyordu. O bu duruma kaşlarını çatıp " bu nasıl bir gömlek " dedi ve üstümü hemen eski haline döndürüp elini belime atıp Yanyana içeri doğru ilerlememizi sağladı.

Ben onun yaptığı şapşallığa gülerken o bana bakıp belimde ki elini uyarı olarak sıktı.Ama ben onu umursamadan gülüyordum sessizce bir yandanda yemek kokuları burnuma kadar geliyordu çok acıkmıştım.İlerlerken düşünüyordum Yankıyla ne ara bu kadar yakın olmuştuk.Tamam dışarıdan sert görünüyordu ki bence değil ama onun gibi gerçekten güzel bir erkeğin benim gibi kilolu bir kızı beğenmesine şaşırmıştım.

Masaya oturmuştuk en nihayet çünkü yankı ve can hiç bir yeri beğenmemişti.En nihayet deniz kenarında köşede bir masada oturduk yankı deniz tarafında oturup bir kolunu tahtaların üzerine diyerini ise benim sandalyemin arkasına koymuştu.can yankının şeymada benim önüme oturduktan sonra garson bize menü getirmişti.Yankı bana bakarak '' ne yemek istersin ? '' diye sordu ben menüye bakarak '' bilmem,sen ne yemek istersin ? '' diye sorunca o eliyle balık menüsü ve rakıyı işaret etti.Alkolü seviyordu iki buluşmamızdada alkol içmişti.'' bende senin alacağından alacağım '' siyahlarıyla beni süzüp ikimizede aynı menüyü söyledi.

Yemeklerimiz geldikten sonra masada koyu bir sohbet dönmeye başladı.Sohbetin içeriği pek masum değildi bir soygundan bahsediyordu yankı ve can , şeyma ve ben pür bir dikkatla onları dinliyorduk.Kafamda pek iyi değildi çakır keyif olmuştum zaten Yankıdan bana şeyma söz etmişti pek iyi işlerle uğraşmıyordu bunun farkındaydım.Yankı benim dikkatli onu izlediğimi görünce göz kırpıp '' noldu '' dedi ben '' bu konuştuklarınızda ciddi misiniz ? '' diye sordum.O '' evet '' diye yanıt verince şaşırmıştım o ardından '' yarın gece sende bu işin içindesin '' dedi.Ciddi miydi ? bir soygundan bahsediyordu bu yasal değil ki .

Belli bir süre geçtikten sonra can şeymanın onun omuzunda sızdığını görünce toparlanıp masadan kalktılar.Yani beni eve Yankı götürecekti elini belime atıp '' hadi kalkalım iyi görünmüyorsun '' dedi . ben onun bu lafına gözlerimi doldurum '' beni beğenmiyor musun yani '' dedim o benim bu cümleme kaşlarını çatıp '' ne alaka nerden çıkardın lan bunu '' dedi  '' iyi görünmüyorsun dedin '' ben ona dolu gözlerle bakarken o bana kısa ama etkileyici bir şekide gülüp '' senden güzelini hayatım da görmedim be güzelim" dedi ben orada domatese dönerken yankı beni belimden tutup kaldırdı ve yemeklerin parası ödemek için kasaya yöneldi . Kasadaki adam '' hesabınız ödendi efendim '' yankı '' vay piç karizma bırakmadı lan '' dedi ve arabasına doğru ilerleme başladık.

Arabaya bindikten sonra yankı sigarasını yakıp bana verdi ve kendine başka yaktı.saat geç olduğu için trafik yoktu ve eve hızlı bir şekilde gelmiştik.kapının önüne geldiğimizde Yankının yüzüne bakıp "gelmek ister misin?" Eve bakıp "geç oldu sonra " dedi.Bir an utandım saatin geç olmasına aldırmadan onu eve davet etmiştim."peki" dedim ve arabadan çıkmaya yeltendim ama o benden hızlı davranıp beni kendine çekerek duduğımdan öptü.Dudakları dudaklarımı yavaşça kavrayıp emdi ve bıraktı.

Ben şaşkınca ona bakıyordum o benim halime gülüp gözlerini yüzümde dolaştırıyordu . Sonra bana "hadi eve yarın seni 5 gibi alacam" dedi sonra beni tekrar kendine çekip yanağıma bir buse kondurdu . Hemen arabadan çıkıp eve koşar adımlarla gidip kapıyı araladım ve hemen ona el sallayıp kapıdan içeri girdim.

Kapıyı kapattıktan sonra kapının arkasında yere çöküp nefesimin dinmesini bekledim.göğsüm o kadar hızlı atıyodu ki bir an heyecandan öleceğimi düşündüm hemen kalkıp hızlı bir duş aldım ve kendimi yatağa bıraktım.

• yankı mı? Can mı?
• soygun nerde olacak acaba ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Her Damla AteştenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin