CAPITOLUL 3

35 7 7
                                    


   După ore îl așteptam pe Kai să vină să ne ducem în parcul de distracții. Vorbeam cu Lailani despre seara trecută atunci când Kai intră în clasa mea.
,,Raluca, mergem?" zice el cu zâmbetul pe buze.
,,Da, vin acum!" zic eu ridicându-mă și luându-mi rămas bun de la Lailani.

   După ce ne ducem la carusel Kai mă lasă pe o bancă și zice că se duce să ia înghețată...
*De ce stă atât?* mă gândesc eu după 5 minute.
Când vreau să plec să îl caut îl văd venind cu 2 înghețate mari.
,,Am crezut că nu mai vii..." zic eu tachinându-l.
,,Scuze că am stat atât, era coadă." zice el puțin supărat.
,,Nu-i nimic!" zic eu zâmbind.
După ce ne mâncăm înghețatele mă ia de mână și mă duce la o cabină foto.
,,Vreau să îmi amintesc momentele astea." zice el intrând și trăgându-mă după el.
Eu roșesc, dar nu vreau să mă împotrivesc. După ce facem pozele îmi zice:
,,Alege tu două dintre ele. Mie îmi e indiferent deoarece în toate arăți drăguț.
,,Mersi..." zic eu roșind din nou. ,,Le aleg pe astea." zic eu arătând către primele două poze făcute.
,,Mie îmi rămân cele haioase. Super!" zice el râzând. ,,Vrei vată de zahăr?"
,,Da, dar nu știu unde e."
,,Lasă, știu eu."
Mă ia de mână și ne întreprindrem degetele. Prima dată am tresărit dar m-am lăsat în voia lui. În plus nu îmi displăcea. Mă lasă pe cea mai apropiată bancă și se duce să ia vată de zahăr, îl urmăresc cu privirea și nu merse prea departe. În timp ce plătea se întoarce și se uită la mine cu un zâmbet adorabil. Îi zâmbesc înapoi. Apoi se întoarce și vine spre mine. Avea o singură vată de zahăr mare și un suc cu 2 paie. Prima dată mi s-a strâns inima dar mi-am dat seama că și mie îmi place de el. El se pune lângă mine și îmi zice:
,,Am luat așa, sper să nu te superi."
,,Nu, e perfect!" zic eu râzând.
El îmi zâmbește și îmi întinde vata de zahăr.
   După ce terminăm, Kai mă întreabă:
,,Vrei să tragem cu arcul?"
,,Da, desigur." zic eu zâmbind, *Dar nu mă pricep.* adaug eu în gând.
Ajungem acolo și ne dă la fiecare căte un arc și câte 2 săgeți. Kai trage și nimerește aproape de mijlocul țintei. Eu încerc să trag dar nu reușesc să pun săgeata cum trebuie pe arc.
El mă observă și vine în spatele meu, mă ia de mâini și mi le pune corect. Eu trag și săgeata merge aproape de mijlocul țintei. Kai stătea foarte aproape de mine atunci când mă întorsesem spre el, ne atinsesem nasurile dar eu m-am dat în spate. Mă întorc și mai trag o dată la țintă, de data asta trag și mai aproape de mijloc.
,,Bravo!" zice el venind în dreapta mea. ,,Te descurci bine!"
,,Mersi!"
După ce mai tregem cu arcul vreo 15-20 de minute eu decid să ne întoarcem la școală. Unii elevi stăteau după ore ca să studieze sau să îți facă temele împreună.
Kai e de acord așa că am plecat. În drum spre școală mă ia de mână și nu îmi dă drumul. Până la urmă îl prind și eu și mă apropi mai mult de el.

   Ajungem la școală, iar atunci când mergem pe hol îmi pune o mână pe umăr și mă trage mai aproape de el. Eu tresar dar mă relaxez și îl îmbrățișez și eu de talie, și mergem așa până în clasa mea. Kai se așează în banca mea și îmi treage un scaun lâncă el. Mă uit la el o secundă apoi mă așez. Lailani vine și se așează lângă noi.
,,V-ați distrat?" întreabă ea zânbind. ,,Pe unde ați fost?"
Mă uit la Kai iar el mă ia de mână și îmi zâmbește. Iar eu încep să îi povestesc lui Lailani pe unde am fost. Fără să îmi dau seama clasa se golise.
,,Mai bine plec. Trebuie să ajung la cină."
,,Ok, noi cred că mai rămânem un pic." zic eu zâmbind și uitându-mă la Kai.
   Peste nici un minut rămânem singuri uitându-ne unul la altul. Kai se uită în ochii mei foarte intens și fără să îmi dau seama începe să se apropie de mine. Închid ochii așteptând sărutul, el mă sărută scurt și se uită la mine zâmbind. Mă apropii un pic de el, îmi pune o mână după gât și se apropie de mine. Sărutul dură mult. Așa de mult încând îmi pierdusem respirația....

                        VA URMA!!❣

                     
SCUZE DE ÎNTÂRZIERE DAR NU AM AVUT TIMP SĂ ÎL POSTEZ (viața)..... ;-;

Dragoste sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum