5

46 1 0
                                    

Pov Louis

We hebben vandaag een interview. Ik ben Rose aan het aankleden maar ze werkt niet mee. Ze klimt van bed en rent weg. "Rose hier komen" zeg ik lichtelijk geirriteerd. Ze kijkt me bang aan. "LIeverd kom nou" zeg ik ze loopt naar me toe. 

Als we allemaal klaar zijn is Paul er al. Rose kijkt Paul bang aan. Ze is de laatste tijd zo snel bang en ik weet maar niet waarom. Ik til der op ze schrikt en begint te slaan. "He hou eens op" zeg ik. In de auto zet ik der in het stoeltje en ga naast der zitten. 

"Papa mag ik spelletje spelen" vraagt Rose. "Nee ik ben even bezig" zeg ik. "Papa" zeurt ze. "Rose stoppen nou" zeg ik.

"Papa" zegt ze weer. "Rose" zeg ik best hard. Der lip begint te trillen. "Nee we gaan niet huilen" zeg ik. 

Als we er zijn til ik der de auto uit en zet ik der neer. Ik pak der handje vast en we moeten door een mega groep fans heen. Ik voel opeens geen handje meer. Ik draai me om en zie der nergens. "Louis kom" roept Liam. Ik loop terug en zoek ROse. Ik zie opeens iemand staan met Rose op der arm. "Ze werd door een fan uit je handen getrokken" zegt ze. "Dankje" zeg ik opgelucht en neem de huilende ROse over. "Hoe kan ik je bedanken" vraag ik. "Een foto" vraagt ze ik knik. We maken een foto. "Echt bedankt euhm..."Nina" zegt ze. "Dankje Nina" zeg ik.

"Ze is een schatje ik snap niet waarom ze haar uit je handen trok" zegt ze. "Normaal til ik der wel maar ik dacht klein stukje en niet zo heel groot" zeg ik. "Snap ik" zegt ze. 

"Maar ik moet gaan" zeg ik en geef der een knuffel. 

Binnen zet ik ROse weer op de grond. "Nee" zegt ze bang. "LIeverd hier is niemand' zeg ik ze knikt en pakt mijn hand vast.

In de kleedkamer gaat ze op de bank zitten.Ik ga naast der zitten. Ze klimt op me schoot en kijkt me aan. Ik steek me tong uit en ze begint te lachen. 

"Papa" "Ja lieverd" zeg ik. "Ik hou van je" zegt ze en legt der hoofdje tegen me borst aan. "Ik ook van jou lieverd" zeg ik.

Ik ben even met Rose aan het spelen.

"Jongens kom jullie moeten gaan zitten" zegt Paul we knikken. Ik geef Rose een kus en ga met de jongens mee. SOphia tilt ROse op en ze gaan bij Paul staan.

Het interview is echt leuk. Leuke vragen leuke variatie. 

"Louis" zegt ze. "Ja" zeg ik. "Je hebt een dochter" zegt ze. "Ja klopt" zeg ik. "Hoe heet ze hoe oud is ze hoe ben je er bij gekomen"  vraagt ze allemaal. "Ze heet Rose ze is 4 jaar en ik wou graag een kindje adopteren en dat heb ik gedaan" zeg ik.

"Hoe is het nu dan om een klein kindje in huis te hebben" vraagt ze. "Het is echt super leuk soms wel druk, want ja ze wilt graag spelen en alles" zegt Liam. Ik kijk Rose aan en glimlach. 

"Het leukste is echt dat ze ons allemaal met ome en dan de naam zegt en bij de meiden tante" zegt Zayn. "Louis hoe doet dit jou als ze zo over Rose praten" vraagt ze. "Ja heel goed ik ben echt blij dat de jongens ROse leuk vinden en als ik er even niet ben nemen ze gelijk mijn taak over en Rose vind de jongens ook echt leuk" zeg ik ze knikt. 

Ik zie Paul wat tegen ROse zeggen. Ik let weer even op. Ik voel opeens een handje op me been. Ik kijk op en glimlach als ik ROse zie staan. IK neem der op mijn schoot. "Daar zit ze dan" zegt ze ik knik. 

"Rose vind je het leuk bij papa" vraagt ze ze knikt en kijkt mij verlegen aan. Ik druk een kus op der haar. Niall neemt ROse over. "Nee papa" zegt ze hij zet der weer terug.

"Rose wat vind je het leukste bij papa" vraagt ze. "Met papa spelen" zegt ze en kijkt mij aan.

Na het interview gaan we gelijk naar huis. Rose rent de tuin in en gaat spelen. "Ik ga eten maken" zegt Liam we knikken. 

Ik kijk naar buiten en glimlach als ik zie hoeveel plezier Rose heeft. 

"Hey lad gaat het" vraagt Niall die naast me komt staan. "Ja" zeg ik. "Zeker" vraagt Zayn. "Ja ik ben gewoon blij met Rose over hoe ze is en alles" zeg ik ze knikken. Rose komt naar binnen gerend. "Papa samen spelen" zegt ze. "ja kom lieverd' zeg ik. We rennen naar buiten. Ik pak de bal en we gaan samen voetballen. Ik laat der eens scoren. Ik til der op en ren rondje door de tuin. "Je hebt gescored" zeg ik ze gaat helemaal stuk van het lachen. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 16, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Adopted By Louis Tomlinson?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu