Kεφάλαιο 5: Confused

153 21 0
                                    

Δεν ειχα ιδεα αν ειχαν περασει λεπτα ή ωρες.. Δεν θυμαμε τιποτα! Το φως της ημερας κτυπουσε τα βλεφαρα μου. Ανοιξα τα ματια μου! Ενας αντρας καθοταν σε μια καρεκλα διπλα μου, εγω βρισκομουν σε ενα κρεβατι.

Εγω:-Που ειμαι?

Αντρας:- Αλεξ ελα!

Εγω:-Aλεξ?!?! Ο Αλεξ ειναι υπευθηνος για αυτο?

Ο Αλεξ μπηκε στο δωματιο. Και ο αντρας που καθοταν διπλα μου εφυγε, ο Αλεξ καθησε στην καρεκλα.

Αλεξ:-Λοιπον...

Εγω:- Ε τι θα γινει τωρα? Προσπαθω να βοηθησω τον Γιαννη και βρισκεσαι στο δρομο μου!

Αλεξ:- Εσυ βρισκεσαι στο δικο μου το δρομο! Εμποδιζεις την δουλεια μου! Οποτε πες μου τωρα που ειναι ο Γιαννης?

Εγω:- Δεν ξερω αλλα και να ηξερα σιγα μην σου ελεγα!

Αλεξ:- Ρε μπες λιγο στην θεση μου. ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ!! Και εσυ αν δεν κανω λαθος εισαι συνεταιρος ε?

Μου εκοψε την ανασα, αληθεια ημουν ενας συνεταιρος σε ολα αυτα! Αλλα δεν προκειται να προδωσω κανεναν.

Αλεξ:- Ενταξει.. τοτε θα περιμενουμε αυτον να ερθει να σε παρει! Συγνωμη αλλα ειναι η δουλεια μου.

Ειπε και πειρε το κινητο μου για να παρει τον Γιαννη! Ακουγα την συνομηλια που ειχαν.

Αλεξ:- Ναι Γιαννη ... ο Αλεξ ειμαι. Απλα διεροτιομουν αν ηθελες να ερθεις να παρεις την θεση της Αγγελικης.......... τα λεμε!

Μου εδωσε το κινητο μου και εφυγε απο το δωματιο χαρουμενος. Αρχησα να σκευτομαι διαφορα... μηπως ειναι το σωστο να τον πιασουν?.. εκανε τοσα κακα.. ερωτηματα τριγυριζαν στο κεφαλι μου. Μετα απο λιγα λεπτα ο Γιαννης μπηκε στο δωματιο.

Γιαννης:- Εισαι καλα? Τι εγινε?

Ειπε και ηρθε πιο κοντα μου. Κοιτουσα το πατωμα δεν ηξερα τι να του πω!

Γιαννης:- Αγγελικη σου μιλαω? Σου εκαναν κατι? Μιλα μου.

Εγω:- Δες τι εγινε τωρα! Σου ειπα οτι δεν κανω για τετοια! Δες που εμπλεξα! Απλα ευχομαι να μην σε ειχα γνωρισει ποτε!!

Ειπα και μερικα δακρυα κυλησαν στα μαγουλα μου. Σηκοθηκα απο το κρεβατι και πηγα να φυγω απο το δωματιο. Ο Γιαννης αρπαξε το χερι μου με αποτελεσμα να τον κοιταω στα ματια.

Γιαννης:- Ελπιζω να μην το εννοεις αυτο! Ξερω οτι εκανα λαθη αλλα..

Εκανε μια παυση και με κοιταξε στα ματια.

Πλεγμένη σε έγκλημα! ~ Involved in a crime!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora