Pov Liam
Ik hoor Rose al een kwartier huilen. Waar is Louis. Ik loop naar boven en loop de kamer in van Rose. "Rose" zeg ik en maak het licht aan. Ik til der op en neem der mee naar onder. "Papa" huilt ze. "We gaan papa zoeken lieverd" zeg ik. De jongens en Sophia kijken me aan. "Waar is Louis" vraag ik "Geen idee" zegt iedereen.
Ik pak mijn telefoon en bel louis op.
"Ik wil papa" blijft Rose huilen. "Jongens blijf Louis bellen" zeg ik en probeer ROse stil te krijgen.
"Louis waar ben jij ROse zit al een half uur te huile dat ze naar jou wilt" zegt Harry lichtelijk boos. "Ja kom naar huis gast" zegt hij.
"Papa komt lieverd" zeg ik. Als ik Rose even aan Sophia wil geven dat ik naar de wc moet zet ze het op krijsen. De deur vliegt open en Louis komt binnen gelopen. "Lieverd papa is er" zeg ik.
Pov Louis
Ik neem ROse over van Liam. "Papa" huilt ze. "Wat is er lieverd" zeg ik. Ze zegt vanalles maar kom er niet uit. "Wordt eens rustig" zeg ik. Ik ga op de bank zitten.
Als ze rustig is is ze ook gelijk inslaap gevallen. "NU weten we nog niet wat er is" zegt Niall lachend. "Waar was je eigenlijk" vraagt Harry.
"Ik ben aan het kijken voor een eigen plekje samen met Rose" zeg ik. "Echt" vraagt iedereen ik knik. "Je wilt gewoon van ons af zeg het maar" zegt Zayn. "Nee ik vind het soms te druk voor Rose ik merk dat ze de laatste tijd gewoon slecht slaap en alles" zeg ik ze knikken.
*
Ik wordt wakker door een kleine meid die op mijn bed springt. "Papa" zegt ze lachend. "ROse' zeg ik en open mijn ogen. Ze ploft naast me neer en komt tegen me aan liggen. "IK hou van je" zegt ze. "Ik ook van jou" zeg ik.
"Zijn de Tomlinsons al wakker" vraagt Zayn en maakt de deur open.
"Papa ik wil cupcakes maken" zegt Rose. "Dan moet je bij ome Harry zijn lieverd die heeft in een bakkerij gewerkt" zeg ik. "Ome harry ik wil cupcakes maken" zegt ze weer. "NOu kom dan" zegt hij en loopt de kamer uit. Ze rent erachter aan. "Hazz kleed der ff om" roep ik en stap uit bed. Ik spring even onder de douche en ga dan naar onder.
Ik ga op de bank liggen en pak me laptop erbij.
Ik voel opens een klein lichaam tegen me aan. Ik kijk op en zie Rose liggen. IK leg me laptop naast me neer en zet ROse op mijn schoot. "Papa ik wil knuffelen" zegt ze en legt zich tegen me aan. Ik sla me armen om der heen en ga even goed liggen.
Pov Harry
"Rose de cakjes zijn klaar" zeg ik. Ik krijg geen reactie. Ik loop naar de woonkamer en zie vader en dochter samen slapen. Ik pak Louis zijn telefoon en maak er een foto van.
De andere komen ook de woonkamer binnen. "Ahww vader en dochter" zegt Niall.
"Louis" zegt LIam na een tijdje. "Ik ben wakker" zegt hij. "Hoelang al" vraag ik. Sinds dat je Rose riep" zegt hij "Ohw haha" zeg ik.
Pov Rose
Ik wordt wakker gemaakt dor papa. "Rose ga je mee de cakjes versieren" vraagt ome Harry ik knik en klim van papa af. "Rose kom eens terug" zegt papa. Ik loop terug naar papa. "Krijgt papa geen kus" vraagt hij. Ik spring op hem en geef hem een kus.
Onder het eten kijkt papa mij aan. "Rose waarom eet jij niet" vraagt papa. Ik kijk ome Harry aan. "harry wat heb jij mijn dochter gegeven" vraagt papa. "Euhm snoepjes" zegt ome Harry.
Papa verdeeld wat op mijn bord. "Dit eet je op" zegt hij ik knik en begin te eten.
"Louis moet Rose niet naar school" vraagt ome Liam. "Ja maar ze gaat naar school wanneer de tour begint er gaat een juffrouw mee op tour" zegt papa. "Papa wat is tour" vraag ik. "Dan gaan we de hele wereld rond om liedjes te zingen voor mensen" zegt papa.
"Papa mag ik in bad" vraag ik hij knikt en tilt me op.
Papa laat het bad vollopen en kleed mij uit. Papa zet mij in bad en gaat op de wc zitten.
Pov Louis
Ik ben met me moeder even aan het appen en let ondertussen op Rose.
"Rose kijk eens" zeg ik. Ik maak een selfie en stuur die naar mam toe.
Harry had me die foto gestuurd van waar Rose lag te slapen en ik gewoon met me ogen dicht lig.
My sleeping beauty
Ik plaats de foto op insta
"Papa ik wil eruit" zegt Rose. Ik til der eruit en droog der af. "Papa mag ik bij jou slapen" vraagt ze ik knik.
Als ik klaar ben til ik Rose op en loop ik naar onder.
"Hey kleine meid" zegt Liam. "Mag ik film kijken" vraagt ze we knikken en starten Netflix op.
"Wat wil je kijken" vraagt ik. "Die " zegt ze en wijst naar aladdin.
Tijdens de film gaat ze op mijn schoot zitten en legt ze der hoofdje tegen me aan. IK ga met me hand door der haar heen.
Als de film afgelopen is zet ik der op de grond neer. "Kom naar boven tanden poetsen: ze ik. Als ze helemaal klaar is leg ik der in mijn bed. "Ik hou van je papa" zegt ze. "ik van jou lieverd" zeg ik en geef der een kus en dan valt ze als een blok inslaap.
JE LEEST
Adopted By Louis Tomlinson?!
FanfictionAl 4 jaar zit je in een weeshuis. Vanaf je geboorte dus al.