3

39 0 0
                                    

Pov Rose 

"Rose lieverd wakker worden" hoor ik papa zeggen. Ik draai me om en hoor papa lachen. "Rose we gaan naar oma lieverd" zegt hij. "Oma" vraag ik en draai me om. "Kom" zegt hij. Ik glij naar onder. 

Papa kleed me om en doet mijn haar in een staart.

Papa kleed me om en doet mijn haar in een staart

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Onder ga ik gelijk aan tafel zitten. Ik krijg van ome Zayn gelijk wat te eten. 

"Rose wat zie je er leuk uit" zegt Tante Sophia. "Papa gedaan" zeg ik en eet verder.

*

"Papa waar zijn we" vraag ik. "In Doncaster" zegt hij ik knik en kijk uit het raam. "Ik moet plassen" zeg ik. "We zijn er" zegt papa ik knik.

papa belt snel aan. "Hey mam Rose moet plassen even wachten" zegt papa en loopt met me mee.

We lopen samen ergens heen. Papa geeft een vrouw een knuffel. HIj tilt me opeens op. "Rose dit is je oma JOhannah. Mam je kleindochter Rose" zegt Louis. Oma neemt me over van papa. 

We zitten met z'n alle buiten. "papa ik wil spelen" zeg ik. "Ga maar" zegt hij. Phoebe en Daisy lopen met me mee.

Pov Louis

"Wat een schatje is het" zegt mam ik knik en kijk naar de meiden. De hond van me ouders rennen naar buiten en rent op Rose af. Hij springt vol op Rose. Phoebe en Daisy halen hem van Rose af. Ik til der op. Der hele jurkje is vies. Ik pak een ander setje kleding en kleed der om. Ze rent de tuin weer in en gaat bij mam opschoot zitten. 

"Wil je zwemmen" vraagt ma der. "Ja" zegt ze blij. "Ik heb niks mee mam" zeg ik. "Heb je extra ondergoed mee" vraagt ze ik knik. Ze trekt Rose der kleren uit en Lottie komt aan met de bandjes. Phoebe en Daisy hebben zich ook omgekleed en springen het water in. "papa mee" zegt ze. "Nee lieverd ga maar " zeg ik. IK loop met der mee en laat der in het water zakken. 

Ik maak samen met Dan de BBQ aan.

"Meiden komen jullie eruit" roept mam. Ik pak een handdoek en zie dat Daisy en Phoebe Rose eruit halen. 

Rose rent naar me toe en ik vang der met de handdoek. "Was het leuk" vraag ik ze knikt en bibbert van de kou. Ik til der op en knuffel der warm. "Papa ik heb het koud" bibbert ze. "Mam heb ik tijd om Rose even te douche en aan te kleden" vraag ik ze knikt. Ik pak alle spullen en loop naar boven. Ik zet de warme kraan aan en wacht tot het goed is.

Als we onder komen kunnen we gelijk gaan eten. Rose zit op mijn schoot. 

*

We nemen afscheid van mijn familie en dan zet ik Rose in de auto. Ik geef der haar knuffel beer en dan stap ik achter het stuur. 

Na een uur is het erg stil in de auto. "Zo die slapen" lacht Harry. Ik kijk achterin en zie Rose en NIall slapen. Harry maakt een foto en ik rijd gewoon door. 

Thuis maken we Niall wakker en til ik Rose op. Ik kleed der om en leg der in der bedje. 

Wat ben ik toch trots op mijn meisje.

Adopted By Louis Tomlinson?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu