1

2 1 0
                                    

Gözümün yoldaki şeritlere takılıp düşüncelere daldığımı fark ettiğimde konsantrasyonumun son kırıntılarını kullanıp küçük karavanımı yolda gördüğüm rastgele bir kahvecinin yanındaki paralı bir otoparka park ettim.

Anahtarı çıkarıp arabayı kilitledim. Yaklaşık iki saattir yolda olduğum için ayaklarım hafif uyuşmuştu. Kahveciye girip sıra bekledim. Her zaman ki kahvemi alıp çıktım.

                    .     .     .

Kayboldum.

Alışık olmadığım yollarda ilerlerken bir yandan da navigasyondan karavanların kaldığı kamp yerini arıyordum. Tuhaf yollardan geçip sonunda binaların arasında iki üç karavanın durduğu hafif ormanlık yeri gördüğümde muz görmüş maymun gibi sevinmiştim.

Para işlerini halledip arka sıralardan birine park ettim. Kahvemi alıp aşağıya indirdiğim sandalyeye oturup kahvemi yudumlamaya başladım. Soğuk kahve aldığım için mutluydum sıcak olsaydı şimdiye buz gibi olmuştu çünkü.

Boş boş oturmak yerine çektiğim fotoğrafları düzlemek için içeri girip bilgisayarımı ve sd kartlarımı -çoğu zaman bir tane yetmiyordu- aldım. Uzun uğraşlar sonucu geceye doğru hepsi bitti. Fotoğrafların sahibi çifte e-posta ile fotoğrafları göndediğimde üzerimden bir yükün daha kalktığını hissettim.

Uyumak için ortalığı toparlarken üzerinde adımı taşıyan kahve bardağının altında bir karaltı fark ettim. Ufak siyah bir post-it e beyaz bir kalemle hafif el yazısına benzer küçük bir yazıyla "seni canlı görebileceğim hiç aklıma gelmemişti" yazıyordu.

Bu da neydi şimdi.

Siparişimi alan yaşlı adam aklıma geldi. Adımı yazan oydu ama el yazıları birbirinden tamamen farklıydı. Adım tombik ve dik yazılmışken alttaki yazı sağa yatık ve inceydi. 26 yaşında bir adam olarak hayatımda ilk defa yaşadığım bu olay kafamı bulandırmıştı. Kağıdı ajandamdaki bu güne ayrılmış sayfaya yapıştırdım.

Hayranım olacak kadar tanındığımı bilmiyordum. Tamam, mesleğim gereğiyle adım anılıyordu ama fazla tanındığım söylememezdi.

  Bu konuyu sonra düşümek için kafamın kenarlarından birine kaldırdım. Şimdi uyumazsam yarın ki çekimde ölü gibi olacağımı biliyorum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CoffeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin