•••

178 17 0
                                    

/გუკი/
საშინელმა თავისტკივილმა გამაღვიძა. ამდენი დიდი ხანია არ დამილევია, თეჰიონს ეძინა და პლედი ძირს ქონდა გადმოგდებული, ვარდისფერი შორტები და დიდი ნაცრისფერი მაისური ეცვა რომელიც წელამდე ქონდა აწეული და მუცელი უჩანდა, ლოყები და ტუჩები დაბერილი და წითელი, თმა აჩეჩილი და ფეხები მოკეცილი. საშინლად რომ არ ვიყო რამეს ვიზამდი...ნამდვილად ლამაზია და ნორმალური ურთიერთობა არ მაწყენდა. შეიძლება ვცადო კიდეც მასთან,  მასაც მიურბის თვალი ჩემს პრესზე და მე რომ გამექცეს თვალი მეპატიება. წამოვდექი ფანჯა შევაღე პატარა ყუთიდან სიგარეთი ამოვიღე და მოვუკიდე, რამოდენიმე შესუნთქვა და თავის ტკივილიც ნელ ნელა ქრება, იმის მიუხედავად რომ ფანჯარა გავაღე ოთახი კვამლით გაივსო და თეჰიონმაც ხველებით წამოწია თავი. "ხანძარია???" შეშინებული წამოხტა და თვალები მოისრისა "უბრალოდ ვეწევი" ბურტყუნით ვთქვი და გამეცინა "ფილტვები დაგილპება" თმა გაისწორა და სააბაზანოში შევიდა. თვითონ ვერა მაგრამ მე შევამჩნიე მისი...ნუ ჰომ მიხვდით
ნეტავ მის ტკბილ სიზმარში მეც ვიყავი?
ცოტა ხანში მისი ბოხი ხმაც მომესმა...წყლის შხაპუნთან ერთად თუ დაიკვირდებოდით მაინც ისმოდა მისი კვნესა. 
თავი შევიკავე და სააბაზანოში არ შევსულვარ.
სანამ გამოვიდოდა საუზმე მოვამზადე და ჩავიცვი. სააბაზანოდან პირსახოცში შეხვეული გამობაჯბაჯდა ტანსაცმელი გამოიღო საწოლზე დააწყო და პირსახოცი მოიხსნა, ვერ შემამჩნია სამზარეულოდან რომ გამოვედი და საწოლზე ჩამოვჯექი ამიტომ გადავწყვიტე უბრალოდ შოუსთვის მეყურებინა, სხეული სინათლეზე უბზინავდა, ჯერ კიდევ სველი იყო, რამდენიმე წყლის წვეთი სველი თმიდან კეფაზე, კეფიდან ხერხემალზე მერე კი გამოყვანილ საჯდომზე მოგორავდა, გამომწვევი იყო ნამდვილად..მაგრამ თან ლამაზი. პირსახოცი საწოლზე დადო გადაიხარა საცვალი და შორტები ამოიცვა მაისურიც სწრაფად ჩაიცვა პირსახოცი თმაზე მოიხვია ჩემკენ შემობრუნდა და ჯერ გაწითლდა მერე ყბა ჩამოუვარდა სახეზე ხელები აიფარა მე კიდევ გამეცინა. შემომხედა და ამოიბურდღუნა "რამდენი ხანია აქ ზიხარ?? საერთოდ რატომ მიყურებ!? უზრდელო!" ლოყებზე ხელბი მიიტყეპა და საწოლზე ჩამოჯდა "ღმერთო რა დამამცირებელია...რატომ მიყურებდი!"
"არ ვიცი...არა ვიცი მაგრამ.." უკვე მეც გავწითლდი და კეფა მოვისრისე, ის კიდევ ადგა და სამზარეულოში გავიდა. ლექციებზეც ერთად ვიჯექით...ნუ ერთ კლასში. ვაშტერდებოდი, იდიოტივით ვატერდებოდი იმიტომ რომ რაც უფრო მეტს ვუყურებ მით უფრო ლამაზია, მით უფრო მიმზიდველია, გამომწვევია, თვალისმომჭრელია...მგონი გავგიჟდი. ერთ ერთ ლექციაზე შემამჩნია აწითლდა და გაიხედა, მე კიდევ მაინც ვუყრებდი. არც დღის ბოლოს ამოუღია ხმა და სიჩუმის დარღვევა მე გადავწყვიტე.
"გინდა ფილმს ვუყუროთ? ან გავისეირნოთ??"
შემომხედა "უნდა ვიმეცადინოთ..და სხვათა შორის შენი სახელი არ გითქვამს"
"ჯონგუკი"
"გუკი"
"ჰო ასეც შეიძლება თეჰიონ"
"საიდან-"
შევაწყვეტინე და სწრაფად ვუთხარი "ლექტორმა ასე მოგმართა სერიული მკვლელი არ ვარ არ შეგეშინდეს.." გაიცინა და თავი დამიქნია. "ერთად ვიმეცადინოთ და მერე ვუყუოთ" ხელი მომკიდა და მაგიდასთან მიმიყვანა წიგნები დააწყი დ ჩემს წინ დაჯდა. მალევე მოვრჩით და ტელევიზორის წინ მოვკალათდით, ძალიან ახლოს იჯდა ხელი მისი მუხლიდან ზევით ავაცურე მან კიდევ თავი მხარზე დამადო, ეძინებოდა და ფილმის დაწყებიდან ოც წუთში ჩაეძინა, ხელში ავიყვანე და საწოლზე დავაწვინე, მაისურზე მომებღაუჯა და ჩამომწია. მის გვერძე დავიძინე, ის კიდევ მთელი ღამე მეხუტებოდა. საყვარელია.

[Strawberries and cigarettes]Where stories live. Discover now