E a doua zi de școală și mă îndrept spre stația de autobuz ca să iau autobuzul școlar. Când eram la 5-6 metri distanță de stație văd autobuzul plecând.
*Nu are rost să fug după el.* îmi zic eu în gând
O iau pe jos spre școală. Dar la jumătatea drumului 5 fete cu 1 an mai mare au început să se ia de mine. Mi-au aruncat tot ce aveam în ghiozdan pe jos și au începus să se râdă. Ele au plecat până la urmă, dar eu a trebuit să rămân să îmi adun lucrurile.
Am ajuns la școală și m-am dus la baie să îmi fac părul.
*Am întârziat.* îmi zic eu în timp ce urcam scările spre clasă
Bat la ușă și o deschid. Iar profa supărată începe să mă certe:
,,Ai întârziat!" Arată-mi tema și te las să intri.
Mă uit în ghiozdan dar toate foile erau mototolite și rupte. Iar ea mă scoate afară pe hol. În timp ce ies l-am văzut și pe Kai pe hol. El mă vede și se apropie de mine.
,,De ce te-a scos?" zice el îngrijorat
,,Azi dimineață am pierdut autobuzul așa că am luat-o pe jos. Și 5 fete mai mari s-au luat de mine și mi-au aruncat lucruri pe jos. Și așa mi s-a stricat tema." zic eu aproape plângând ,,Pe tine de ce te-a scos?"
,,Mi-am uitat cartea acasă."
El mă mângâie ușor pe cap și se dă mai aproape de mine. Își scoate telefonul și căștile. Îmi pune și mie o cască în ureche.
,,Îmi place muzica asta să mi-o trimiți."
,,Ți-o trimit. Dar nu am numărul tău."
,,A...Da! Scrieți-l pe telefon."
,,Da, acum!"
Și așa am făcut schimb de numere de telefon. Tot restul orei am râs, am ascultat muzică și am vorbit diverse lucruri.
*SE SUNĂ DE IEȘIRE DIN CLASĂ*,,Mi-a plăcut să stau ora asa cu tine." zice el zâmbind
,,Și mie. Într-un fel mă bucur că eu nu am avut temă și tu carte." zic eu zâmbind
,,Și eu. Hai să ne plimbăm prin curtea școlii."
,,Nu pot scuze. Trebuie să îmi refac tema pentru ora viitoare. Ne vedem mai târziu."
,,Oh....Ne vedem. Pa Ralu!"
,,Pa!"După ore mă întâlnesc cu Kai la ușa școlii:
,,Hei Raluca, vrei să stăm la o înghețată în parc?"
,,Scuze Kai, nu pot." zic eu lăsând capul în jos ,,Ne vedem mâine la școală."
,,A....Oh.....ne vedem."După câteva ore începuse să se întunece iar Kai se plimba prin parc. Lângă un copac pe o bancă mă găsește pe mine. Se așază lângă mine și îmi spune:
,,De ce plângi? Ce s-a întâmplat?"
,,M-am certat cu părinții așa că am plecat ca să mă liniștesc."
,,Ce ai zice ca mâine noi doi să mergem la parcul de distracții?"
,,Adică ca o întâlnire?" zic eu începând să zâmbesc
,,Da....cam așa."
,,Atunci accept." zic eu râzând ,,Ar trebui să merg acasă. E cam târziu."
,,Bine...dacă vrei te conduc.''
,,Nu, mulțumesc. Mă descurc."
,,Cum vrei. Să nu uiți de întâlnirea de mâine." zice el râzând
,,Nu uit. zic eu râzând ,,Mersi de înveselire."
,,Oricând. Îmi place să te văd zâmbind."
,,Mersi. Ne vedem. Pa!"
,,Pa Ralu!"Va urma!!♡
CITEȘTI
Dragoste sub clar de lună
RomancePROOLOG Bună eu sunt Raluca. Locuiam în România dar acum câteva zile m-am mutat cu familia mea în Busan, Coreea de sud. Știu destul de bine limba coreeană fiindcă am învățat cu 2 luni în nainte a ne muta. Sunt în clasa a 7-a într-o școal...