CAPITOLUL 7

9 4 0
                                    

   Eram în cu Lailani  la o cafea în apropierea casei mele.

LAILANI: ,,Deci... zi, de dimineață ai zis că îmi zici ce ai făcut ieri. *Răde*"

RALUCA: ,,Păi am mai rămas în clasă numa noi 2 și... ne-am sărutat."

LAILANI:  ,,Yyyyyyy!!"

RALUCA: ,,Mai ușor că te aude lumea."

LAILANI: ,,*Râde*"

RALUCA: ,,Și am mers amândoi acasă la mine ca să ne uităm la un film de groază. Eu m-am speriat, el m-a luat în brațe și am adormit, dupa a adormit și el."

LAILANI: ,,Ce adorabil!! *chițăie.* Apropo... am vrut să îți zic ceva..."

RALUCA: ,,Hm?"

LAILANI: ,,Kai e.... fratele meu."

RALUCA: ,,Serios??"

LAILANI: ,,Da..."

RALUCA: ,,Ce fain!

LAILANI:  ,,Știu... dar promitemi că dacă o să te cerțu cu el... noi o să rămânem prietene..."

RALUCA: ,,Normal..." zic și o iau în brațe. ,,Știu...." zic îndepărtânduma un pic ca să ma uit la Lailani. ,,Ies cu Kai în seara asta la o întâlnire."

LAILANI: ,,Yyyyyyy!!!"

RALUCA: ,,LAILANI!!"

LAILANI: Ok, ok. Gata. *Râde*"

   Mai stăm puțin de vorbă, după începem să ne plimbăm. După ceva timp îmi scot telefonul din buzunar. Nă mă mai uitasem la telefon de mult timp. Mă uit la ceas și.... 17: 45...

RALUCA: ,,Nu nu nu!"

LAILANI: ,,Ce s-a întâmplat?"

RALUCA: ,,E aproape 6!" îi zic atătândui telefonul.
*No iao Ralucă la fugă* găndesc eu.

   O iau pe Lailani de mână și încep să alerg trăgând-o după mine. După 15 de minute de alergat (😂) ajungem acasă la mine.

RALUCA: Vrei să mă ajuți să mă pregătesc?"

LAILANI: ,,Mai întrebi? Haide!"

   Din fericire părinții mei nu erau acasă. Urc în camera mea cu Lailani în dpatele meu. Îi fac semn să se așeze pe pat iar eu mă duc spre dulap și scot2 rochii.

RALUCA: ,,Care îți place mai mult?" zic eu arătăndui o rochie roșie, cu pietre albe și un pic mai lungă de genunchii și una albastră cu dantelă neagră și scurtă.

LAILANI: ,,Cea albastră îi super!"

RALUCA: ,,Bun!"

   Îmi iau niște pantofi negri cu un pic de toc și îmi prind părul într-un coc.

LAILANI: ,,Vrei să te machez eu?"

RALUCA: ,,Nu îi nevoie.... Eu nu îs prea cu machiajul. Un ruj roz și un pic de culoare la ochi îi destul."

LAILANI: ,,Ok."

   În timp ce mă dădeam cu ruj, primesc un mesaj. De la cine altcineva decât la de Kai.

K: Sunt în fața casei tale =))

R: Ok! Acum ies! ^-^

   Îi zic și lui Lailani și coborâm jos. Când deschid ușa dau nas în nas cu Kai. Deci la propriu, m-am vagat în el deoarece era chear în fața ușii. Lailani începe să râdă și mă ajută să mă ridec de pe jos.

KAI: ,,Ești bine?" mă întreabă râzând.

RALUCA: ,,Da, sunt bine. Tu?"

KAI: ,,Da." zice zânbind.

   Kai mă prinde de mănă și mă trage spre el așa încât buzele noastre se atind formând un sărut scurt.

LAILANI: ,,Eu... mai bine plec." zice râzând.

RALUCA: Ok... Pa Lailani!"

LAILANI: Bye~~~!

                      🖤VA URMA!!❤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Hei!! Uite că am postat... și de acum cred că o să fiu mai activă. Sper...😂

Mi-am șters o carte... yey =))

Mersi mult pentru numărul de ochișorii, suntem aproape 100 de chișorii. Awwwyy!!❤❤ Vă pup!!



Dragoste sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum