"קופה קומי כבר!" אח שלי נכנס לחדרי בצעקה איזה כיף היום הראשון ללימודים (לא באמת). כיתה י"א הנה אני באה.
"עוד חמש דקות, בבקשה" אמרתי מכסה את ראשי עם השמיכה
"עכשיו 7:30" הוא אמר. הורדתי את השמיכה וקמתי ממיטתי, הלכתי מהר לחדר האמבטיה וצחצחתי שיניים. רצתי לחדרי והתארגנתי. שמתי סקיני ג'ינס כחול, חולצת בית ספר לבנה ונעלי אדידס לבנות. מרחתי על ריסיי מסקרה וירדתי למטה. טום חיכה לי למטה וגלגל עיניים הזעפתי את פניי והלכנו לכיוון מכוניתו של טום. הוא בן 17.5 אז הוא לומד באותו בית ספר שאני לומדת בו כך שהוא יכול להסיע אותי כל בוקר. כשהגענו לבית הספר חיפשתי בעיניי את טוהר ומאי וזיהיתי אותך תוך כמה שניות, מאי רצה אלי מנופפת בטלפון שלה וצורחת ירדן תוך כדי צחקקתי כשהיא התקרבה אליי וצרחה בהתלהבות.
"הוא חוזר לפה" היא אמרה בהתרגשות
"מי?" שאלתי מבולבלת
"עידן" טוהר הופיעה מאחורי מאי וחייכה חיוך ענק. עידו הוא החבר הכי טוב שלנו והוא עבר לחו"ל לפני ארבע שנים ומסתבר שהוא חוזר לפה. זה ממש שימח אותי שהוא חוזר. הוא היה חלק מהחבורה. הכרנו עוד מהיסודי. כולם היו בטוחים שהיינו זוג. קלואי ואמילי עברו לבית הספר שלנו בכיתה ד' אז היו לנו שלוש שנים להיות רק אנחנו עד שהן נדחפו. צחקקתי. הן חברות ממש טובות ונקשרנו יותר בזמן שעידן היה בחו"ל ואני די מפחדת שנתרחק קצת שעידן יחזור או שהוא ישתנה ולא נכיר אותו.
"ירדן?" מאי וטוהר שאלו במקהלה
"אה?" שאלתי לא מבינה מה הן רוצות
"את בוהה בנקודה מסוימת כבר כמה דקות, על מה את חושבת?" טוהר שאלה
"כלום" עניתי
"על עידן?" מאי שאלה
"כן.. עברו ארבע שנים מאז שראיתי אותו, הוא לא התקשר, לא שלח הודעה, את חושבת שהוא זוכר אותנו בכלל?" שאלתי וחייכתי חיוך עצוב
"ברור ירדן, ברור שהוא זוכר אותנו הרי היינו חבורה ולא נפרדנו לשנייה" מאי חיבקה אותי וקלואי הצטרפה לחיבוק
"גם אני רוצה חיבוק" טוהר אמרה בקול ילדותי ואמילי ואני צחקנו.
"יש לי עוד חדשות" מאי אמרה
"ספרי" טוהר הפצירה בה
"יש מורה חדש למתמטיקה" מאי אמרה
"תודה לאל" אמרתי. אף פעם לא סבלתי את המורה הקודמת, היא הייתה עצבנית על כולם גם אם לא עשינו כלום וזה ממש עיצבן.
"אני מקווה שהוא יהיה חתיך" טוהר אמרה
"גם אם כן את לא יכולה להיות בזוגיות איתו, הוא פאקינג המורה שלך" אמרתי וגלגלתי עיניים
"לא אכפת לי" היא אמרה
"אין לי כוח אלייך.." אמרתי בקול עייף
YOU ARE READING
המורה
Romansירדן היא תלמידת תיכון ממוצעת. היא חיה חיים רגילים כמו כל נערה טיפוסית עד שניב נכנס לחייה. ״את כל כך יפה״ ניב הזיז את שיערי מהפרצוף שלי ״אני אוהבת אותך״ אמרתי ״גם אני אותך ירדן. מאז הפעם הראשונה שראיתי אותך, לא הצלחתי להוציא אותך מראשי״ רצוי לקרוא מ...