3. bölüm

1 1 0
                                    

Medya;yiğit
Evet yiğiti engellemiştim. Cidden sinirim bozulmuştu. Artık ağlamaktan gözümde yaş kalmamıştı elanın verdiği pijamayla sarılıp tekrar ağlamaya başladım. içim acıyor yiğit yapma. ela markete gitmişti. Tutturdu film izleyelim diye ama hiç havam yoktu. Kapının açılma sesiyle elanin geldiğini anladım.
"Ela?"
"Beniim" dedi ve içeriye girdi
"Bak birsürü şeyler aldım asma suratını artık gül bakayım"
Zorla gülmeyi başardığımda
"Evet be şöyle işte sen böyle bi kız değilsin güçlüsün kendine gel"
"Be-ben artık dayanamıyorum ela bu çocuğa kapılmışım artık" dedim ağlamaklı çıkan sesimle
"Yaa ama gel buraya" deyip bana sarıldı. Elanin kolları arasında ağlıyordum.
"Rüzgarla konuşmamı ister misin ?"
"Hayır ela böyle bişey yapma sakın" dedim elanin kucağından doğrularak
Rüzgar elanin sevgilisiydi yiğitin tayfadan yani.
"Ama kuzum neden bi yolunu bulurduk ikimizde o fahişe kızı sevmediğini biliyoruz dimi"
"Olsun ben buna şuan cesaret edenem"

Yiğit'den
Kimdi lan bu kız kaç saattir kafayı yiyeceğim.
"Oğlum Burçin duymasın bunu"
"Duysun lan umrumda değil sevmiyorum o kızı"
"Saçmalama lan babanın ortağının kızı o baban zorla sevgili yapmadı mı ayrılığını öğrenirse kötü yapar seni" dedi çok bilmiş rüzgar
"Alayını sikerim sevmiyorum lan kızı orospunun önde gideni babamın beni bu kadar düşürdüğüne inanamıyorum" sinirle dibimdeki duvara yumruğu geçirip sinirle bağırmaya başladım.
"Kim lan bu kız bana o kızı bulun!" Diyip yanlarından çekip gittim nereye  gittiğimi bilmeden arabama bindim ve bizim mahalleye gittim. Karşı apartmanımızdan iki kız çıktı biri elaydı diğeri ise bizim eve gelen şu kız adı neydi Derin...
Derinin gözleri hafiften şişmiş ve kızarıktı makyaj yapsa bile belli oluyordu. Arabanın içinde göz göze gelince hemen kafasını çevirdi. Elaya döndüğümde ise bana kızgın kızgın bakıyordu. Onları gaza basıp geride bıraktım bu da neydi ?

Derin'den
Ela artık dayanamayıp
"Kalk hadi yeter ağladığın dışarı çıkıyoruz"
"Ama ela-"
"Aması falan yok derin hadi çıkardığın kıyafetleri tekrardan giyiyorsun bak odamda makyaj malzemelerim var güzelce makyaj yapıp yüzündeki şu şişliği kapatıyorsun. Ay derin gerçekten böyle çok çirkin oluyorsun" dediğinde telaşla elim yüzüme gitti ve odaya koşturmaya başladım. Aynanın karşısına geçtiğimde gerçekten  berbat gözüküyordum yüzüm ağlamaktan davul gibi şişmiş gözlerimin altı kızarmıştı hemen lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım ve makyaj yapmaya başladım göz kapaklarıma şeftali tonlarında bir far sürüp kirpiklerime de bolca rimel sürdüm yüzüme çok hafif fondöten ve dudaklarıma da parlatıcı sürdüğümde hazırdım. Ağladığım belli oluyordu ama dikkatli bakmak gerekiyordu. En sonunda ela da hazırlığında dışarı kol kola çıktık ve o anda önümüzde bir araba durdu.
Yiğit...

Bana bakıyordu göz göze geldiğimizde kafamı hemen çevirip yürümüye başladım oda gaza basıp gitmişti zaten.
Aniden gözlerim dolmaya başlayınca
"Hayır ama güzelim makyajını daha yeni yaptık sakın" dediğinde elanin makyajı önemsediğini fark edince güldüm o da gülmeye başladığında deli gibi gülüyorduk.

Eveet bu bölümde burada biteer nasıl buldunuz evet biliyorum biraz kısa oldu ama ilerki bölümlerde uzatacağım
Allah'a emanet...

Gül Ki Sevgilim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin