Pov Rose
Ik wordt wakker gemaakt. "Kom Rose we gaan je aankleden" zegt Nina een verzorger. Ik knik en sta op. Nina pakt wat kleertjes voor me en kleed me aan.
Als we naar onder gaan voor te eten ga ik op mijn kont naar onder. NIna kijkt me lachend aan. Als ik onder ben pak ik haar hand vast en en gaan we naar de keuken.
Na het eten ga ik spelen.
"Willen alle kinderen die ouder zijn van 6 jaar naar de slaapkamer gaan" zegt Julia de baas hier. Ik ga op de grond liggen en ga verder kleuren.
Ik leg me teken spullen weg en loop naar Nina. "Wat is er lieverd" vraagt ze. "Ik moet plassen" zeg ik. "Kom maar" zegt ze.
Na dat we naar de wc zijn gegaan ga ik bij Nina opschoot zitten. Ik stop mijn duim in mijn mond. "ROse was jij deze niet kwijt" vraagt JUlia en laat mij mijn knuffel zien. iK knik en neem hem aan. "Dankje" mompel ik.
"Ohw Louis dit is Rose volgens mij heb je haar nog niet ontmoet" zegt Julia hij knikt. Hij komt gehurkt voor NIna en mij zitten.
"Hoe oud ben je Rose" vraagt hij. Ik kijk Nina aan. "Dat weet jij wel" zegt ze. "3" zeg ik. "Nee Rose je bent pas jarig geweest" zegt ze. "4" zeg ik blij.
Louis gaat na een tijdje weg. Ik klim van NIna haar schoot af en loop naar euhm de bank. Ik ga mee tv kijken.
"Rose" zegt Julia ik kijk op. "Ga jij samen met Nina koffer inpakken" zegt JUlia. Ik kijk haar verbaasd aan. "Je hebt een nieuwe papa lieverd" zegt ze. Ik spring van de bank en ren blij naar boven.
Pov Louis
Rose en Nina komen onder. Rose gaat via haar kont de trap af. Ik kijk der lachend aan. "Ga je mee lieverd" vraag ik ze knikt. Ik neem der koffertje aan en pak der handje vast. We lopen naar buiten. Buiten staat alles vol met papz en fans. Rose kijkt mij bang aan. Ik til der op. Ze houdt me stevig vast en legt der hoofdje in mijn nek.
Ik zet der in het stoeltje in de auto.
"Waar gaan we heen" vraagt ze. "Naar huis lieverd" zeg ik ze knikt en kijkt uit het raam.
Na een tijdje is het erg stil in de auto. Ik kijk in de spiegel en zie dat ze slaapt. Ik glimlach en rijd rustig door naar huis.
Thuis til ik de slapende meid uit de auto en pak haar koffer. "Louis ben je thuis" roept NIall hyper als ik de deur dicht maak. IK loop de woonkamer binnen waar de jongens en meiden zitten. "Hey" roepen ze waardoor Rose wakker schrikt. "Ohw sorry" zeggen ze. "Maakt niks uit" zeg ik. "Hey lieverd" zeg ik.
IK ga op de bank zitten en doe der jasje uit. "Jongens dit is Rose. Rose dit zijn Liam,Harry, Niall, Zayn, Perrie en Sophia" zeg ik ze knikt zachtjes.
"Zou ik eens je kamer laten zien" vraag ik ze knikt blij. Ik zet der neer en loop met der naar de trap. "Wil je me helpen" vraagt ze zacht ik knik. We lopen samen naar boven. Ik stop bij een deur en maak hem open. Rose loopt erna binnen.
Ze wijst gelijk naar de glijbaan. Ze heeft een bed met glijbaan.
Ik zet der boven op der bed en ze gaat van de glijbaan. "boven of onder slapen" vraagt ze. "Mag je zelf weten lieverd" zeg ik.
Ze bekijkt de rest van de kamer. We hebben Rose de kamer gegeven zonder eigen badkamer. Wanneer ze ouder wordt krijgt ze dat wel.
Ik leg al der kleertjes in de kast. "Morgen gaan we nieuwe kleren kopen" zeg ik ze knikt blij.
Ik til der op en loop naar onder. "Heb je een mooie kamer Rose" vraagt Niall ze knikt blij. "Wil je wat drinken" vraag ik ze knikt. Ik schenk wat ranja voor der in en zet het op tafel.
"Zullen we vanavond frietjes eten geen zin om te koken" zegt Harry. "Maar Rose lust helemaal geen frietjes" zeg ik. "Wel ik wel frietjes" zegt ze. "Ohw ja" zeg ik ze knikt trots. Ik begin der te kietelen.
Ze begint heel hard te lachen. "Papa stop" roept ze lachend en schrikt dan van wat ze zei. "Rose je mag gewoon papa zeggen he lieverd" zeg ik ze knikt.
Ze komt bij mij opschoot zitten. "Rose hoe oud ben je" vraagt Harry. Ze denkt na. "4" zeg ik zachtjes. "4" zegt ze blij. "En wat vind Rose leuk om te doen" vraagt Zayn. "KLeuren en spelen" zegt ze. "En wie is de liefste papa" vraagt LIam. "Papa" zegt ze en kijkt mij aan. IK druk een kus op der haar.
"Wat nou als ome LIam en tante SOphia frietjes gaan halen en wij buiten gaan spelen" zeg ik ze knikt blij. Ik neem der mee naar buiten. Ze rent naar de glijbaan en schommel. We hebben een hoekje echt een hoek voor ROse gemaakt. Daar staan dan een glijbaan schommel trampoline enzo. We hebben ook een zwembad maar daar ligt nu het dak op.
Rose gaat van de glijbaan en ik spring op de trampoline. Rose kijkt me aan en rent naar mij toe. Ik spring wat zachter. Ze valt de hele tijd. "Papa" zegt ze en strekt der armpjes uit. Ik til der op en begin te springen.
"Louis Rose eten" roept Niall. Ik zet Rose neer en we rennen naar binnen.
Ik leg wat frietjes en kipnuggets op der bord. Ik zie der naar haar bord kijken. "Kijkt maar wat je op krijgt" zeg ik ze knikt.
Als wij klaar zijn is Rose nog aan het eten. "Zit je vol lieverd" zeg ik ze knikt. "En volgens mij ben je ook moe" zeg ik ze knikt weer. Ik zet der op mijn schoot. "Kom zet ik je even in bad en ga je daarna slapen" zeg ik "Papa mag ik nog wat drinken" vraagt ze ik knik.
Liam staat op en pakt de kan ranja. Als Liam haar beker gevuld eheft geef ik die aan Rose.
"Nu bad" vraagt ze ik knik. Ik pak Rose der pyjama en dan gaan we naar mijn kamer. "Papa dit is toch geen badkamer' zegt ze. "Nee maar achter die deur wel" zeg ik ze knikt. "Slaap jij hier" vraagt ze ik knik.
Ik laat het bad vol lopen en kleed Rose alvast uit. Ik zet der in bad en zet wat muziek op.
Als ik klaar ben met Rose til ik der op. "WIl je de andere nog truste zeggen of bedje in" zeg ik. "Bed" mompelt ze.
"papa ik wil boven slapen" zegt ze ik knik. Ik leg der er boven in en geef haar een kus. "Truste princess" zeg ik. "Truste papa" zegt ze en valt als een blok inslaap. Ik loop naar onder en ga bij de andere zitten. "Ze is echt een schatje" zegt Zayn ik knik. "Rose vind het lastig om alles te vinden hier wil je als de andere het ook goed vind. Op elke deur opzetten wat het is" vraag ik Zayn "ja tuurlijk" zegt hij. "TOp" zeg ik.
JE LEEST
Adopted By Louis Tomlinson?!
FanfictionAl 4 jaar zit je in een weeshuis. Vanaf je geboorte dus al.