CAPITOLUL 8

7 2 0
                                    


   Este 19:20 și sunt în mașina lui Kai îndreptândune spre mama dracu știe unde... Trec încă vreo 10 minute și Kai îmi zice să mă leg la ochii și îmi întinde o eșarfă, eu o iau și mi-o leg la ochii.
,,O să ajungem în 5 minute la surpriză." zice luândumă de mână.
Eu zâmbesc dar nu zic nimic.
   După 5-6 minute simt cun se oprește mașina iar în următoarele secunde aud cum Kai iese din mașină. El vine și îmi deschide ușa luândumă de mână și ajutândumă să ies din mașină fără să cad, mai mergem un pic iar Kai îmi dă dintr-o dată eșarfa jos de la ochii.... În fața mea era un fel de lac, pe malul căruia se afla o stâncă foarte mare, destul de înaltă dar totuși plată în vârf. Pe stâncă era întinsă o pătură groasă din aceea cu puf, pe care se aflu prăjituri de toate felurile plus câteva sticle de suc. Sânca era decorată cu tot felul de beculețe colorate care luminat poternic.
Mă întorc spre Kai zânbind iar acesta se uită în ochii mei.
,,E minunat!" zic luândul în brațe.
Acesta mă ridică în brațe forțândumă să îmi încolăcesc picioarele în jurul bazinului său.
,,Ești așa de mică în brațe la mine.." zice râzând puțin.
Eu roșesc, iar el începe să râdă dândumi un pupic pe frunte. Mă lasă cu grijă jos și mă ia de mână mergând spre acea stâncă, urcândune pe ea.

   Priveam apusul în timp ce Kai îmi dădea să mănânc dintr-o prăjitură cu vanilie și bomboane de ciocolată.
,,Ști că pot să mănânc și singură, nu?"
,,Știu, dar îi mai drăguț așa." zice zânbind inocent.
,,Gata, gata..... nu mai pot." zic râzând.
,,Ok." zice lăsând farfuria jos. ,,Ți frig?"
,,Puțin..."
,,Mai am o părură în nașină..." zice ridicânuse. ,,Mă duc să o aduc.."
,,Bine..." zic zâmbind.

   Mai este puțin și apune soarele de tot. Stau în brațe le Kai, înveliți amândoi în părura adusă de el din mașină. Căldura corpului lui mă faca să mă simt în siguranță. Mă simțeam atât de bine încât am adormit.

KAI:

   O țimeam pe Ralu în brațe uitândune la ultimele raze de soare care se pierdeau în spatele apei. Mă uit la fățuca roșie a iubitei mele și.... adormise. Zâmbesc și o iau în brațe stil mirează și mă duc spre mașină.
O pun pe Raluca pe bancheta din spate și o învelesc bine. O mai privesc câteva minute apoi urc la volan începând să conduc spre casa mea.

                         VA URMA =>

~~~~~~~~~~~~~~
    Știu.... cam plictisitor.... scuze...

Urmatorul capitol o să fine mai interesant... promit =>💞

  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 09, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum