Κεφαλαιο 1: Η πρωτη συναντηση!

404 26 10
                                    

Αφηνω το στηλο στο θρανιο, ριχνω το εξεταστικο τεστ στην εδρα. Ο καθηγητης με κοιταζε απορρημενος.

Καθηγητης:-Τελειωσες τοσο γρηγορα? 

Εγω:-Ναι το μισο ειναι αδειο..

Ειπα και εφηγα απο την ταξη με γρηγορα βηματα. Με μια κινηση βαζω τα ακουστηκα μου και αρχιζω να περπαταω για να παω σπιτι μου. Εστειλα ενα μηνυμα της κολλητης μου οτι τελειωσα τις εξετασεις. Επρεπε κιολας να ετοιμαστω για το party και το συγκεκριμενο party θα γινοταν σε πισινα για να ξεκινησει ωραια το καλοκαιρι. Ανυπομονω!

Εκλεισα τα ματια μου και σιγοτραγουδουσα. Περπατουσα ηρεμα οταν ξαφνικα επεσα κατω. Χωρις να καταλαβω τι εγινε προσπαθησα αν σηκωθω και ειδα καποιον μπροστα μου, αλλα δεν ειδα το προσωπο του. Μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθίσει!

Εγω:-A.. συγνωμη μαλλον δεν σας ειδ...

Σταματησα την προταση μου αφου συνειδητοποιησα οτι το αγορι που ηταν μπροστα μου φορουσε μια μαυρη κουκουλα και κρατουσε μια μεγαλη τσαντα. Φρικαρα και απομακρυνθηκα απο κοντα του.

Αγορι:- Δεν ηθελα να σε τρομαξω.

Ειπε ενω ταυτοχρονα κοιταζε γυρω του. Αφου δεν εδωσα απαντηση εφυγε τρεχοντας. Κουνησα το κεφαλι μου για να συνελθω και προσπαθησα να ξεχασω αυτο που εγινε. Πρεπει να ετοιμαστω για το party, ειπα απο μεσα μου και συνεχισα να περπατω.  Εφτασα σπιτι μου, εβγαλα τα ρουχα μου και εβαλα το μαγιο μου. Εκεινη τη στιγμη η Ηλεκτρα, η κολλητη μου, ειχε ερθει σπιτι μου. Ανοιξα την πορτα.

Ηλεκτρα:- Αγγελικη το αποφασησα. Δεν θα ερθω!

Εγω:- Γιατι καλε?

Ηλεκτρα:-Μολις εμαθα οτι θα ειναι και ο... στο party!

Αμεσως καταλαβα ποιον εννοωσε.

Εγω:-Εννοεις τον Αλεξ? 

Ηλεκτρα:-Μην λες το ονομα του θα λιποθυμησω!!!

Ειπε ενω ταυτοχρονα γινοταν ολοκοκκινη! Την πηρα απο το χερι και ξεκινησαμε να παμε προς την πισινα που θα γινοταν το party. Οταν φτασαμε στην εισοδο της πισινας ακουγαμε γελια και φωνες μαθητων. Μπηκαμε μεσα και καθησαμε σε 2 κρεβατακια και βαλαμε τα πραγματα μας. Μπηκαμε στην πισινα και συζητουσαμε οι δυο μας. Ξαφνικα δυο αγορια ηρθαν προς το μερος μας, δεν τους ειχα ξανα δει στο σχολειο. Μας χαιρετησαν αλλα επειδη εμεις δεν κανουμε για τετοια απομακρυνθηκαμε και βγηκαμε απο την πισινα. Ειδα τον Αλεξ να καθεται στα κρεβατακια μας και αμεσως καταλαβα οτι περιμενε την Ηλεκτρα. Η Ηλεκτρα πηγε κοντα του και συζητουσαν, εγω καθησα στο κρεβατακι μου. Ηταν μεσημερι  χωρις να το καταλαβω ειχα ηδη κοιμηθει. 

Πλεγμένη σε έγκλημα! ~ Involved in a crime!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin