Κεφάλαιο 3: Οι αστυνομικοι ηρθαν!

204 20 4
                                    

Εγω:-  Παρεμε σπιτι μου τωρα!!!

Ο Γιαννης με κοιταζε με ενα ανεκφραστο υφος, ενω το αγορι που ηταν ο οδηγος πριν αναστεναξε.

Οδηγος:-Αχχ ενταξει ελα θα σε παρω εγω..

Εγω:-Και θα σε εμπιστευτω? Μετα απο ολα αυτα? Δεν νομιζω!

Οδηγος:-Ε τοτε μπορεις να μινεις εδω μεχρι το πρωί..

Εγω:-Καλα τελος παντων...

Ειπα και τον ακολουθησα στο αυτοκινητο. Μπηκα μεσα και με πειρε στο σπιτι μου, δεν ειπε απολυτως τιποτα. Ηταν μεσανυχτα, ανοιξα την κυρια πορτα του σπιτιου μου και με απαλα βηματα πηγα στο δωματιο μου για να μην ξυπνησω τους γονεις μου. Μπηκα στο δωματιο μου και ξαπλωσα στο κρεβατι μου.. "Ποιος να το φανταζοταν αυτο που εγινε" Ειπα σιωπηλα και αποκοιμηθηκα!

~Το Πρωί~

Ο σπαστικος ηχος του τηλεφωνου μου με ξυπνησε. Πηρα το κινητο και απαντησα με την κοιμησμενη μου φωνη!


Εγω:-Ναι?

Ηλκετρα:- ομγ πρεπει να σου πω τι εγινε εχθες. Αγου εφηγα απο εκει που  ησουν πηγα στον Αλεξ, περασα υπεροχα αλλα εγινε κατι παραξενο.


Ειπε χωρις να παρει ανασα.


Εγω:-Α ενταξει ελα απο το σπιτι μου να φαμε και να μου πεις.. ετσι και αλλιως εχω και εγω νεα.

Ηλεκτρα:-Οκ ερχομαι.


Εκλεισα το κινητο μου και εβαλα ρουχα. Κατεβηκα στην κουζινα και χωρις να το καταλαβω η Ηλκετρα ειχε ηδη ερθει. Τρωγαμε πρωίνο και τις ειπα για αυτα που εγιναν, αρχησε και αυτη να μου λεει τα δικα της.


Ηλεκτρα:-..και απλως σε μια φαση μου ειπε "πρεπει να φυγεις ειναι επειγον" και με εδιωξε απο το σπιτι του.


Συζητουσαμε το θεμα για αρκετες ωρες μεχρι που μας διεκοψε ο ηχος κλησης μου. Κοιταζω το κινητο μου "Εγκληματιας-Γιαννης


Εγω:-Αντε παλι..


Ειπα χαμηλοφωνα και απαντησα το τηλεφωνο.


Πλεγμένη σε έγκλημα! ~ Involved in a crime!Where stories live. Discover now