CAPITOLUL 5

17 6 6
                                    

KAI:

   Mă trezesc înaintea lui Raluca, nu vreau să o trezesc așa că nu mă ridic. Doar stau în pat uitându-mă la chipul ei frumos. O sărut pe frunte, asta făcând-o să deschidă ochii.

Raluca:

M-am trezit simțind un sărut blând pe frunte. Deschid ochii și îl văd pe Kai uitându-se la mine....
,,Scuze dacă te-am trezit..." zice el îngrijorat.
,,Nu-i nimic." zic eu zâmbind. ,,Auzi? Tu ai pus pătura peste noi?"
,,Nu..."
,,Ahh.... Au venit părinții mei acasă." zic eu ridicându-mă în fund urmată de Kai.
După ce zic asta o văd pe mama care intră în sufragerie.
,,V-ați trezit. Bun! Vă e foame copii? Pregăatesc micul dejun..."
,,Mamă el e Kai..." zic eu ridicându-mă de pe canapea.
,,Bună dimineața!" zice Kai puțin timid.
,,Bună dimineața!...." zice tata intrând și el în sufragerie.
,,Tată el e Kai...."
,,Da, l-am văzut aseară..." zice el analizându-l mai bine pe Kai. ,,De ce a venit aici?"
,,A venit cu mine aseară de la școală că îmi era urât singură. Și a râmas să ne uităm la un film, dar cred că am adormit..." zic eu zâmbind.
,,Nu-i nimic dragă.." zice mama din bucătărie. ,,Kai, râmâi să mănânci cu noi?"
,,Nu pot. Mă scuzați dar trebuie să ajung și eu acasă.."
Îmi dă o îmbrățișare apoi pleacă.
,,Îi de ținut..." zice mama chicotind.
,,Da.... să zicem" zice tata.
,,Mă duc să mă schimb și vin să mănânc..." zic eu urcând scările spre camara mea.
,,Nu am încredere în el..," zice tata
,,O mai lasă-i în pace... Ralu nu a mai avut de mult timp un iubit. Las-o să se bucure...

                           Va urma...♥️🖤

Scuze de întârziere....nu am avut inspirație și nici chef... Nici acum nu am avut. Nu am chef de nimic ce  înseamnă dragoste....

Dragoste sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum