Medya; derin
Beyaz converselerime bakarken heyecanımın dinmesini bekliyordum. Şimdi siz ben iş görüşmesinde veya sınav sonuçlarını beklerken heyecanlandığımı sanıyorsunuz. Ama ben sevdiğim çocuğun evindeydim
Yiğit
Yiğit benim çocukluk aşkım dı tabi platonik olsa bile ondan hiç vazgeçmemiştim. 9 yaşındayken doğum gününe gitmiştim tahmin edemediğim kadar kalabalıktı onlarca hediyenin içinden ilk benimkini seçmişti. Ona spiderman kostümü almıştım spidermana ayrı bi ilgisi vardı çünkü. Çok sevinmişti ve boynuma sarılmıştı o gün bu gündür ona aşığım...
Yiğitin Annesi seda teyze bizi güler yüzlü bir şekilde karşılayıp içeri davet etmişti. Seda teyzeyi çok seviyordum 'oğlunun' aksine o beni çok sever ve her zaman konuşurdu.
Seda teyze annemle konuşurken birden durup Yiğite seslenmeye başladı.
Yiğit merdivenlerden inip yanımıza geldi. Saçları ıslatktı belli ki banyo yapmıştı şampuan kokusunu alabiliyordum her zamanki gibi çok yakışıklıydı.
"Ne oldu?"
"Yiğitciğim bak misafirlerimiz gelmiş bi hoşgeldin demeyecek misin ?"
"Aa hoş geldin Eda teyze" diyip elini beceriksizce öptü bu haline sesli bi şekilde güldüğümde bana döndü ben yüzümdeki sırıtmazyı atıp eski halime döndümGerizekalı derin
"Iıı... anneciğim benim spor salonuna gitmem gerek çalışmam var"
"Tamam oğluşum çok geç kalma"
Yiğit son kez annesini sulu sulu öpüp bana kısaca baktı ve gitti.Allahım bakma şöyle!
Evvvveeett canımlaar ilk bölümüm böyle çok kısa olduğunu farkındayım ilerideki bölümler uzun ve bomba gibi olacak!
Allaha emanet 💗