Pov Rose
Ik wordt wakker en zie dat het nog donker buiten is. Ik ga van de glijbaan af en loop richting de deur. Waar was papa zijn kamer ookal weer. Ik loop naar de deur tegenover mij en volgens mij zit ik goed. Ik zie papa in bed liggen slapen.
"Papa" zeg ik en klim op bed. "Papa" zeg ik en tik hem aan. "Wat is er lieverd" vraagt hij. Ik kan niet slapen" zeg ik. Papa kijkt op zijn telefoon. "Het is half 6 lieverd probeer nog maar even" zegt hij. "Mag ik bij jou slapen" vraag ik hij knikt. Ik ga naast papa liggen. "Ik hou van je papa" zeg ik. "Ik ook van jou princess" zegt hij.
Ik wordt wakker van allemaal stemmen. "Jongens wat doen jullie hier" hoor ik papa zeggen. "We zagen de deur van Rose haar kamer openstaan en zijn der gaan zoeken" zegt ome Niall.
"Ja ze kwam om half 6 naar mij toe' zegt papa en gaat met zijn hand door mijn haar. "papa" zeg ik en open mijn ogen. "Goedemorgen lieverd" zegt hij. Papa zit recht op in bed. Ik klim op zijn schoot. "Ahw" zegt tante Perrie.
"Hoezo kwam ze zo vroeg naar jou dan" vraagt ome Harry. Ze komen allemaal op het bed zitten. "Ja Rose hoezo kwam je eigenlijk" vraagt papa. "Ik kon niet slapen" zeg ik "Ohw ja klopt zei je ja" zegt papa.
Papa is wat met de andere aan het praten en ik speel een spelletje op zijn telefoon. "Papa" zeg ik en kijk hem aan. Hij kijkt me aan. "Ik heb honger" zeg ik. "Kom dan gaan we naar onder' zegt hij. Ik spring uit bed en ren naar de trap. Ik ga weer zittend naar onder. "Rose je moet echt gaan leren op de trap af te lopen lieverd" zegt papa. "Dat durf ik niet" zeg ik zacht. "Dan gaan we je dat leren" zegt hij ik knik blij.
Onder ren ik papa achterna. Papa tilt me op en gooit me over zijn schouder. "Papa" roep ik lachend. "Rose' doet hij me na.
HIj zet me op de stoel neer en maakt wat te eten denk ik.
"Louis mogen we Rose zo aankleden" vraagt tante Sophia papa knikt.
"Papa ik ben klaar" zeg ik. "S goed lieverd" zegt hij.
"Ga je mee' vraagt tante Perrie ik knik blij. Ze tilt me op en ik sla mijn armpjes om der heen.
"Ik heb laatst wat leuks gekocht toen Louis vertelde dat hij een dochtertje wou gaan adopteren" zegt Tante Sophia. Ze loopt weg en komt mijn kamer binnen.
Ik krijg een zwarte broek aan met een wit shirtje en een spijkerjasje. "Tante Perrie wat staat er op mijn shirt" vraag ik. "Daddy's girl" zegt ze ik glimlach. Ik krijg nog me schoentjes aan en tante Sophia doet mijn haar.
"Kom we gaan naar papa" zegt tante Perrie ik kik.
pov Louis
Ik ben net klaar. Ik zit onder even op mijn telefoon. "Papa" roept Rose en rent naar mij toe. Ik kijk wat er op der shirt staat. Ik kijk de meiden lachend aan. "Papa mag ik tv kijken" vraagt ze ik knik en zet de tv aan.
Als we gaan trek ik mijn schoenen aan en me spijkerjasje. "Rose kom je" roep ik. Rose komt lachend aangerend met Liam achter der aan. "Papa help" roept ze lachend. Ik vang der op en lach. "ZO is mijn kleine meisje klaar" vraag ik ze knikt. We verdelen ons in twee auto's. Niall en Harry zitten bij mij in de auto.
Na een auto rit zit Rose der hele haren door de war. Ze heeft gespeeld met Niall.
Ik maak der twe nieuwe staartjes en dan til ik der uit de auto.
"Rose we gaan wel bij iemand aan het handje lopen" zeg ik ze knikt. Ze pakt mijn hand vast en dan gaan we.
Onder het lopen wordt Rose door Niall opeens opgetild. Ze schrikt en begint te huilen. "Rose ik ben het maar ome Ni" zegt Niall. "Ome NI' zegt ze dan blij. Rose zit bij Niall op de nek.
"Ik wil naar papa" zegt ze na een tijdje. Niall zet der weer op de grond en ze pakt mijn hand vast.
*
Het is al rond 4 uur en we zijn in een winkel. Rose moet wat passen maar ze wilt niet. "Rose kom op dit is het laatste' zeg ik. "Nee' zegt ze. Ik zet der neer op de stoel in het pashokje. "Papa" huilt ze. "Je bent moe he" zeg ik ze knikt huilend. Ik hou het shirtje voor een andere shirtje. Moet der wel passen. Ik kleed der aan en til der dan op.
Als we de winkel uitlopen komen allemaal meiden op ons afgerend. "Papa knuffel" zegt Rose. Ik draai me om en zie dat der knuffel gevallen is. Harry pakt der knuffel en geeft die aan der.
"Goed vasthouden" zeg ik ze knikt. Meiden raken ons allemaal aan en dus ook Rose. "Papa" roept ze huilend. "Rustig lieverd" zeg ik. Ik hou der goed vast. Paul duwt ons een winkel binnen en sluit de deuren.
Ik ga ergens zitten met der en maak der stil. "Ga maar slapen" zeg ik.
*
We zijn eindelijk thuis. Ik leg de slapende Rose op de bank en ga dan naar boven. Ik leg alles in de kast en ga weer naar onder.
"Louis Tomlinson een kind?" wordt er op de tv gezegd.
Ik wordt gebeld door mijn moeder.
"hey mam" zeg ik. "Hey lieverd" zegt ze. "Hoe is het" vraag ik. "Goed en bij jou"vraagt ze. "Goed Rose is echt een schatje" zeg ik "Gelukkig" zegt ze. "Ik kom morgen anders wel langs" zeg ik. "Met de jongens want dan kan ik er rekening mee houden" zegt ze.
"Jongens gaan jullie mee morgen naar mijn moeder' vraag ik. 'ja mama Jay" roept NIall ik grinnik. "Ja ze komen mee' zeg ik. "S goed lieverd" zegt ze. "Tot morgen mam en houd hem even geheim voor de meiden" zeg ik. "DOe ik tot morgen lieverd" zegt ze en dan hangen we op.
Ik kijk naar Rose en glimlach. Ze maakt me echt gelukkig.
JE LEEST
Adopted By Louis Tomlinson?!
FanfictionAl 4 jaar zit je in een weeshuis. Vanaf je geboorte dus al.